SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef Regilio_ het volgende:
Je ouders betalen echt geen 52% over elke cent. Zo kan ik nog wel even doorgaan. KneusNiet weten hoe het Nederlandse progressieve belastingsstelsel werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heldquote:Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
haha sukkels zoals ts die haten op mijn leefstyle
Ik heb nu paar jaar een wajong uitkering die ik elke maand netjes op tijd krijg en 150plantjes op zolder.
IK slaap lekker uit elke dag tot 13uur, je vader is gewoon een sukkel want zijn zaak gaat toch wel falliet
gratis geld en lekker chillen elke dag
Over 6 weken ga ik weer oogstenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
HeldWanneer ga ik knippen voor je, bro?
Aight, stuur maar pm.quote:
Dus jij gaat een spuitje nemen als je oud gaat worden/je iets overkomt? Fijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:42 schreef robin007bond het volgende:
TS heeft het hart op de goede plaats.
Mensen die andermans succes belemmeren.![]()
Sowieso, mensen in de sociale zekerheid. Gehandicapten, ouderen, etc.
Onrendabelen.
Enters, gebruik zequote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef Dovahkiin het volgende:
Helemaal mee eens. Het is ook nog eens facking slecht voor de mensen die wel hard werken. Waarom zou ik me later de tering in moeten werken terwijl een allochtoon lekker op straat mag hangen, dankzij mijn geld?Ik ben geboren in Nederland, heel mijn familie is Nederlands, maar godsamme, ik heb echt een kut hekel gekregen aan dit land.
last van je ogen ofzo? dat je die 3 regels niet uit elkaar kan houden.quote:
ja heb je nog andere tipsquote:Op maandag 21 mei 2012 23:59 schreef Piger het volgende:
[..]
last van je ogen ofzo? dat je die 3 regels niet uit elkaar kan houden.
thanks, stukken beter ditquote:
Later, als je groot bent....quote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef Dovahkiin het volgende:
Helemaal mee eens. Het is ook nog eens facking slecht voor de mensen die wel hard werken. Waarom zou ik me later de tering in moeten werken terwijl een allochtoon lekker op straat mag hangen, dankzij mijn geld?Ik ben geboren in Nederland, heel mijn familie is Nederlands, maar godsamme, ik heb echt een kut hekel gekregen aan dit land.
Niet nodig man, heb toch al wajong uitkeringquote:
Serieus he, waarom zou je willen werken? Gewoon handeltje opzetten en geld innen van de overheid. Weetje hoe chill a mattie, jij bent helemaal loesoe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:24 schreef Zwolsboy het volgende:
En je wil niet werken? En of gedeeltelijk?
dikke rasisje hier manquote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef Dovahkiin het volgende:
Nee, hij haat op mensen die straks ook aan zijn stufi gaan meebetalen....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:15 schreef Snuf. het volgende:
Lees ik nou goed dat de TS hier Havo doet en haat op de hele wereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |