.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:49 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Wat is dit voor verschrikkelijke mentaliteit? Natuurlijk kiest hij er zelf voor, maar moeten we niet als mens juist streven naar zoveel mogelijk uit je leven te halen? The sky is the limit, right?
Of moeten we allemaal jointjes roken en protesteren tegen de boze kapitalistische wereld waarin we leven?
Zo net zei je toch echt iets anders. Als je de bijstand wil afschaffen raak je die mensen ookquote:Op maandag 21 mei 2012 13:01 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen de mensen die het echt nodig hebben, echter zijn er zoveel die er misbruik van maken dat de mensen die het nodig hebben in de minderheid zitten..
Timmerman worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:05 schreef error_404 het volgende:
Ik vind dat mensen gedwongen moeten worden een andere studie te doen, om zo een baangarantie te hebben, zodat ze niet nog een keer steun van de belastingbetaler nodig hebben.
Er misbruik van maken is nauwelijks nog mogelijk, lees mijn 1e reactie maar eens terug. In de bijstand zitten betekend tegenwoordig: solliciteren, trajecten volgen, werken voor de uitkering, terug naar school enz. En doe je dat niet dan wordt je gekort op je uitkering, werk je dan nog niet mee dan stoppen ze de uitkering.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:01 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen de mensen die het echt nodig hebben, echter zijn er zoveel die er misbruik van maken dat de mensen die het nodig hebben in de minderheid zitten..
Gelukkig kiezen mensen tegenwoordig nog steeds hun opleiding op basis van interesses.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:05 schreef error_404 het volgende:
Ik ben er eigenlijk tegen dat TS rechten wil gaan studeren. Er is momenteel een groot overschot aan afstudeerders binnen de rechtenstudies, welke niet allemaal een baan kunnen krijgen.
TS gaat lekker op kosten van de belastingbetaler een studie doen, waarin straks helemaal geen werk te krijgen is.
Ik vind dat mensen gedwongen moeten worden een andere studie te doen, om zo een baangarantie te hebben, zodat ze niet nog een keer steun van de belastingbetaler nodig hebben.
Jammer dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Gelukkig kiezen mensen tegenwoordig nog steeds hun opleiding op basis van interesses.
http://www.elsevier.nl/we(...)rd-euro-per-jaar.htmquote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Er misbruik van maken is nauwelijks nog mogelijk, lees mijn 1e reactie maar eens terug. In de bijstand zitten betekend tegenwoordig: solliciteren, trajecten volgen, werken voor de uitkering, terug naar school enz. En doe je dat niet dan wordt je gekort op je uitkering, werk je dan nog niet mee dan stoppen ze de uitkering.
nee we hebben hier veel slimmere mensen als een simpele rechten student wanna-be, wat nog amper een studie te noemen isquote:Op maandag 21 mei 2012 12:38 schreef Rechten_Student het volgende:
Blijkbaar hebben we hier op FOK! wel veel hippie's en uitkering trekkers...
Fraude wordt vooral gepleegd door mensen die een relatie hebben, beide een huis hebben en beide dus bijstand krijgen. Terwijl ze dag en nacht gewoon in 1 huis zitten en eigenlijk een gezamenlijke uitkering zouden moeten aanvragen.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:07 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)rd-euro-per-jaar.htm
WTF ?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:10 schreef Catkiller het volgende:
Ondertussen naait TS zijn pappa de belastingdienst aan alle kanten door zoals mening ondernemer zo goed mogelijk aan zichzelf te denken en zo min mogelijk door te geven, maar dat mag omdat je als gehandicapt zaadje uit zijn kromme penis bent gekomen, of niet TS?
Hippie-attack?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:10 schreef trigt013 het volgende:
TS is waarschijnlijk 17 jaar en heeft amper een keer goed sex gehad. Je hebt zelfs nog nooit een belastingaangifte ingevuld. Ik zou ook overspannen raken als ik verwend snotneus als jij zou hebben als zoon. Ga eens vlug terug naar je Lego.
Dat is het hele probleem. Doordat bepaalde studies op bepaakde momenten hip of in de mode zijn, onstaat er een overschot. Denk maar aan de toerismestudenten een jaar of 10-12 geleden. Die mensen hebben voor enorme kosten gezorgd; ze moesten een uitkering, bijstand, omscholing, etc. Allemaal betaald door de hard werkende timmerman/receptioniste/boekhouder/leraar/chirurg.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Gelukkig kiezen mensen tegenwoordig nog steeds hun opleiding op basis van interesses.
Te moeilijk voor je slimme jongen?quote:
Ga jij eerst nou maar eens je examens halenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef Rechten_Student het volgende:
Het is grappig hoe mensen hier neerkijken op succesvolle mensen, die netjes belasting betalen, en juist opkomen voor de mensen die alleen maar geld trekken terwijl ze niks terugdoen.
Geen wonder dat Nederland tegenwoordig stagneert, we krijgen steeds meer linksdenkende hippie's erbij die rijke mensen afschuwen
Ik ben gewoon anti-jou hoor, niets persoonlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef Rechten_Student het volgende:
Het is grappig hoe mensen hier neerkijken op succesvolle mensen, die netjes belasting betalen, en juist opkomen voor de mensen die alleen maar geld trekken terwijl ze niks terugdoen.
Geen wonder dat Nederland tegenwoordig stagneert, we krijgen steeds meer linksdenkende hippie's erbij die rijke mensen afschuwen
Ts, sluit je pc maar even af wil je?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef Rechten_Student het volgende:
Het heeft veelal, of nee, alleen maar, te maken met degene die de boodschap komt brengen.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef Rechten_Student het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |