Helemaal mee eensquote:Op maandag 21 mei 2012 14:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
Ik twijfel tussen 'geweldig' en 'triest'. Ben gesettled voor 'geweldig triest'.
Ik zou daar ook respect voor hebbenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als ik iemand na een eerste date niet meer hoef te zien en hij roept leuk "wanneer spreken we weer af"...dan zeg ik hem face to face dat hij mijn type niet is. Tot nu toe werd mijn eerlijkheid daarin altijd gewaardeerd.
Why? Als je een man vertelt dat het gezellig was, maar dat hij verder je type niet is, hebben ze nogal de neiging te vragen WAAROM niet. Wat moet je dan zeggen? Een sms kun je daarna gewoon negeren. Ik denk niet dat iemand er beter van wordt als je alle eigenschappen op gaat noemen waarom iemand je type niet is. Terwijl die eigenschappen voor een ander misschien juist wel top zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook een beetje onvolwassen, maar dat is mijn mening...
Ik zou het waarderen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook pas 1 keer heb meegemaakt dat ik op zich nog wel eens af zou willen spreken, maar zij niet. 'Laten we nog een keer afspreken' zeg ik vrij zelden na een date, alleen tenzij het duidelijk is dat het wel klikt. En dat heb je meestal toch wel door.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als ik iemand na een eerste date niet meer hoef te zien en hij roept leuk "wanneer spreken we weer af"...dan zeg ik hem face to face dat hij mijn type niet is. Tot nu toe werd mijn eerlijkheid daarin altijd gewaardeerd.
Dan nog kick je ze toch gewoon het huis uit...is jou huis. Ze zoeken het zelf maar uit hoe ze thuis komen als ze de bus niet optijd pakken.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Morera het volgende:
Oh en ik heb hem op de bank laten slapen
[..]
Ja maar wat doe je als iemand dan steeds zegt ja zometeen, de volgende bus etc en er dan op gegeven moment geen bus gaat?![]()
Ik heb echt een vloek daarmee hoor, vriendinnen doen het ook. Avondje stappen, blijven pitten en dan 3 dagen niet meer weggaan, wat ik ook zeg. Zelfs als ik de laptop en de treintijden erbij pak. Of als ik zeg dat mn familie er zo aan komt of dat ik aan het werk moet ( wat dan ook echt waar is )
Mensen gaan gewoon niet weg, zo ben ik een Fokker gewordenniemand mag meer op bezoek
Bij mij thuis daten doe ik dus echt nooit meer
Ja als je iemand niet leuk vind dan weet je toch ook wel WAAROM niet.. dat kan je toch ook zeggenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why? Als je een man vertelt dat het gezellig was, maar dat hij verder je type niet is, hebben ze nogal de neiging te vragen WAAROM niet. Wat moet je dan zeggen? Een sms kun je daarna gewoon negeren. Ik denk niet dat iemand er beter van wordt als je alle eigenschappen op gaat noemen waarom iemand je type niet is. Terwijl die eigenschappen voor een ander misschien juist wel top zijn.
Neuh. Gewoon afsluiten, naar huis gaan, wachten of je nog iets hoort en zo ja melden dat het gezellig, maar eenmalig was.... mi niks mis mee.
Hiermee scoor je als man ook wel hoog op de wanhopigheidsschaalquote:Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why? Als je een man vertelt dat het gezellig was, maar dat hij verder je type niet is, hebben ze nogal de neiging te vragen WAAROM niet.
Je bent echt geen uitleg verschuldigd hoor. Alleen een je bent mijn type niet heeft bij mij altijd volstaan. (ook soms met aanwijsbare reden heb ik er iets over uit kunnen/willen breiden) Ik vind het gewoon een stukje respectvol omgaan met andere mensen...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why? Als je een man vertelt dat het gezellig was, maar dat hij verder je type niet is, hebben ze nogal de neiging te vragen WAAROM niet. Wat moet je dan zeggen? Een sms kun je daarna gewoon negeren. Ik denk niet dat iemand er beter van wordt als je alle eigenschappen op gaat noemen waarom iemand je type niet is. Terwijl die eigenschappen voor een ander misschien juist wel top zijn.
Neuh. Gewoon afsluiten, naar huis gaan, wachten of je nog iets hoort en zo ja melden dat het gezellig, maar eenmalig was.... mi niks mis mee.
Precies dat. Als je weggaat met "hoofdpijn" is al meer dan duidelijk dat de man in kwestie niet direct enthousiast opspringt en vraagt wanneer hij je weer ziet. Is me wel eens gebeurt en in zo'n geval, na een gezellige avond, zeg ik natuurlijk dat het leuk was maar niet meer dan dat. Maar MEESTAL wordt een date gevolgd door een smsje.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook pas 1 keer heb meegemaakt dat ik op zich nog wel eens af zou willen spreken, maar zij niet. 'Laten we nog een keer afspreken' zeg ik vrij zelden na een date, alleen tenzij het duidelijk is dat het wel klikt. En dat heb je meestal toch wel door.
Waarom zou je dat willen weten als man? Als ik een vrouw niet zie zitten kan het zijn omdat ze lacht als een paard, stinkt naar uien of grote voeten heeft. Het zou er niet toe moeten doen en wellicht vindt ze bij de volgende date misschien wel iemand die daar geen punt van maakt.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja als je iemand niet leuk vind dan weet je toch ook wel WAAROM niet.. dat kan je toch ook zeggen
Why? Als ik zeg dat ik hem niet aantrekkelijk vind schiet hij daar toch niets mee op? Kun je alleen maar een rotgevoel over jezelf van krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja als je iemand niet leuk vind dan weet je toch ook wel WAAROM niet.. dat kan je toch ook zeggen
Misschien dat er mannen zijn die dat wel willen weten ( ik snap de clue dan wel ) ik hoef t ook niet te weten danquote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten als man? Als ik een vrouw niet zie zitten kan het zijn omdat ze lacht als een paard, stinkt naar uien of grote voeten heeft. Het zou er niet toe moeten doen en wellicht vindt ze bij de volgende date misschien wel iemand die daar geen punt van maakt.
Ik snap echt niet waarom mensen daarvoor een verklaring willen hebben. Niet je type lijkt me verklaring genoeg.
En genegeerd worden geeft geen rotgevoel...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why? Als ik zeg dat ik hem niet aantrekkelijk vind schiet hij daar toch niets mee op? Kun je alleen maar een rotgevoel over jezelf van krijgen.
Haha je moet wel een briljant figuur zijn dan als iedereen zomaar blijft slapen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Morera het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je als iemand dan steeds zegt ja zometeen, de volgende bus etc en er dan op gegeven moment geen bus gaat?![]()
Ik heb echt een vloek daarmee hoor, vriendinnen doen het ook. Avondje stappen, blijven pitten en dan 3 dagen niet meer weggaan, wat ik ook zeg. Zelfs als ik de laptop en de treintijden erbij pak. Of als ik zeg dat mn familie er zo aan komt of dat ik aan het werk moet ( wat dan ook echt waar is )
Mensen gaan gewoon niet weg, zo ben ik een Fokker gewordenniemand mag meer op bezoek
Naja, precies dat. Ik hoef een onzeker iemand niet nog verder de grond in te trappen. DAT getuigt mi juist van respect.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hiermee scoor je als man ook wel hoog op de wanhopigheidsschaal
Ik negeer de vraag. Niet de persoon over het algemeen, maar als iemand blijft smsen houdt het op een gegeven moment wel op ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En genegeerd worden geeft geen rotgevoel...
Het is maar wat je respect noemt...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, precies dat. Ik hoef een onzeker iemand niet nog verder de grond in te trappen. DAT getuigd mi juist van respect.
Ja sorry, ik kan er slecht tegen als ik iemand na een date laat weten geen zin te hebben in een volgende date en dat ik dan gebombardeerd word met vragen over 'waarom dan wel niet'. Dat is helemaal niet van belang, en het is alsof ze zich dan nog aan willen passen aan mijn standaarden, alsof ik me dan wel over de streep laat trekkenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En genegeerd worden geeft geen rotgevoel...
Mmm...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:58 schreef -Splash- het volgende:
Voor een eerste date moet je sowieso niet bij je thuis afspreken. Thuis eindigen zou wel weer kunnen.
Ik denk dat als jij mij persoonlijk kende je je mening snel bij zou stellen. Maar gezien ik officieel aan het werk ben nu hou ik op met je overtuigenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het is maar wat je respect noemt...
Je hoeft hem ook niet de grond in te trappen, kan ook op een vriendelijke manier
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Morera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |