En dat is dan gewoon hetzelfde als DVI naar HDMI ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef Dimens het volgende:
Dvi -> dvi aangezien dat het goedkoopste moet zijn.
HDMI en DVI zijn vrijwel hetzelfde qua signaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En dat is dan gewoon hetzelfde als DVI naar HDMI ?
En HDMI >HDMI is wel ep1cz0r kwaliteit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
HDMI en DVI zijn vrijwel hetzelfde qua signaal.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
HDMI en DVI zijn vrijwel exact hetzelfde qua signaal.
Helder.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Over HDMI kan je geluid sturen. Bij je monitor boeit dat dus geen hol en is DVI prima.
Bij de Action heb je geen DVI, alleen HDMI.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga straks ff een dvi-kabeltje balen bij de Action, zit er nog enig verschil tussen een ding van de Action of een high-end kabel?
O, naar Saturn dan. Er zit dus ook geen verschil in reactietijd?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij de Action heb je geen DVI, alleen HDMI.
Er zit verschil in de kabel maar niet in de kwaliteit die je krijgt. Digitaal is digitaal en je krijgt beeld of je krijgt het niet.
VGA is de kwaliteit minder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
O, naar Saturn dan. Er zit dus ook geen verschil in reactietijd?
En kan ik niet beter VGA pakken eigenlijk?
64-bit natuurlijk, het is geen 2005 meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:21 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga Windows 7 Ultimate morgen even ''aanschaffen''. 32 of 64 bit?
Wat is 32 bit? Vroeger wel eens van gehoord maar kan mij er niet veel meer van herinneren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:21 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga Windows 7 Ultimate morgen even ''aanschaffen''. 32 of 64 bit?
32 bit: wilt zeggen dat windows tot 32 bits geheugen adressen kan aanspreken. Ongeveer 3.2 gigbyte.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is 32 bit? Vroeger wel eens van gehoord maar kan mij er niet veel meer van herinneren.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:14 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
32 bit: wilt zeggen dat windows tot 32 bits geheugen adressen kan aanspreken. Ongeveer 3.2 gigbyte.
64 bit wilt zeggen dat windows tot 64 bits geheugen adressen kan aanspreken. Ongeveer 18 quintillion
Vroeger hadden ze niet verwacht dat computers ooit meer geheugen zouden gebruiken dan 3.2 GB.
Tegenwoordig zitten we daar al overheen en hebben ze dus 64 bit ontwikkeld. Nu denken ze dat we daar genoeg aan hebben en dat de computers nooit meer geheugen zullen gebruiken dan dat.
Wie weet hebben ze het wel fout of niet, dat zal de toekomst wel uitwijzen.
Eigenlijk was mijn post sarcastisch maar het precieze verhaal van 64 en 32 bit wist ik dan weer niet. Nooit echt de moeite genomen daar iets over te zoeken. Bedankt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:14 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
32 bit: wilt zeggen dat windows tot 32 bits geheugen adressen kan aanspreken. Ongeveer 3.2 gigbyte.
64 bit wilt zeggen dat windows tot 64 bits geheugen adressen kan aanspreken. Ongeveer 18 quintillion
Vroeger hadden ze niet verwacht dat computers ooit meer geheugen zouden gebruiken dan 3.2 GB.
Tegenwoordig zitten we daar al overheen en hebben ze dus 64 bit ontwikkeld. Nu denken ze dat we daar genoeg aan hebben en dat de computers nooit meer geheugen zullen gebruiken dan dat.
Wie weet hebben ze het wel fout of niet, dat zal de toekomst wel uitwijzen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:05 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb nog oude harde schijf liggen (300GB, 7200rpm volgens mij), kast, voeding.
Is dan deze upgradekit wat? Of ook een grafische kaart erbij?
http://www.alternate.nl/h(...)de_Kit_MSI_H61M-E33_(B3)-i3_2120-8GB/980041/?tk=7&lk=4850
Ik gebruik alleen office, internet en kijk HD films.
http://tweakers.net/pricewatch/quote:Helaas is dit product (tijdelijk) niet meer leverbaar.
Kan je daar wel naar toe linken alleen heeft hij daar niks aan.quote:
Nee, maar dan kan hij naar het product linken. Ik weet niet wat 'ie nou wil bestellen omdat dat product niet beschikbaar meer is bij Alternate.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:34 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Kan je daar wel naar toe linken alleen heeft hij daar niks aan.
Klopt, zie het nu.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef kabouter1986 het volgende:
Product is gewoon te vinden, even verder kijken dan alleen linkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |