Hij kan een 60 euro duurdere gpu nemen dan eerst.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef Quotidien het volgende:
CPU blijft zwaar overkill. Sowieso een CPU die bijna evenveel kost als de GPU in een gamebak.
Ik zou persoonlijk ook die voeding gewoon houden en voor een betere GPU gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Hij kan een 60 euro duurdere gpu nemen dan eerst.
Zeg ik toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk ook die voeding gewoon houden en voor een betere GPU gaan.
Ik heb op mijn SSD echt geen ruimte meer voor veel games hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:08 schreef AppleOcean het volgende:
En als hij ipv een 128 gb ssd een 64 gb neemt spaar je weer 40 euro.
Op die ssd hoeven toch alleen het os, en games. De rest gaat op je hdd.
Dan kun je een duurdere kaart nemen.
Hoeveel gb heb je en staan er echt alleen windows en games op?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb op mijn SSD echt geen ruimte meer voor veel games hoor.
Wat een rare zin. Dat snappen wij als Nederlanders niet.quote:
64, en een boel program files van voor ik de partition instelde op HDD, maar ik kan het niet meer verwijderen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:16 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Hoeveel gb heb je en staan er echt alleen windows en games op?
Als je de partition instelt op hdd vanaf het begin is 64 gb toch genoeg?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
64, en een boel program files van voor ik de partition instelde op HDD, maar ik kan het niet meer verwijderen.![]()
Ja maar ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Als je de partition instelt op hdd vanaf het begin is 64 gb toch genoeg?
Dan kun je dit kaartje nemen
http://tweakers.net/price(...)dition.html#tab:info
Als hij dat wel doet is 64 gb primaquote:
En dan, staat het ding vol na 2 games.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:22 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Als hij dat wel doet is 64 gb prima
Dan heb jij verdacht grote spellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En dan, staat het ding vol na 2 games.Stil jij, je hebt geen ervaring.
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:23 schreef AppleOcean het volgende:
Wat vind jij trouwens van http://tweakers.net/price(...)dition.html#tab:info kaart quot?
Hij kan ook Ijn budget 40 euro ophogen en besparen op iets anders...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En dan, staat het ding vol na 2 games.Stil jij, je hebt geen ervaring.
Wat speel jij dan? Farmerama?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:24 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan heb jij verdacht grote spellen.
Niks, bestel je bak nou maar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef seanw712 het volgende:
Wat zeggen jullie juist = ik snap niet echt waar het over gaat...
Dan zit je samen met windows op 20 gb, heb je nog ongeveer 34 gb over (64 - 6 gb vrij voor de snelheid,- 4 gb voor het echte formaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat speel jij dan? Farmerama?Een Skyrim is al makkelijk 10GB.
Neem dan een kaart van 280 euro, die 40 euro gewoon in de ssd stoppen dan...quote:
Windows = 20GB. Altijd 10GB overhouden. Zit je al halverwege met Windows alleen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:28 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan zit je samen met windows op 20 gb, heb je nog ongeveer 34 gb over (64 - 6 gb vrij voor de snelheid,- 4 gb voor het echte formaar.
Je kun ook je buget iets verhogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |