vroeger toen je nog kleiner was?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde 'vroeger' altijd "later een eigen t-shirtbedrijf hebben", wie weet wat daar nog ooit van komt.
Mooie tijden, mooie tijden.quote:
Ik moet nog ontbijten.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef RockNijntje het volgende:
Boh, ik had meer dan alleen Dubbelfris moeten ontbijten.
Vind ik tegenwoordig ook niet echt leuke kleding meer hebben. Sowieso heb je die in elke stad wel met dezelfde kleren.quote:
kzit al sinds 7:50quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb vandaag echt al veel gepost terwijl ik laat wakker was en al vanaf 8.30 op school zit_
sinds wanneer zit jij eigenlijk in udowu?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb vandaag echt al veel gepost terwijl ik laat wakker was en al vanaf 8.30 op school zit_
Ik heb er een paar maanden geleden een tijd gepost, toen kwam er na een tijdje weer allemaal gezeik en verdween ik weer. Laatste week heb ik hier weer een aantal keren gepost, nu is het wel weer gezellig en ben ik dus van plan weer wat vaker te postenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds wanneer zit jij eigenlijk in udowu?
Dat is wel kut ja.quote:
gezeik? met jou?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maanden geleden een tijd gepost, toen kwam er na een tijdje weer allemaal gezeik en verdween ik weer. Laatste week heb ik hier weer een aantal keren gepost, nu is het wel weer gezellig en ben ik dus van plan weer wat vaker te posten.
Je bent al legaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
5vwo alweer bijna, godverdomme ik word oud.
zat ik daar nog maar eensquote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
Nee nee, gewoon over het algemeen. Paar users verpestten het gewoon en anderen reageerden daarop (volkomen begrijpelijk). Velen werden ook genegeerd. Het was hier gewoon niet meer leuk, toen besloot ik maar om hier gewoon niet meer te postenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezeik? met jou?
en ja hier is het soms best gezellig
Klopt.quote:
Zo kun je het ook bekijken jaquote:
nou, fijn dat je er weer bentquote:Op maandag 21 mei 2012 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon over het algemeen. Paar users verpestten het gewoon en anderen reageerden daarop (volkomen begrijpelijk). Velen werden ook genegeerd. Het was hier gewoon niet meer leuk, toen besloot ik maar om hier gewoon niet meer te posten.
Maar nu is het weer leuk.
ja, ik ben al wat ouder hequote:Op maandag 21 mei 2012 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Zo kun je het ook bekijken ja.
Vergeet het touwtjespringen niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lekker bammetjes eten op het plein en tikkertje doen.
Dat zei ik 2 jaar geleden ookquote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |