SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Gedaanquote:
thnxquote:
te weinig mensenquote:
jij bent nieuw hier?quote:
ben je een 26 jarige maagd?quote:
sletfactor&maagdenquote:
Ik heb er geen formule voor nodig.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:32 schreef system_overload het volgende:
wat is jullie sletfactor?ik snap de formule totaal niet
vertelquote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb er geen formule voor nodig.
Ben een slet op verschillende tereinen
damn girl!quote:
Wat wil je precies weten?quote:
Dat geloof ik graagquote:
waar je dan zo sletterig in bentquote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten?
[..]
Dat geloof ik graag
Bel veel, dus bel slet.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
waar je dan zo sletterig in bent
hoe jij sletterig ziet en anekdotes the worx
True. Ik dacht ik verbreed mijn FOK! Beleving.quote:
Aan seks?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
True. Ik dacht ik verbreed mijn FOK! Beleving.
Waar blijven mijn manieren, excuus.
Hallo, mijn naam is dr.sexy, en ik ben verslaafd :$
verrtelquote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
True. Ik dacht ik verbreed mijn FOK! Beleving.
Waar blijven mijn manieren, excuus.
Hallo, mijn naam is dr.sexy, en ik ben verslaafd :$
a dirty mind is a joy forever..quote:
Waarom zou je? En gebruiken mensen dat niet tegen je op momenten bv tijdens een ruzzie?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef system_overload het volgende:
ik bijvoorbeeld ben een emotionele slet ik vertel iedereen over mijn gevoelens
en vertel mijn hele levensverhaal aan iedereen
je doets iets goed of nietquote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bel veel, dus bel slet.
Stap zoveel als mogelijk, stap slet.
Veel vrouwen om me heen. Ziet men ook als sletten.
En zo kan je door gaan
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ben je een 26 jarige maagd?
your like a unicorn
Dat is zeker waar :pquote:Op maandag 21 mei 2012 00:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever..
altijd,merkte je dat niet dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zou je? En gebruiken mensen dat niet tegen je op momenten bv tijdens een ruzzie?
Ja goed hè?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ben je een 26 jarige maagd?
your like a unicorn
wat vind je er zelf van?quote:
Kree...quote:Op maandag 21 mei 2012 00:49 schreef kree het volgende:
Hoi zit me net te bedenken dat het al morgen is
Dus ok
Precies, alleen heb ik weinig tot geen grenzen. En dan ga je wel eens te ver he met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 21 mei 2012 00:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
je doets iets goed of niet
hardcore!
Je bent me nooit zo opgevallen sorry.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
altijd,merkte je dat niet dan?
ik ben eenzaam,naief en praatgraag what can i say
ben al blij als ik aanspraak krijg
ik gebruik het zelden tegen hun maar omgekeerd.. grr
Je gaat bijna denken dat je het er om doetquote:Op maandag 21 mei 2012 00:49 schreef kree het volgende:
Hoi zit me net te bedenken dat het al morgen is
Dus ok
je weet niet dat ik hier post of je kijkt er niet naar?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies, alleen heb ik weinig tot geen grenzen. En dan ga je wel eens te ver he met alle gevolgen van dien
[..]
Je bent me nooit zo opgevallen sorry.
En waarom ben je eenzaam? Dus mensen gebruiken het tegen je, is dat niet dan een hint om het miss iets anders aan te pakken en minder open te zijn?
het is te laat hiervoor,laat die jongenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat je het er om doet
Ik heb het iedereen alweer vergeven onderhand.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat je het er om doet
Nee het valt wel mee. Ik heb geen vrienden en ik voel me erg eenzaam. Dat vind ik veel erger dan het niet hebben van een vriendin.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat vind je er zelf van?
ben je niet ontzettend err gefrustreerd?
kree,zullen we over wat anders posten?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het iedereen alweer vergeven onderhand.
Maargoed hoop jullie mij ook dan maar.
Je bent als user mij niet opgevallen nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
je weet niet dat ik hier post of je kijkt er niet naar?
omdat het moeilijk is patronen te verbreken etc
dat heb ik ook welquote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee het valt wel mee. Ik heb geen vrienden en ik voel me erg eenzaam.
Sex niet, relaties welquote:Op maandag 21 mei 2012 00:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel
sex&relaties is niet echt een issue dus
Gewoon een oprechte tip van mij. Doe gewoon als of er niks gebeurd is, zeg er niks over, verwijs er niet naar terug. Zand er over. (slechte grap dat zand wegens de struisvogel foto ik weet het )quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het iedereen alweer vergeven onderhand.
Maargoed hoop jullie mij ook dan maar.
Ik zal het proberen:)quote:Op maandag 21 mei 2012 00:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon een oprechte tip van mij. Doe gewoon als of er niks gebeurd is, zeg er niks over, verwijs er niet naar terug. Zand er over. (slechte grap dat zand wegens de struisvogel foto ik weet het )
En post gewoon mee met het huidige onderwerp.
Wat heb je er aan gedaan of geprobeerd om dat stukje eenzaam te verranderen?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee het valt wel mee. Ik heb geen vrienden en ik voel me erg eenzaam. Dat vind ik veel erger dan het niet hebben van een vriendin.
bij jou wel?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel
sex&relaties is niet echt een issue dus
long term recovery/short term damagequote:Op maandag 21 mei 2012 00:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent als user mij niet opgevallen nee.
Een patroon verbreken is moeilijk ja. Maar elke keer op je bek gaan en gekwetst te worden lijkt mij moeilijker?
Dat zeg je vaker. Nu gewoon eens doen! Dat is beter voor je zelf en ons.quote:
relatie ,jaquote:Op maandag 21 mei 2012 01:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heb je er aan gedaan of geprobeerd om dat stukje eenzaam te verranderen?
[..]
bij jou wel?
Tja dat weet ik niet, maar het lijkt me zwaar kut in het dagelijks leven.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
long term recovery/short term damage
nja dan valt het miss wel mee op FOK! qua emotional sluttines
Sport, vrijwilligerswerk, bezig met studie.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heb je er aan gedaan of geprobeerd om dat stukje eenzaam te verranderen?
En sex dan? En relaties, hoe erg is dat dan?quote:
Klinkt goed, waar gaat het fout dan denk je?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sport, vrijwilligerswerk, bezig met studie.
geen relatie,sex heb je vanzelf als je een relatie hebtquote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En sex dan? En relaties, hoe erg is dat dan?
dat vroeg ik me ook af,hij klinkt erg actiefquote:Op maandag 21 mei 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar gaat het fout dan denk je?
Oppervlakkige contacten die ik moeilijk kan uitdiepen. Er komt ook een stukje angst bij kijken.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar gaat het fout dan denk je?
emotionele terughoudendheid?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oppervlakkige contacten die ik moeilijk kan uitdiepen. Er komt ook een stukje angst bij kijken.
Wat ik? Wat wil je precies weten?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:05 schreef system_overload het volgende:
[..]
geen relatie,sex heb je vanzelf als je een relatie hebt
jij?
Wat voor angst?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oppervlakkige contacten die ik moeilijk kan uitdiepen. Er komt ook een stukje angst bij kijken.
wat je mij ook vroeg hoe zit het bij jou met relaties?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik? Wat wil je precies weten?
[..]
Wat voor angst?
Een voorbeeld: Ik kan eigenlijk wel goed met mijn medestudenten om gaan, maar ik weet niet wanneer het juiste moment is wanneer ik aan ze kan vragen of ze eens een keer ergens met mij iets willen gaan drinkenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
emotionele terughoudendheid?
hoe komt dat zo?
grappig 2 extreme opposites
Gewoon een keer voorstellen om met z'n allen naar de film te gaan, hebben wij laatst ook gedaan, en is wel lachenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Een voorbeeld: Ik kan eigenlijk wel goed met mijn medestudenten om gaan, maar ik weet niet wanneer het juiste moment is wanneer ik aan ze kan vragen of ze eens een keer ergens met mij iets willen gaan drinken![]()
Studentenverenigingen is voor mij geen optie aangezien ik niet in de stad woon.
of vraag of ze nog wat gaan doen na school..als je subtieler wilt zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 01:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gewoon een keer voorstellen om met z'n allen naar de film te gaan, hebben wij laatst ook gedaan, en is wel lachen
kunnen ze wel wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, dat durf ik eigenlijk niet te doen. Het is net alsof ik op een signaal wacht ofzo. Die medestudenten zijn trouwens niet mijn vrienden.
jouw type mensen=passen ze bij jequote:Op maandag 21 mei 2012 01:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet niet precies wat je bedoelt met "jouw type mensen", maar ik kan wel lol met ze hebben.
Niet zo de autist uithangen, gewoon vragen of ze iets willen doen, simpel, kus.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, dat durf ik eigenlijk niet te doen. Het is net alsof ik op een signaal wacht ofzo. Die medestudenten zijn trouwens niet mijn vrienden.
ze lijken op je jouw type mensen dusquote:Op maandag 21 mei 2012 01:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja ik voel me zeker op mijn gemak bij ze. Dat is serieus het probleem niet. Het is meer dat ze ook wel een beetje op mij lijken
Vraag het nou maar, anders durf je het nooit.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat durf ik dus niet![]()
Dat zijn dus die angsten waar ik mee zit.
dude srslyquote:Op maandag 21 mei 2012 01:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat durf ik dus niet![]()
Dat zijn dus die angsten waar ik mee zit.
hoezoquote:Op maandag 21 mei 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik later echt workaholic wordt.
Ga anders in je eentje naar de club/kroeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ik het verneuk dan worden mijn problemen exponentieel erger, maar ik kan misschien het wel eens een keertje met een omweggetje doen van: "Ik ga dat en dat doen" en dan kijken hoe ze er op reageren
Ik heb wel eens met iemand gegamed nadat ik aangaf dat ik die game ook had en toen kwamen we samen met het idee om iets samen in het spel te gaan doen
Omdat ik naast school niks heb behalve mijn werk. Dus later ga ik waarschijnlijk continu werken om maar niet thuis te zitten.quote:
waarom zo onzeker heloef?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
Ik vind het ook lastig. Er zijn veel mensen op school waar ik het wel mee kan vinden. Maar die hebben volgens mij niet zoveel zin om met mij om te gaan buiten school.
Ik ben in mijn eentje op een sportclub gegaan, maar ik durf niet om in mijn eentje naar een kroeg te gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga anders in je eentje naar de club/kroeg.
ik zit de hele tijd thuis..quote:Op maandag 21 mei 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik naast school niks heb behalve mijn werk. Dus later ga ik waarschijnlijk continu werken om maar niet thuis te zitten.
Dat doe ik nu ook al.
waar woon je?dan ga ik gezellig mee!quote:Op maandag 21 mei 2012 01:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eentje op een sportclub gegaan, maar ik durf niet om in mijn eentje om naar een kroeg te gaan.
juist jaquote:Op maandag 21 mei 2012 01:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Niet dat ik vaak afspreek met mensen van m'n school hoor.maar dat is iets anders, ik zit bij allemaal proleten in de klas.
_!
Ik woon in de provincie Groningen.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
waar woon je?dan ga ik gezellig mee!
Ik ben heerlijk vrijgezel. Geen problemen met ratie's, maar vind het op dit moment prima.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat je mij ook vroeg hoe zit het bij jou met relaties?
Als het eens mooi weer is kan je voor stellen om een terrasje te pakken voor een drankje, en als het gezellig is een bitterbal bestellen. Gezellig borrelenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja ik voel me zeker op mijn gemak bij ze. Dat is serieus het probleem niet. Het is meer dat ze ook wel een beetje op mij lijken
Ik heb nog nooit signalen gekregen of een uitnodiging dat het ze leuk leek wat te gaan buiten school. Heb al een keer voorgesteld te gaan stappen, naar Walibi te gaan of naar de film te gaan. Is er nooit van gekomen. Dan houdt het op, heeft niet zoveel met onzekerheid te maken.quote:
ik in zuid holland,sorryquote:
aha,ja dat kan je bent iig actiefquote:Op maandag 21 mei 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit signalen gekregen of een uitnodiging dat het ze leuk leek wat te gaan buiten school. Heb al een keer voorgesteld te gaan stappen, naar Walibi te gaan of naar de film te gaan. Is er nooit van gekomen. Dan houdt het op, heeft niet zoveel met onzekerheid te maken.
Nee, totaal niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zit de hele tijd thuis..
zonder je je echt af op school?
Je hoeft je niet te excuseren voor mijquote:
nee,ik ben een vrouwquote:
Waar in zuidholland? En er rijden treinen naar Groningen hequote:
ik ben in de 20 dus,tjaquote:
Het is best lullig als je foto's ziet van klasgenoten die met elkaar naar een tof dubstepfeestje gaan. Maar ja, niks aan te doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:41 schreef system_overload het volgende:
[..]
aha,ja dat kan je bent iig actief
ov niet aangevraagd want als ik het niet haal moet ik het terugbetalenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar in zuidholland? En er rijden treinen naar Groningen he
quote:
same here mensen willen echt niet met me chillen daarquote:Op maandag 21 mei 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best lullig als je foto's ziet van klasgenoten die met elkaar naar een tof dubstepfeestje gaan. Maar ja, niks aan te doen.
ga naar fokmeetsquote:Op maandag 21 mei 2012 01:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
same here mensen willen echt niet met me chillen daar
nergens eigenlijk
ik wilde er niet eens op reageren..quote:
naar 1ntje geweest maar is niet instant friends ofzoquote:
Dat is zo inderdaad. Naar welke ben je geweest trouwens? (Ik ben naar de eerste in Utrecht geweest en ik hoor bij 25-35).quote:Op maandag 21 mei 2012 01:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
naar 1ntje geweest maar is niet instant friends ofzo
hoeft toch niet gwn chillings met een paar bazenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
naar 1ntje geweest maar is niet instant friends ofzo
van dit topicquote:Op maandag 21 mei 2012 01:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad. Naar welke ben je geweest trouwens? (Ik ben naar de eerste in Utrecht geweest en ik hoor bij 25-35).
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hoeft toch niet gwn chillings met een paar bazen
Ik heb het nooit aan die mensen gevraagd eigenlijk. Maar ik ga me niet opdringen natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
same here mensen willen echt niet met me chillen daar
nergens eigenlijk
Ik vond het wel zeer prettig eigenlijk. De anderen waren zeer vriendelijk en die vriendelijkheid kwam ook oprecht over.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
van dit topic
hoe ervaarde jij die meet?
mmh ok klinkt goed klikte het ook echt?of duurt dat wat langer?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vond het wel zeer prettig eigenlijk. De anderen waren zeer vriendelijk en die vriendelijkheid kwam ook oprecht over.
06-wan-hop-ige-rukkerquote:
Het klikte direct eigenlijk. Direct bij aankomstquote:Op maandag 21 mei 2012 01:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
mmh ok klinkt goed klikte het ook echt?of duurt dat wat langer?
Bij de jongeren variant ging het ook zo.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het klikte direct eigenlijk. Direct bij aankomst
ja? vertel! ik wilde misschien naar de volgende meeting.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij de jongeren variant ging het ook zo.
wrm zo gemeen babby :$quote:Op maandag 21 mei 2012 01:57 schreef system_overload het volgende:
[..]
06-wan-hop-ige-rukker
mijn email is
benjegekinjepaasei@ofzo.nl
alsjeblieft![]()
Ik kwam aanlopen en ik paste er meteen tussen eigenlijk. Kan ook aan mij en mijn grote mond hebben gelegen. Het lesbohosselverhaal zal ik je besparen. Maar ik heb een heel gezellig feestje met ze gebouwd op Koninginnenacht.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
ja? vertel! ik wilde misschien naar de volgende meeting.
18-25
aight klinkt ook goed..quote:Op maandag 21 mei 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam aanlopen en ik paste er meteen tussen eigenlijk. Kan ook aan mij en mijn grote mond hebben gelegen. Het lesbohosselverhaal zal ik je besparen. Maar ik heb een heel gezellig feestje met ze gebouwd op Koninginnenacht.
Vast wel je bent in ieder geval geen grijze mus.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
aight klinkt ook goed..
zou ik ertussen passen?
Je valt op ja. Teveel weet ik niet. Ik heb me er niet echt aan gestoord in ieder geval.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:11 schreef system_overload het volgende:
[..]
daar ben ik juist bang voor,dat ik teveel opval en die mensen zoiets hebben vn dar is zij weer/wat een leip wijf/buh zij is irritant
welke rel?quote:Op maandag 21 mei 2012 02:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb weer een hele rel gemist? Naja, tijd voor bed!
Geen problemen met relaties? Ik dacht dat je nooit ruzie hebt gehad in een relatie (dat zei je een keer)quote:Op maandag 21 mei 2012 01:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk vrijgezel. Geen problemen met ratie's, maar vind het op dit moment prima.
Ik heb een groot en druk sociaal leven. En ik doe alleen maar dingen die ik leuk vind. En als mensen dat ook leuk vinden, man of vrouw dan mogen ze van mij gezellig mee. Ik vind alles prima, mits ik het zelf leuk vind.
En qua sex heb ik zeker niet te klagen
[..]
Als het eens mooi weer is kan je voor stellen om een terrasje te pakken voor een drankje, en als het gezellig is een bitterbal bestellen. Gezellig borrelen
Kleine stappen zijn makkelijker. Er moet ook al chemie zijn voordat je het voor stelt.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit signalen gekregen of een uitnodiging dat het ze leuk leek wat te gaan buiten school. Heb al een keer voorgesteld te gaan stappen, naar Walibi te gaan of naar de film te gaan. Is er nooit van gekomen. Dan houdt het op, heeft niet zoveel met onzekerheid te maken.
is dat een probleem dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 02:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen problemen met relaties? Ik dacht dat je nooit ruzie hebt gehad in een relatie (dat zei je een keer)
Ik snap deze zin van hem niet: "Geen problemen met ratie's, maar vind het op dit moment prima.". Welke probleem met relaties?quote:
wilde het nog bijna gaan uitleggenquote:Op maandag 21 mei 2012 02:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik snap deze zin van hem niet: "Geen problemen met ratie's, maar vind het op dit moment prima.". Welke probleem met relaties?
Oh nu snap ik hem. nvm
quote:Op maandag 21 mei 2012 02:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik snap deze zin van hem niet: "Geen problemen met ratie's, maar vind het op dit moment prima.". Welke probleem met relaties?
Oh nu snap ik hem. nvm
Yep. Ik heb een missie voor je: Zeg morgen hoi tegen 1 meid die je tegenkomt. Doe je dat niet, dan moet je twee euro in de prullenbak gooien.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:57 schreef kree het volgende:
Nou iemand nog wakker voordat ik mn ogen maar dicht doe?
quote:Op maandag 21 mei 2012 02:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep. Ik heb een missie voor je: Zeg morgen hoi tegen 1 meid die je tegenkomt. Doe je dat niet, dan moet je twee euro in de prullenbak gooien.
Hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 02:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep. Ik heb een missie voor je: Zeg morgen hoi tegen 1 meid die je tegenkomt. Doe je dat niet, dan moet je twee euro in de prullenbak gooien.
Geeft niet, dat telt ookquote:Op maandag 21 mei 2012 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
HahaIk kom morgen wel weer meiden tegen, maar allemaal bezet helaaaaaas
Dan is de kans groter dat hij het ook echt doet en meer social skills krijgt met vrouwen.quote:
Idd, dat zou ik ook wel willen hehequote:Op maandag 21 mei 2012 03:03 schreef kree het volgende:
kon ik maar terug gaan 10 jaar ofzo met wat ik nu weet.
Dan was het makkelijker wel.
Ok dan wordt het "Je ziet er leuk uit vandaag".quote:Op maandag 21 mei 2012 03:05 schreef kree het volgende:
ga wel hoi zeggen trouwens, maar dat doe ik altijd al.
tegen meiden die al een vriendje hebben?quote:Op maandag 21 mei 2012 03:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok dan wordt het "Je ziet er leuk uit vandaag".
je wilt van kree een ladiesmen maken?quote:Op maandag 21 mei 2012 03:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan is de kans groter dat hij het ook echt doet en meer social skills krijgt met vrouwen.
Gewoon doen als een hersenloze zombie, de verantwoordelijkheid zit op mijn schoudersquote:Op maandag 21 mei 2012 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
tegen meiden die al een vriendje hebben?
naah weet niet hoor of dat wel zo handig is.
Nee, vrouwen weten hoe ze een man moeten versieren. (Hoe "meer vrouw" te zijn). Het beste is om met vrouwen om te gaan die gewild zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
je wilt van kree een ladiesmen maken?
heb je ook tips voor vrouwen?
meer vrouw?quote:Op maandag 21 mei 2012 03:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, vrouwen weten hoe ze een man moeten versieren. (Hoe "meer vrouw" te zijn). Het beste is om met vrouwen om te gaan die gewild zijn.
dude srslyquote:Op maandag 21 mei 2012 03:13 schreef kree het volgende:
vrouwen die wel het initiatief nemen trouwens![]()
Het hoeft niet altijd van de man te komen, helaas gaat het zo.
Maargoed ik werd versierd en ontmaagd en ze moest het mij leren.
Ja, dat komt ook wel voor. Maar je voelt je meer "man" als je zelf versiert en dan is er ook een sterkere basis.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:13 schreef kree het volgende:
vrouwen die wel het initiatief nemen trouwens![]()
Het hoeft niet altijd van de man te komen, helaas gaat het zo.
Maargoed ik werd versierd en ontmaagd en ze moest het mij leren.
Ze kunnen misschien tips geven mbt kleding, make up etc. Zelf ga ik ook het liefst uit met mensen die beter zijn dan ik, het zet me op een hoger niveau.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:14 schreef system_overload het volgende:
[..]
meer vrouw?
hmm bij die gewilde lees: hete vrouwen ben ik de ugly duckling
geen man kijkt naar me dan,wel naar hun
quote:
dan moet ik sporten en afvallenquote:Op maandag 21 mei 2012 03:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien tips geven mbt kleding, make up etc. Zelf ga ik ook het liefst uit met mensen die beter zijn dan ik, het zet me op een hoger niveau.
Heyquote:
Het gaat je vast wel lukken om te sporten en af te vallenquote:Op maandag 21 mei 2012 03:19 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan moet ik sporten en afvallen
nja knappe meisjes kijken meestal neer op lelijke..
ik heb er echt geen zin in maar vooruit,1 x per week 30 min yogaquote:Op maandag 21 mei 2012 03:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat je vast wel lukken om te sporten en af te vallen
Nicequote:Op maandag 21 mei 2012 03:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb er echt geen zin in maar vooruit,1 x per week 30 min yoga
FOK! verslaving..quote:Op maandag 21 mei 2012 03:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog wakker joh
Ik zit gewoon al de hele avond met mn moeder te kletsenquote:
Die vraag zou jij makkelijk moeten kunnen beantworden. Waarom stap jij op een vrouw af?quote:Op maandag 21 mei 2012 03:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, vrouwen weten hoe ze een man moeten versieren. (Hoe "meer vrouw" te zijn). Het beste is om met vrouwen om te gaan die gewild zijn.
Zal ik alle aanbiedingen naar je smsen?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:23 schreef Myraela het volgende:
Fuuuuu, iboodhunt terwijl ik tot 5 op school zit.
Nee, je moet alleen de dingen die ik wil even bestellen en betalen.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zal ik alle aanbiedingen naar je smsen?
Dat hebben ze speciaal zo getimed. Slimme meedenkende mensen wel, daar bij iBoodquote:Op maandag 21 mei 2012 09:23 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij verpatsen ze daar geen vibrators..quote:Op maandag 21 mei 2012 09:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, je moet alleen de dingen die ik wil even bestellen en betalen.
Ibood.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:23 schreef Myraela het volgende:
Klootzak. Ze hadden een tekentablet. Maar een kleintje volgens mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hebben ze speciaal zo getimed. Slimme meedenkende mensen wel, daar bij iBood
scrwls, als jij nou wat minder heet zou zijn geweest, had ik twee uur langer kunnen slapen. Lul.
Dan kun je links en rechts tegelijk tekenen. Handig wel jaquote:Op maandag 21 mei 2012 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klootzak. Ze hadden een tekentablet. Maar een kleintje volgens mij.
Jij wilde er toch eentje.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kun je links en rechts tegelijk tekenen. Handig wel ja
Awwww wat liefquote:
'even' squattenquote:Op maandag 21 mei 2012 09:43 schreef twi het volgende:
[..]
Awwww wat liefMaar ik en kieskeurig, ik wil een nieuwe Bamboo, ja die ja verdomme
Even squatten![]()
Waarom de bamboo? De grotere dan wel toch? Ik wil een grotere namelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:43 schreef twi het volgende:
[..]
Awwww wat liefMaar ik en kieskeurig, ik wil een nieuwe Bamboo, ja die ja verdomme
Even squatten![]()
weirdquote:
In zn piemel.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
weird
waar zijn zijn vetjes dan?
borsten zijn leukerquote:
Heb ikquote:
Mager A-cupjequote:
Uhm even nadenken.... neequote:
Nu vraag ik mij dubbel zo hard af waarom ik wakker ben.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:24 schreef system_overload het volgende:
sommige mannenen hebben grotere dan ik..
[ afbeelding ]
Lekker met haar dr op hmmmmquote:Op maandag 21 mei 2012 10:24 schreef system_overload het volgende:
sommige mannenen hebben grotere dan ik..
[ afbeelding ]
Wat zijn het dan? Tenen?quote:
pure heetheidquote:Op maandag 21 mei 2012 10:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Lekker met haar dr op hmmmm( O plus )
Oh okay dan ga ik ze voortaan zo noemen!quote:
Ik ookquote:
ze heeft er een kind mee gevoed..ergoquote:
Een cup A is net als je een beetje suiker op een hoopje legt .. een bergje zoetheid.. Klein maar toch wel lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh okay dan ga ik ze voortaan zo noemen!
veeg me op
Dat slaat ook als een lul op een varkenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een mager A-cupje staat tot borsten zoals chihuahua staat tot hond.
Aangezien de chihuahua gewoon tot de canis behoort, slaat je argument kant nog walquote:Op maandag 21 mei 2012 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een mager A-cupje staat tot borsten zoals chihuahua staat tot hond.
Niet zo happen schatjequote:Op maandag 21 mei 2012 10:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze heeft er een kind mee gevoed..ergo
volgroeid genoeg
wat zijn wel volgroeide borsten in jouw opinie?
Chemisch zaadquote:
Mijn zoon heeft echt geen borstvoeding gekregen hoor!! Het deed al pijn als iemand naar mn borsten keek!!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze heeft er een kind mee gevoed..ergo
volgroeid genoeg
wat zijn wel volgroeide borsten in jouw opinie?
dat vind ik leuk,geilneefquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft echt geen borstvoeding gekregen hoor!! Het deed al pijn als iemand naar mn borsten keek!!
Ik zat erop te wachtenquote:
maar heb je wel booty?quote:
Waarom dequote:
Alsof ik niet zou weten dat de chihuahua een hond isquote:Op maandag 21 mei 2012 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aangezien de chihuahua gewoon tot de canis behoort, slaat je argument kant nog wal.
oke man, leukquote:Op maandag 21 mei 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik niet zou weten dat de chihuahua een hond isHet lijkt er alleen niet op, dat is hier ook het punt.
whiteknighing fail dit datquote:
Ik vind het leukquote:Op maandag 21 mei 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik niet zou weten dat de chihuahua een hond isHet lijkt er alleen niet op, dat is hier ook het punt.
My god tetten als UIquote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het leuk![]()
Nee echt, lig dubbel hier
Wel waar.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meer uitleg aub, blond en net wakker na krap 5 uurtjes slaapquote:
billen je weetquote:
Schat ik ben het wel met hem/haar eens dat een chihuahua op een hoop lijkt maar niet op een hond. Eerder een rat, overmaatse hamster of een konijn.quote:
quote:
Kale ratquote:Op maandag 21 mei 2012 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik ben het wel met hem/haar eens dat een chihuahua op een hoop lijkt maar niet op een hond. Eerder een rat, overmaatse hamster of een konijn.
Nee, dat is onzin. Een Chihuahua is meer een hond dan een Pugg.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik ben het wel met hem/haar eens dat een chihuahua op een hoop lijkt maar niet op een hond. Eerder een rat, overmaatse hamster of een konijn.
Zodra het klein is noem ik het al geen hondquote:Op maandag 21 mei 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Een Chihuahua is meer een hond dan een Pugg.
Het is Pug..quote:Op maandag 21 mei 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Een Chihuahua is meer een hond dan een Pugg.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als we borsten met honden gaan vergelijken dan vallen mijn borsten eerder in de categorie Sint Bernhard dan Chihuahua hoor
ik ook heet tochquote:
Ben je een neger?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ook heet toch [ afbeelding ]
Ja maar je hebt dan nogsteeds niks om aan te trekken.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
In tegenstelling tot chihuahuas kan je matige A-cupjes nog wel leuk aankleden.
Mijn hond heeft ook klerenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
In tegenstelling tot chihuahuas kan je matige A-cupjes nog wel leuk aankleden.
ik ben een alienquote:
quote:
Ben jij het gedrocht dat ik en screw gaan maken dan?quote:
Dat is wel handig, een slip met een gaatje voor m'n staartje.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn hond had alleen een slipje met een gaatje voor der staartje, voor als ze loops was.
ff foto uploaden!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef screwloose het volgende:
[..]Nee toch? Wat heb je voor hond dan?
nee , ik ben een lekkere alienquote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij het gedrocht dat ik en screw gaan maken dan?
Ondergoed dragen.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel handig, een slip met een gaatje voor m'n staartje.
is ondergoed te mainstream ?quote:
Dat petje vindt ze niks. Het truitje vindt ze geweldig!! Maar zo kijken wij dus naar het Nederlands Elftalquote:
Ja, wie doet dat nou. Bloedvlekken in je kleding is zoveel malen stoerder.quote:
Oneens, het is jeans-weer. Zoals het elke dag is. Omdat jeans.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het vandaag rokjesweer is
Ghehe maar ik wil een rokje aan!!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oneens, het is jeans-weer. Zoals het elke dag is. Omdat jeans.
En morgen schijnt het nog mooier te wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het vandaag rokjesweer is
Dan doe ik morgen een nog korter rokje aanquote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En morgen schijnt het nog mooier te worden!
slipjesdag!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan doe ik morgen een nog korter rokje aan
Ik heb geen slipjesquote:
kutjesdag elke dag!quote:
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn Pathé unlimited kaart ophalen en misschien meteen ff filmpje pakken.quote:
Dat is wel een goed planquote:Op maandag 21 mei 2012 10:56 schreef Myraela het volgende:
Trouwens, wat betreft die BBQ-meet. Waarom regelen we niet gewoon een camping. 2 daagjes, heb je tenminste gewoon toiletten in de buurt en kan je gewoon BBQ'en.
Ghehe gek mensjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |