SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Gedaanquote:
thnxquote:
te weinig mensenquote:
jij bent nieuw hier?quote:
ben je een 26 jarige maagd?quote:
sletfactor&maagdenquote:
Ik heb er geen formule voor nodig.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:32 schreef system_overload het volgende:
wat is jullie sletfactor?ik snap de formule totaal niet
vertelquote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb er geen formule voor nodig.
Ben een slet op verschillende tereinen
damn girl!quote:
Wat wil je precies weten?quote:
Dat geloof ik graagquote:
waar je dan zo sletterig in bentquote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten?
[..]
Dat geloof ik graag
Bel veel, dus bel slet.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
waar je dan zo sletterig in bent
hoe jij sletterig ziet en anekdotes the worx
True. Ik dacht ik verbreed mijn FOK! Beleving.quote:
Aan seks?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
True. Ik dacht ik verbreed mijn FOK! Beleving.
Waar blijven mijn manieren, excuus.
Hallo, mijn naam is dr.sexy, en ik ben verslaafd :$
verrtelquote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
True. Ik dacht ik verbreed mijn FOK! Beleving.
Waar blijven mijn manieren, excuus.
Hallo, mijn naam is dr.sexy, en ik ben verslaafd :$
a dirty mind is a joy forever..quote:
Waarom zou je? En gebruiken mensen dat niet tegen je op momenten bv tijdens een ruzzie?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef system_overload het volgende:
ik bijvoorbeeld ben een emotionele slet ik vertel iedereen over mijn gevoelens
en vertel mijn hele levensverhaal aan iedereen
je doets iets goed of nietquote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bel veel, dus bel slet.
Stap zoveel als mogelijk, stap slet.
Veel vrouwen om me heen. Ziet men ook als sletten.
En zo kan je door gaan
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ben je een 26 jarige maagd?
your like a unicorn
Dat is zeker waar :pquote:Op maandag 21 mei 2012 00:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever..
altijd,merkte je dat niet dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zou je? En gebruiken mensen dat niet tegen je op momenten bv tijdens een ruzzie?
Ja goed hè?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ben je een 26 jarige maagd?
your like a unicorn
wat vind je er zelf van?quote:
Kree...quote:Op maandag 21 mei 2012 00:49 schreef kree het volgende:
Hoi zit me net te bedenken dat het al morgen is
Dus ok
Precies, alleen heb ik weinig tot geen grenzen. En dan ga je wel eens te ver he met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 21 mei 2012 00:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
je doets iets goed of niet
hardcore!
Je bent me nooit zo opgevallen sorry.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
altijd,merkte je dat niet dan?
ik ben eenzaam,naief en praatgraag what can i say
ben al blij als ik aanspraak krijg
ik gebruik het zelden tegen hun maar omgekeerd.. grr
Je gaat bijna denken dat je het er om doetquote:Op maandag 21 mei 2012 00:49 schreef kree het volgende:
Hoi zit me net te bedenken dat het al morgen is
Dus ok
je weet niet dat ik hier post of je kijkt er niet naar?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies, alleen heb ik weinig tot geen grenzen. En dan ga je wel eens te ver he met alle gevolgen van dien
[..]
Je bent me nooit zo opgevallen sorry.
En waarom ben je eenzaam? Dus mensen gebruiken het tegen je, is dat niet dan een hint om het miss iets anders aan te pakken en minder open te zijn?
het is te laat hiervoor,laat die jongenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat je het er om doet
Ik heb het iedereen alweer vergeven onderhand.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat je het er om doet
Nee het valt wel mee. Ik heb geen vrienden en ik voel me erg eenzaam. Dat vind ik veel erger dan het niet hebben van een vriendin.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat vind je er zelf van?
ben je niet ontzettend err gefrustreerd?
kree,zullen we over wat anders posten?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het iedereen alweer vergeven onderhand.
Maargoed hoop jullie mij ook dan maar.
Je bent als user mij niet opgevallen nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
je weet niet dat ik hier post of je kijkt er niet naar?
omdat het moeilijk is patronen te verbreken etc
dat heb ik ook welquote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee het valt wel mee. Ik heb geen vrienden en ik voel me erg eenzaam.
Sex niet, relaties welquote:Op maandag 21 mei 2012 00:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel
sex&relaties is niet echt een issue dus
Gewoon een oprechte tip van mij. Doe gewoon als of er niks gebeurd is, zeg er niks over, verwijs er niet naar terug. Zand er over. (slechte grap dat zand wegens de struisvogel foto ik weet het )quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het iedereen alweer vergeven onderhand.
Maargoed hoop jullie mij ook dan maar.
Ik zal het proberen:)quote:Op maandag 21 mei 2012 00:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon een oprechte tip van mij. Doe gewoon als of er niks gebeurd is, zeg er niks over, verwijs er niet naar terug. Zand er over. (slechte grap dat zand wegens de struisvogel foto ik weet het )
En post gewoon mee met het huidige onderwerp.
Wat heb je er aan gedaan of geprobeerd om dat stukje eenzaam te verranderen?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee het valt wel mee. Ik heb geen vrienden en ik voel me erg eenzaam. Dat vind ik veel erger dan het niet hebben van een vriendin.
bij jou wel?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel
sex&relaties is niet echt een issue dus
long term recovery/short term damagequote:Op maandag 21 mei 2012 00:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent als user mij niet opgevallen nee.
Een patroon verbreken is moeilijk ja. Maar elke keer op je bek gaan en gekwetst te worden lijkt mij moeilijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |