abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111814017

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_111814127
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:53 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bij mij dus ook. Ik denk dat uitstraling het probleem is.
Klopt, je straalt onzekerheid uit.
pi_111815243
""contact initiëren" Dat betekend?
Ik zwaai naar dieren.
pi_111815281
Naar een willekeurige vrouw lopen en spontaan met haar een praatje maken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_111815455
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Naar een willekeurige vrouw lopen en spontaan met haar een praatje maken.
Oke, paar keer gedaan, 1 keer iets te direct denk ik wel vaker gezien zei ik goh vind je wel leuk.
En paar keer vragen of ze wat wouden drinken, maja als je dan word uitgelachen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_111815539
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oke, paar keer gedaan, 1 keer iets te direct denk ik wel vaker gezien zei ik goh vind je wel leuk.
En paar keer vragen of ze wat wouden drinken, maja als je dan word uitgelachen.
Waren die "wil je misschien iets te drinken"-vragen het eerste wat je tegen ze zei?
pi_111815669
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waren die "wil je misschien iets te drinken"-vragen het eerste wat je tegen ze zei?
Ja, in de kroeg haar glas was leeg, ik dacht nou maar weer is proberen.
Wat moet je anders zeggen dan, goedeavond ik ben Geerd waar is je auto verzekerd??
Ik zwaai naar dieren.
pi_111815752
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja, in de kroeg haar glas was leeg, ik dacht nou maar weer is proberen.
Wat moet je anders zeggen dan, goedeavond ik ben Geerd waar is je auto verzekerd??
Nou nee dat ook niet, maar die vragen zijn in mijn ogen ook te direct. Ik vroeg laatst in Assen aan een groep of ze van een internetmeet waren. Ze zeiden dat ze dat niet waren, maar ik mocht wel van ze blijven ;)

Het ging allemaal heel per ongeluk natuurlijk, maar het was niet direct en het resultaat was "positief" :)
pi_111815808
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nou nee dat ook niet, maar die vragen zijn in mijn ogen ook te direct. Ik vroeg laatst in Assen aan een groep of ze van een internetmeet waren. Ze zeiden dat ze dat niet waren, maar ik mocht wel van ze blijven ;)

Het ging allemaal heel per ongeluk natuurlijk, maar het was niet direct en het resultaat was "positief" :)
Iets aan overgehouden dan :P
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2012 @ 00:52:59 #10
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111815835
Nee helaas. Als ik gewoon in mijn woonplaats was, dan was ik gebleven ;)
pi_111815921
-edit- nee

[ Bericht 35% gewijzigd door Re op 21-05-2012 07:36:18 ]
pi_111815966
Sociaal ben ik toch ook wel, werk op de trein elke dag duizenden reizigers en soms optreden in een volle coupe.
Macht neu dat blauwe pakkie, ben blij als het weer uit kan, bij wijze van.

Ben de laatste paar maand best wel druk om me zelf beetje vanaf een spiegelbeeld te zien, maja als ik dan weer me kameraden zie die allemaal een vriendin hebben.

En terwijl jij lekker op het terras zit biertjes weg te tikken, en hun fietsen langs met gf naar huis en ik sta nog lekker te feesten in de tent of bar, etc met andere denk sja wil ik dat wel?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2012 @ 01:10:23 #13
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111816324
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:57 schreef Geerd het volgende:
Sociaal ben ik toch ook wel, werk op de trein elke dag duizenden reizigers en soms optreden in een volle coupe.
Macht neu dat blauwe pakkie, ben blij als het weer uit kan, bij wijze van.

Ben de laatste paar maand best wel druk om me zelf beetje vanaf een spiegelbeeld te zien, maja als ik dan weer me kameraden zie die allemaal een vriendin hebben.

En terwijl jij lekker op het terras zit biertjes weg te tikken, en hun fietsen langs met gf naar huis en ik sta nog lekker te feesten in de tent of bar, etc met andere denk sja wil ik dat wel?
Heb je datingsites geprobeerd?
pi_111816441
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heb je datingsites geprobeerd?
Klein beetje maja ook weer met een gedachte van, waarom via internet.
Geen succes trouwens.
Ik zwaai naar dieren.
pi_111816447
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:55 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Meiden zijn ook meer brutaliteit gewend door dat uitschot van tegenwoordig denk ik. Je moet ze dus benaderen zoals dat halfbakken crimineel gekleurd tuig. 'Hey schatje alles goed, jatogggg. kom hier laat me arm om je heen slaan, wat, ben je xenofoob ofso?'
Pff dan faal je juist, onderscheid je van die brutaliteit!
pi_111816515
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:15 schreef Chimpa het volgende:

[..]

Pff dan faal je juist, onderscheid je van die brutaliteit!
Don't feed the trolls :P:
Ik zwaai naar dieren.
pi_111816633
Leeftijd drukt ook wel een beetje, 25 kan nog 28 oranje 30 rood? Maatschappelijk dan.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2012 @ 01:22:22 #18
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111816658
Je hebt gelijk; 30 is bij mij ook rood.
pi_111816698
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt gelijk; 30 is bij mij ook rood.
Hou je me voor de gek? :P
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2012 @ 01:25:08 #20
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111816739
Wat? :D

Nee, ik zit met de gedachte van "Als ik 30 ben dan moet het okee zijn".
pi_111816784
Wat moet er oke bij jou zijn dan?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2012 @ 01:29:56 #22
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111816867
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:26 schreef Geerd het volgende:
Wat moet er oke bij jou zijn dan?
Dat ik op z'n minst één persoon ken die het niet erg vind dat hij/zij met mij op stap gaat.
pi_111816882
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Don't feed the trolls :P:
Leek me geen troll, maar wellicht heb je gelijk :p
pi_111816966
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat ik op z'n minst één persoon ken die het niet erg vind dat hij/zij met mij op stap gaat.
Who wtf waarom wil er niemand met jou opstap?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2012 @ 01:37:07 #25
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111817025
Omdat er momenteel niemand is die met mij op stap gaat, maar ik wil wel eens een keer op stap :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')