abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111809045

WhatsApp Messenger is a smartphone messaging app which allows you to exchange messages with your friends and contacts without having to pay for SMS. WhatsApp Messenger is cross platform and is currently available for iPhone and BlackBerry and yes, iPhones and BlackBerries can message each other too! To send and receive messages, WhatsApp utilizes your existing smartphone internet data plan: 3G/EDGE (or Wi-Fi when available)

In addition to messaging, both iPhone and BlackBerry WhatsApp Messenger users can send each other unlimited images, video and audio media messages.

quote:
WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
http://www.whatsapp.com/

XO till we overdose
pi_111809544
quote:
WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
OP mag ook wel eens een update krijgen :D
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_111809806
quote:
3s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef Adolecens het volgende:

[..]

OP mag ook wel eens een update krijgen :D
Zal ik het even doen?
XO till we overdose
pi_111813790
Als iemand je geblokkeerd heeft en je stuurt een bericht naar degene, krijg je dan bij voorbaat slechts één vinkje of kunnen het ook twee vinkjes zijn? Dat het berichtje dus wel bij degene aankomt, alleen dat degene het niet ziet omdat WhatsApp het er uitfiltert omdat jij in diens lijst van geblokkeerde contacten staat.
pi_111813941
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Gladif het volgende:
Als iemand je geblokkeerd heeft en je stuurt een bericht naar degene, krijg je dan bij voorbaat slechts één vinkje of kunnen het ook twee vinkjes zijn? Dat het berichtje dus wel bij degene aankomt, alleen dat degene het niet ziet omdat WhatsApp het er uitfiltert omdat jij in diens lijst van geblokkeerde contacten staat.
Als je een bericht stuurt naar een persoon die je heeft geblokkeerd, komt er idd alleen maar één vinkje te staan en het bericht komt dus niet aan. Als de persoon je deblokkeert, dan komt het bericht ook niet meer aan.
XO till we overdose
pi_111814371
Heb het idd net ff getest. Klopt wat je zegt idd.
Als iemand je geblokkeerd hebt, zie je slechts de 'laatst gez.' om tijdstip dat ie je blokkeerde van die persoon.
pi_111814512
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:15 schreef Gladif het volgende:
Heb het idd net ff getest. Klopt wat je zegt idd.
Als iemand je geblokkeerd hebt, zie je slechts de 'laatst gez.' om tijdstip dat ie je blokkeerde van die persoon.
Je hoort, volgens mij, niks te zien als iemand je heeft geblokkeerd, dus geen 'laast gezien om...' of 'online'.
XO till we overdose
pi_111814694
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:18 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Je hoort, volgens mij, niks te zien als iemand je heeft geblokkeerd, dus geen 'laast gezien om...' of 'online'.
In het begin nog wel, pas na een paar keer on/offline gaan verschijnt er niks meer bij de naam van diegene die jou geblokkeerd heeft. Als hij/zij de blok er even afhaalt dan krijg je weer even een laatst gezien bericht eronder...die later dus weer verdwijnt (heb het stom genoeg getest met mijn eigen twee telefoons)
  maandag 21 mei 2012 @ 00:23:10 #9
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_111814733
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:22 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

In het begin nog wel, pas na een paar keer on/offline gaan verschijnt er niks meer bij de naam van diegene die jou geblokkeerd heeft. Als hij /zij de blok er even afhaalt dan krijg je weer even een laatst gezien bericht eronder...die later dus weer verdwijnt (heb het stom genoeg geteset met mijn eigen twee telefoons)
Bizar dat dat dus zichtbaar is voor de ander :D
pi_111815323
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Bizar dat dat dus zichtbaar is voor de ander :D
Heeft Whatsapp niet goed geregeld wat betreft blokkeren :'). Lijkt me niet dat je wil dat de persoon weet dat je hem/haar hebt geblokkeerd.
XO till we overdose
pi_111815935
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Heeft Whatsapp niet goed geregeld wat betreft blokkeren :'). Lijkt me niet dat je wil dat de persoon weet dat je hem/haar hebt geblokkeerd.
Maar om een "laatst gezien" te laten tonen schiet ook niet op...dan blijf je maar denken dat diegene je ook gewoon negeert.
pi_111817864
Als je iemand blokkeert komt er maar 1 vinkje te staan en ontvang je het bericht ook niet. Maar wat als het toestel zeg maar 1 weekendje uitstaat en daarna aan, dan krijg je ook maar 1 vinkje te zien maar worden de berichten nog wel afgeleverd?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111817955
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Als je iemand blokkeert komt er maar 1 vinkje te staan en ontvang je het bericht ook niet. Maar wat als het toestel zeg maar 1 weekendje uitstaat en daarna aan, dan krijg je ook maar 1 vinkje te zien maar worden de berichten nog wel afgeleverd?
Ja, tweede vinkje staat los van of het toestel aan of uit staat. Gaat er alleen om dat het andere toestel (zijn server...of hoe dat dan ook heet) het heeft ontvangen. Heeft ook niks met wel of niet gelezen te maken.
pi_111818507
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:41 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ja, tweede vinkje staat los van of het toestel aan of uit staat. Gaat er alleen om dat het andere toestel (zijn server...of hoe dat dan ook heet) het heeft ontvangen. Heeft ook niks met wel of niet gelezen te maken.
:Y

Kunnen we anders geen Q&A doen in de OP? Want het zijn meestal dezelfde vragen die worden gesteld.
XO till we overdose
pi_111819377
Whatsapp heeft een topic : D Nice!

Door dat is mijn sms verbruik zo gedaald dat ik geen sms Abbo meer nodig heb. Misschien maar goed ook want daar zat ik vaker wel overheen dan niet. De groepsgesprekken zijn ook erg makkelijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_111870791
Mijn vraag werd niet begrepen, maar ik heb het antwoord dus al. Als mijn phone een weekendje uitstaat staat er 1 vinkje, als er na het weekendje de toestel aangaat, krijg ik de berichten alsnog binnen en de zender krijgt ook 2 vinkjes te zien.

Het leek voor mij erop dat Whatsapp geen bewaardienst had want als je iemand blokkeert en daarna deblokkeert krijg je niet met terugwerkende kracht alle niet ontvangen berichten binnen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:12:03 #17
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_111871171
Dat is in principe toch ook hoe alle im-clients werken?
pi_112084590
Wat mij opvalt is dat de meeste lieden die in mijn whatsapp staan het onderschrift
niet eens gebruiken om hun daadwerkelijke status aan te geven.
Wat zeg ik: Ze weten niet eens dat je dit kunt editten/veranderen.

Bijna iedereen heeft " Hey i'm using whatsapp " onder zijn naam staan.
Bij mij staat nu: Geniet van Pinksteren buitenshuis. :D
pi_112084805
ik weet er al heel lang van, maar heb geen zin in om die status telkens te veranderen, bij mijn MSN stond er ook altijd bezet of offline, alle andere zoals ik ben aan het eten/slapen/rukken gebruikte ik niet.

Overigens heb ik een tipje voor iedereen, als je in android bij toepassingenbeheer de gegevens wist, kan je je whatsapp opnieuw instellen met bijv je oude niet meer in gebruik zijnde nr. Whatsapp zegt wel dat ie een verificatiesms stuurt maar dat doet ie dus niet of hij doet het wel maar je hebt het niet nodig want whatsapp zal gewoon werken en je berichten zullen binnenstromen (mits je die persoon niet geblokkeerd hebt).

Daarna wis je je gegevens overnieuw in toepassingen, voer je je huidige nieuwe nr in, zelfde verhaa over die verificatiesms, verder vraagt ie of hij whatsapp mag herstellen vanaf laatste herstelpunt. Dan heb je als het goed is alle of bijna alle berichten teruggekregen (behalve misschien de laatste nieuwste berichten niet).
  zondag 27 mei 2012 @ 13:05:37 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_112085561
quote:
15s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:34 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij opvalt is dat de meeste lieden die in mijn whatsapp staan het onderschrift

Die status zie je ook bijna nergens terug, alleen in de contactenlijst die ik zelden tot nooit gebruik.
2000 light years from home
  zondag 27 mei 2012 @ 13:08:30 #21
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_112085631
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die status zie je ook bijna nergens terug, alleen in de contactenlijst die ik zelden tot nooit gebruik.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 27 mei 2012 @ 14:58:18 #22
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_112089151
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dit dus. Vrij kansloos om die ala MSN Messenger vroeger de hele tijd aan te passen naar iets actueels. Net zo idioot als die mensen die over twitter de hele tijd laten weten wat ze gaan eten en of ze naar de WC geweest zijn. Of eigenlijk erger, aangezien de meesten het niet eens zullen zien.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 mei 2012 @ 15:03:30 #23
163650 Greys
pi_112089349
Ik snap ook het nut van die status echt totaal niet.
Meestal duik je toch direct een gesprek in met mensen waar je al een chat mee had lopen. Dan zie je dus heel die status nooit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_112089946
quote:
15s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:34 schreef Iwanius het volgende:

Echt een superleuk verhaal. Bedankt
pi_112273265
Heb sinds vandaag ineens dat whatsapp crasht. Hij opent, maar springt gelijk terug naar m'n dashboard. Ik zie in de AppStore reviews dat meer mensen er ineens last van hebben. Berichten komen wel binnen in het berichtencentrum.

Iemand enig idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')