http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
OP mag ook wel eens een update krijgenquote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Zal ik het even doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OP mag ook wel eens een update krijgen
Als je een bericht stuurt naar een persoon die je heeft geblokkeerd, komt er idd alleen maar één vinkje te staan en het bericht komt dus niet aan. Als de persoon je deblokkeert, dan komt het bericht ook niet meer aan.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Gladif het volgende:
Als iemand je geblokkeerd heeft en je stuurt een bericht naar degene, krijg je dan bij voorbaat slechts één vinkje of kunnen het ook twee vinkjes zijn? Dat het berichtje dus wel bij degene aankomt, alleen dat degene het niet ziet omdat WhatsApp het er uitfiltert omdat jij in diens lijst van geblokkeerde contacten staat.
Je hoort, volgens mij, niks te zien als iemand je heeft geblokkeerd, dus geen 'laast gezien om...' of 'online'.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:15 schreef Gladif het volgende:
Heb het idd net ff getest. Klopt wat je zegt idd.
Als iemand je geblokkeerd hebt, zie je slechts de 'laatst gez.' om tijdstip dat ie je blokkeerde van die persoon.
In het begin nog wel, pas na een paar keer on/offline gaan verschijnt er niks meer bij de naam van diegene die jou geblokkeerd heeft. Als hij/zij de blok er even afhaalt dan krijg je weer even een laatst gezien bericht eronder...die later dus weer verdwijnt (heb het stom genoeg getest met mijn eigen twee telefoons)quote:Op maandag 21 mei 2012 00:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je hoort, volgens mij, niks te zien als iemand je heeft geblokkeerd, dus geen 'laast gezien om...' of 'online'.
Bizar dat dat dus zichtbaar is voor de anderquote:Op maandag 21 mei 2012 00:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
In het begin nog wel, pas na een paar keer on/offline gaan verschijnt er niks meer bij de naam van diegene die jou geblokkeerd heeft. Als hij /zij de blok er even afhaalt dan krijg je weer even een laatst gezien bericht eronder...die later dus weer verdwijnt (heb het stom genoeg geteset met mijn eigen twee telefoons)
Heeft Whatsapp niet goed geregeld wat betreft blokkerenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Bizar dat dat dus zichtbaar is voor de ander
Maar om een "laatst gezien" te laten tonen schiet ook niet op...dan blijf je maar denken dat diegene je ook gewoon negeert.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heeft Whatsapp niet goed geregeld wat betreft blokkeren. Lijkt me niet dat je wil dat de persoon weet dat je hem/haar hebt geblokkeerd.
Ja, tweede vinkje staat los van of het toestel aan of uit staat. Gaat er alleen om dat het andere toestel (zijn server...of hoe dat dan ook heet) het heeft ontvangen. Heeft ook niks met wel of niet gelezen te maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Als je iemand blokkeert komt er maar 1 vinkje te staan en ontvang je het bericht ook niet. Maar wat als het toestel zeg maar 1 weekendje uitstaat en daarna aan, dan krijg je ook maar 1 vinkje te zien maar worden de berichten nog wel afgeleverd?
quote:Op maandag 21 mei 2012 02:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ja, tweede vinkje staat los van of het toestel aan of uit staat. Gaat er alleen om dat het andere toestel (zijn server...of hoe dat dan ook heet) het heeft ontvangen. Heeft ook niks met wel of niet gelezen te maken.
Die status zie je ook bijna nergens terug, alleen in de contactenlijst die ik zelden tot nooit gebruik.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:34 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij opvalt is dat de meeste lieden die in mijn whatsapp staan het onderschrift
niet eens gebruiken om hun daadwerkelijke status aan te geven.
Wat zeg ik: Ze weten niet eens dat je dit kunt editten/veranderen.
Bijna iedereen heeft " Hey i'm using whatsapp " onder zijn naam staan.
Bij mij staat nu: Geniet van Pinksteren buitenshuis.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die status zie je ook bijna nergens terug, alleen in de contactenlijst die ik zelden tot nooit gebruik.
Dit dus. Vrij kansloos om die ala MSN Messenger vroeger de hele tijd aan te passen naar iets actueels. Net zo idioot als die mensen die over twitter de hele tijd laten weten wat ze gaan eten en of ze naar de WC geweest zijn. Of eigenlijk erger, aangezien de meesten het niet eens zullen zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die status zie je ook bijna nergens terug, alleen in de contactenlijst die ik zelden tot nooit gebruik.
Echt een superleuk verhaal. Bedanktquote:Op zondag 27 mei 2012 12:34 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij opvalt is dat de meeste lieden die in mijn whatsapp staan het onderschrift
niet eens gebruiken om hun daadwerkelijke status aan te geven.
Wat zeg ik: Ze weten niet eens dat je dit kunt editten/veranderen.
Bijna iedereen heeft " Hey i'm using whatsapp " onder zijn naam staan.
Bij mij staat nu: Geniet van Pinksteren buitenshuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |