Je weet dat het een tv programma is en alles een script heeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
De gladjanus uithangen heet stijl daar?
Ik begon bij Nina en Steffi echt te denken 'ze praten met veel bravoure over mannen, maar ondertussen zijn het bange schijterds die geen relatie aandurven'quote:Op maandag 21 mei 2012 09:18 schreef Nielsch het volgende:
Ja wat is dat nou weer voor een achterlijk kutexcuus van Nina om niet met die Italiaan te gaan. Wat een muts zeg. En die Steffi had gewoon met haar Italiaan moeten neuken, klaarkomen en terug naar huis sturen.
Die Alaskaan was volgens mij allang blij dat hij betaald een keer 4 dagen naar Amsterdam mocht komen, even weg uit dat kutdorp in the middle of freezing nowhere.
Bang voor een passievolle relatie, leek wel. Ja, dan kom je nooit aan de man. Wat is er verkeerd aan een lekkere Italiaan? Als ze voor het verstand was gegaan, had ze voor die Musisi moeten gaan, maar dat was het ook niet. Sommige vrouwenquote:Op maandag 21 mei 2012 09:18 schreef Nielsch het volgende:
Ja wat is dat nou weer voor een achterlijk kutexcuus van Nina om niet met die Italiaan te gaan. Wat een muts zeg. En die Steffi had gewoon met haar Italiaan moeten neuken, klaarkomen en terug naar huis sturen.
Die Alaskaan was volgens mij allang blij dat hij betaald een keer 4 dagen naar Amsterdam mocht komen, even weg uit dat kutdorp in the middle of freezing nowhere.
Hele goeie ja! Beter doen ze dat volgende keer anders. Als ze gewoon 1 op 1 daten is er veel meer kans op opbloeiing van wat dan ookquote:Op maandag 21 mei 2012 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja en urge aan de programmamakers om die dubbeldates af te schaffen... hoe verwacht je ooit dat er liefde opbloeit als beide mannen aanwezig zijn? FAIL.
het ging dan ook niet om daten maar om het vermaak van de kijkerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hele goeie ja! Beter doen ze dat volgende keer anders. Als ze gewoon 1 op 1 daten is er veel meer kans op opbloeiing van wat dan ook
bij 1 op 1 daten heeft de kijker ook meer vermaak denk ikquote:Op maandag 21 mei 2012 21:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het ging dan ook niet om daten maar om het vermaak van de kijkeranders hadden ze die italiaan er echt niet bij gehaald
Vind ik ook. Dat zijn echt macho's...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:20 schreef Rickazio het volgende:
Italiaanse man past totaal niet bij de Nederlandse vrouw in het algemeen volgens mij
Die Italiaan had toch totaal geen inhoud joh, pfff...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:18 schreef Nielsch het volgende:
ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Of dat we de rollen omdraaien: vijf aantrekkelijke Nederlandse mannen die opzoek gaan naar hun liefde in het buitenland
Ik wil ook wel naar Colombiaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Of dat we de rollen omdraaien: vijf aantrekkelijke Nederlandse mannen die opzoek gaan naar hun liefde in het buitenland
Lijkt me erg leuk, maar dat doen ze bij Net5 niet, als 'vrouwenzender'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hopelijk niet dezelfde aantrekkelijkheid als de dames.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Volgens Facebook zijn het herhalingenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef MissJ het volgende:
vanavond om 21:25 de 1e van een seizoen met nieuwe afleveringen
ja, ik lees het netquote:Op donderdag 4 april 2013 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens Facebook zijn het herhalingen
Ik lees wel dat je je nog steeds op kunt geven voor een eventueel 2e seizoen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |