Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
Als jullie moesten betalen voor FB, zo'n 10$ per maand, zouden jullie het dan blijven gebruiken?
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
Als jullie moesten betalen voor FB, zo'n 10$ per maand, zouden jullie het dan blijven gebruiken?
neequote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
Ga coke dealenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nogsteeds nooit verliefd geweest, nogsteeds nooit een wanhopige DM ontvangen, nogsteeds geen ruig leven gehad.
Saai.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nogsteeds nooit verliefd geweest, nogsteeds nooit een wanhopige DM ontvangen, nogsteeds geen ruig leven gehad.
jmmrquote:Op zondag 20 mei 2012 21:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
van mijn dekbed?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschien als je pics post Chocolate
Ik heb Monopoly aangeraakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nogsteeds nooit met coke in aanraking gekomen, nogsteeds nooit een prostituee ontvangen of op een andere manier met prostitutie in aanraking gekomen, nogsteeds nooit een vuurwapen aangeraakt, zoveel dingen nog nooit gedaan, zo droevig.
Straatschoffie aanspreken op straat, hij kan het allemaal in 1 dag voor je regelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nogsteeds nooit met coke in aanraking gekomen, nogsteeds nooit een prostituee ontvangen of op een andere manier met prostitutie in aanraking gekomen, nogsteeds nooit een vuurwapen aangeraakt, zoveel dingen nog nooit gedaan, zo droevig.
Hoe voelt dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb Monopoly aangeraakt.
Dat betekend dat ik indirect met al deze dingen in aanraking ben geweest.
Heb je ook al gefapt in de buitenlucht?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |