MMA fighterquote:
Dat hij in hoger beroep tot 8 jaar is veroordeeld wegens doodslag en verboden wapenbezit.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:16 schreef aeindje het volgende:
Wat stond er nou onderaan in het beeld? Kon het net niet lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met heel veel fantasie lijkt Katja er ook nog wel een beetje op.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ik kan hem gewoon bekijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:10 schreef Seamonkey- het volgende:
Kan hem niet terug kijkenSite werkt niet. Of is dat alleen bij mij?
Ah nu werkt ie ook nu ik hem van silverlight op flash heb gezet. Kut silverlightquote:
Huh? Het gaat juist elke week om een moord, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:27 schreef Lovechild het volgende:
Ik vond het van het vorige seizoen zo sterk dat niet iedere aflevering over een moordzaak ging.
In het eerste seizoen stond in een aflevering een gijzeling centraal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Huh? Het gaat juist elke week om een moord, of heb ik iets gemist?
Ja met zo'n Indonesische of Moslisme man met eigen zaak waarmee het niet goed ging en die gijzelde de gemeenteraad volgens mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
In het eerste seizoen stond in een aflevering een gijzeling centraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |