Dat heb ik op een shirt staanquote:
Opzich doen ze geen vlieg kwaad maar je moet ze gewoon voorzichtig benaderen want ze zijn nogal achterdochtig.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Paranoten, die zijn pas gevaarlijk!
(geen idee, niet gezien)
ja in plaats van dat je heel onschuldig zegt oh sorry wist ik niet, zal het niet meer doen. gaan ze ruzie lopen makenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond was er een programma over de Australische Douane. Daar liep zo'n onwijs arrogant amerikaans kutwijf boos te zijn over 4 kilo noten die ze niet mee mocht nemen en ze snapte niet waarom.
Toen riep ze nog: "Ja ik snap het niet. Ik kan er toch geen bom mee maken?"
Echt hét verboden woord op een vliegveld
Zo was er jaren geleden ook een keer een kerel te zien die een vioolkoffer had en bijdehand reageert met "ja, een bom" of zoiets, op de vraag of hij er iets in had zitten
Ja, héle tassenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja in plaats van dat je heel onschuldig zegt oh sorry wist ik niet, zal het niet meer doen. gaan ze ruzie lopen makenen soms komen ook van die chinezen langs met weet ik veel wat ze allemaal meenemen voor etenswaren
Puur toevalquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yuti begint over Engeland en jij hebt ineens zin in thee?
Leuke ervaring lijkt me!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
receptie in een hotel bij oxfordstreet
Ja, hij heeft een flinke groeispurt gehad. Zowel in lengte als in gewicht als in spraak. Hij gaat nu echt richting kleuter en wil ook graag naar de basisschool.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Diaan wat is Lennon al groot!![]()
(geloof dat het al even geleden is dat ik een foto van hem zag langskomen)
Die duidelijke fysieke overgangen van peuter naar kleuter en kleuter naar schoolkind vind ik altijd heel bijzonder om te zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een flinke groeispurt gehad. Zowel in lengte als in gewicht als in spraak. Hij gaat nu echt richting kleuter en wil ook graag naar de basisschool.
Ja, is het ook. Ook de bijbehorende ontwikkeling is erg leuk. Ook de linkjes die ze leggen, soms zeer verrassend goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die duidelijke fysieke overgangen van peuter naar kleuter en kleuter naar schoolkind vind ik altijd heel bijzonder om te zien.
Dat hoeft niet grappig te zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig. Als ik de buienradar mag geloven dan komt hier voorlopig geen regen/onweer. Het stopt gewoon bij een bepaald punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |