Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ga jij mee met mij en mijn gedrocht als we in de U S of A alle freakshows afgaan? Last stop is Vegas, dan dumpen we dat gedrocht en gaan we gewoon gokken en hoeren en sloerenquote:
Beauty is in the eye of the beholder!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtige baby?
Dude we gaan een gedrocht maken hoor!!
Als dat kind prachtig wordt dan mag jij het hebben!
Als ik naar ons gedrocht kijk zie ik alleen $$$$ en dat is wel prachtig jaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder!
Uiteraard.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij mee met mij en mijn gedrocht als we in de U S of A alle freakshows afgaan? Last stop is Vegas, dan dumpen we dat gedrocht en gaan we gewoon gokken en hoeren en sloeren
Dit is gewoon het beste plan 2012!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik naar ons gedrocht kijk zie ik alleen $$$$ en dat is wel prachtig ja
Ik zit vol met goede plannenquote:
Ik gun jou een vriendje, die er niet alleen overheen wil.quote:
Weet niet meer, stond ongeveer een maand geleden in het serieuze topic.quote:
Alleen in 2012 gaat niet meer lukken die babyquote:
Hey eh jullie gaan mij wel eerst ff pleasen he! Zonder mijn zoad geen euriguldes niks niet!quote:
Dat geeft niet. Het plan is in 2012 ontstaan en daar gaat het om!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen in 2012 gaat niet meer lukken die baby
Me dunkt dat jij tijdens het maken van dat gedrocht al genoeg gepleased wordtquote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hey eh jullie gaan mij wel eerst ff pleasen he! Zonder mijn zoad geen euriguldes niks niet!
Screw?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand die met mij Underworld wil kijken?
Mjah dan komt er niks van kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Daarna, tijd zat tochquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
Nu.nl heeft de Gijpvogel
[ afbeelding ]
Wij hebben nu de kreevogel._o-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja ff wachten Tijn, er zitten me nog teveel haken en ogen aan dit plan. Die vrouwen zijn niet te vertrouwen joh. Straks gaan ze er vandoor met mn poen!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder!
Jij krijgt 40% van de opbrengstquote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja ff wachten Tijn, er zitten me nog teveel haken en ogen aan dit plan. Die vrouwen zijn niet te vertrouwen joh. Straks gaan ze er vandoor met mn poen!
Hier moet een contractje voor opgesteld worden.
dat is liefquote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gun jou een vriendje, die er niet alleen overheen wil.
[..]
Weet niet meer, stond ongeveer een maand geleden in het serieuze topic.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
Nu.nl heeft de Gijpvogel
[ afbeelding ]
Wij hebben nu de kreevogel.Kon er om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
STOP DE PERSEN KREE SNAPTE IETS!!quote:
Stel dat contractje dan even opquote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja ff wachten Tijn, er zitten me nog teveel haken en ogen aan dit plan. Die vrouwen zijn niet te vertrouwen joh. Straks gaan ze er vandoor met mn poen!
Hier moet een contractje voor opgesteld worden.
Ok deal! ik kom eraan.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij krijgt 40% van de opbrengst![]()
Die overige 60% maken Myra en ik op in de states.
Ik ga vast klaarliggenquote:
Ik ben ook best lief.quote:
Ik haat voetbalquote:Op zondag 20 mei 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vast klaarliggen
HO WACHT!!!!
Ajax of feyenoord? En ja dit is een dealbreaker eventueel!
In dat geval jij een lieve vriendin die jou voor meer dan je joystick wilt.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mezelf opzich ook best opofferen en seks met screwl hebben hoor.
Hey hey, screw is niet in de bonus deze week ofzo!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mezelf opzich ook best opofferen en seks met screwl hebben hoor.
Oh is dat volgende week pas?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hey hey, screw is niet in de bonus deze week ofzo!
Ik had Feyenoord moeten zeggen hequote:
Dan had ik je nu tussen mn foe's gezetquote:
Toch lastig, heel veel chicks willen me vanwege mijn PS2 en PS3.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval jij een lieve vriendin die jou voor meer dan je joystick wilt.
ik ook wel screw zo wanneer?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hey hey, screw is niet in de bonus deze week ofzo!
NEENquote:
Kan je die zin even vertalen naar ABN voor mij?quote:
ah volgende week check!quote:
Toch duurder dan een breezer, dat moeten high maintenance bitches zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch lastig, heel veel chicks willen me vanwege mijn PS2 en PS3.
Ik was bij de huldiging hequote:
ik wil ook wel over screw heenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je die zin even vertalen naar ABN voor mij?
Ik heb hem maar aan mij voorbij laten gaan. Ik ben die woensdag wel na mijn werk de stad ingeweest.quote:
Maar die screw is dus wel gewild.quote:
Dus ik moet ook PS3 kopenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch lastig, heel veel chicks willen me vanwege mijn PS2 en PS3.
wat voor chickies paal jij dan stinky boy?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch duurder dan een breezer, dat moeten high maintenance bitches zijn.
Ik ben met mn broertje en 2 vriendinnen van hem gegaan. Tegen de tijd dat we in Amsterdam waren hadden ze al 2 flessen wijn op met zn 3en. Ik haat het om de bob te zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem maar aan mij voorbij laten gaan. Ik ben die woensdag wel na mijn werk de stad ingeweest.
c100 euroweken!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:53 schreef screwloose het volgende:
Screw is eerder een Aldi aanbieding. AH is veel te hoog gegrepen voor deze boi.
Ja of een ander apparaat met een joystick.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik moet ook PS3 kopenoh wacht dat helpt niet.
Niemand wil over mij heenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Iedereen wil over screw heen we begrijpen het hoor.
En niemand wil over mij heen.quote:
Ik zie af van MIJN plan!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Dames als jullie allemaal zijn gedrocht dragen dan daalt de opbrengst onthoud dat goed he
ik wel!quote:
Nieuwe winkelketen? Daar verkopen ze chemisch zaad?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Dames als jullie allemaal zijn gedrocht dragen dan daalt de opbrengst onthoud dat goed he
Hoe snel kan je hier zijnquote:
online wel RL nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wacht, S_O wil niet dat gasten over haar heen gaan, maar wil wel over gasten heen?
gvd ik zat me net rijk te rekenenquote:
nee Screwloose klonen ook goed meer fucked up spermquote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe winkelketen? Daar verkopen ze chemisch zaad?
Joof zag zijn kans schoon.quote:
Mjah die dealbreaker he!!quote:
Whehe nee, ik ben niet zo oppervlakkig, en zeker geen labiel persoon in mijn bed..quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joof zag zijn kans schoon.
Dichtbij, maar geen sigaar.
Dus geen WIIquote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of een ander apparaat met een joystick.
Dan ben je het juist topicquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik begin seksueel gefrustreerd te raken
Ik moet het vragen!!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe nee, ik ben niet zo oppervlakkig, en zeker geen labiel persoon in mijn bed..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb jij ook al pandapunten, Jofu?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe nee, ik ben niet zo oppervlakkig, en zeker geen labiel persoon in mijn bed..
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die dealbreaker he!!
Je had gewoon AJAX moeten zeggen!! Dan was ik nu al druk met jou verkrachten!
Maar dat was ik ook al voor een 40-jarige maagdquote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus geen WII
[..]
Dan ben je het juist topic
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je Underworld kijken? Samen fappen op Katequote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook echt een klapjosti he! Ik ga wel weer fappen.
dm nou eens een foto! dan weet ik of ik je moet gaan versieren of niet!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
gestoore/labiele chicks zijn ook crazy in bed wild enzo
Dat snap ikquote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat was ik ook al voor een 40-jarige maagd
DM jij maar een fotoquote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dm nou eens een foto! dan weet ik of ik je moet gaan versieren of niet!
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je Underworld kijken? Samen fappen op Kate
Heldenoplossing dit!!quote:
nee dat is verkeerd omquote:
Deze man weet!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef screwloose het volgende:
[..]Hmmm Kate!
Geillll. Samen fappen is sowieso de shizznizz
samen fappen ....watskeburt met ouderwetse cave man sex ?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef screwloose het volgende:
[..]Hmmm Kate!
Geillll. Samen fappen is sowieso de shizznizz
Ben jij te versieren dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is verkeerd om
want dan weet ik nog niet of er wat te versieren valt
Het is geen ajaciedquote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
samen fappen ....watskeburt met ouderwetse cave man sex ?
Screw is 30quote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze man weet!!
Wacht is het man of jochie?
Ze wil me nu niet meerquote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
samen fappen ....watskeburt met ouderwetse cave man sex ?
Ik dacht veel jongerquote:
hey ben ook weer geen borderliner ofzoquote:
nee, ik versierquote:
Hoe erg is je haat voor voetbal?quote:
Dat denken ze ook elke keer als ik peuken ga halenquote:
Ik had het ook niet specifiek over jou.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef system_overload het volgende:
[..]
hey ben ook weer geen borderliner ofzo
Maar het is toch wel fijn om te weten wie je versierdquote:
the big 3 0quote:
Dames doe eens antwoorden!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die screw is dus wel gewild.
Dames vertel eens wat maakt screw zo gewild dan? Zijn er foto's? Is het zijn peners? Ik wil alles weten
There's hope!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat denken ze ook elke keer als ik peuken ga halen
Ik kijk alleen NL elftal, en dan heb ik er ook heel veel verstand van.quote:
Ik ben hem al voorbijquote:
Oh shit dit jaar ben ik aan de beurtquote:
nice, ik ken er nog wel wat voor jequote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
Mijn persoonlijke voorkeur is een werkloze maatschappijleerlerares
En stel dat ik op een zondag geen seks wil omdat ik Ajax MOET kijken. Hoe reageer je dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik kijk alleen NL elftal, en dan heb ik er ook heel veel verstand van.
Maar verder volg of kijk ik het niet.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet het vragen!!
Sorry alvast!!Nee, niet meer nodig, ik groei toch niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg gisteren ook al wat het voor moest stellen.. geen antwoord, geen idee wat het is dus..quote:Mijn ex heeft anders iets anders bewezen..quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef system_overload het volgende:
[..]labiele chicks zijn ook crazy in bed wild enzo
Dus..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
daarom wil ik een fotoquote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar het is toch wel fijn om te weten wie je versierd
ik wil ook goud geld verdienen met mijn freak a zoid baby en screw is heetquote:
T valt allemaal wel mee hoor.quote:
Oh dan mag je wel mee met myr en mij hoor. Mijn lichaam is al verziekt door het kindbaren. Dan blijven jullie lekker strak en geil enzquote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik wil ook goud geld verdienen met mijn freak a zoid baby en screw is heet
Toen ik 30 werd moest ik dat bewijzen aan de uitsmijters van mn stamkroeg. Die geloofden me nietquote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef screwloose het volgende:
[..]
T valt allemaal wel mee hoor.![]()
Ik zat em in de aanloop wel even te flippen. Maar nu heb ik vrede met mn oude lijk van een lichaam.
Nou gewoon zoals het hoort, met een goedgemikte tik in je gezicht natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En stel dat ik op een zondag geen seks wil omdat ik Ajax MOET kijken. Hoe reageer je dan?
Als je 1 maand aaneengesloten geen seks hebt, krijg je een pandapunt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet meer nodig, ik groei toch niet meer
[..]
Ik vroeg gisteren ook al wat het voor moest stellen.. geen antwoord, geen idee wat het is dus..
[..]
Mijn ex heeft anders iets anders bewezen..
Dus..
[ afbeelding ]
Mannen die vrouwen slaanquote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou gewoon zoals het hoort, met een goedgemikte tik in je gezicht natuurlijk.
Daarna doe je maar wat je wil, ik ga dan wel een potje gamen.
voor studenten een weekquote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je 1 maand aaneengesloten geen seks hebt, krijg je een pandapunt.
Dan zit ik op 4quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
kijk maar in mijn fobo. Maar ik wil ook weten hoe jij eruit zietquote:
Ach ik heb nu al geen leven dus dat zal na mijn 30ste niet veranderenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef screwloose het volgende:
[..]
T valt allemaal wel mee hoor.![]()
Ik zat em in de aanloop wel even te flippen. Maar nu heb ik vrede met mn oude lijk van een lichaam.
Is het voor 30+ers ook anders? Bijvoorbeeld dat je het dan over 1 jaar hebt? Of 1 seizoen?quote:
Nou vooruit, jij kijkt de wedstrijd, ik haal je bier. Maar daarna wil ik een sandwich.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen slaan![]()
been there, done that!
Dus dan moet ik zelf mn bier halen?
12! Bijna op de kop af..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar Jofu is geen student.quote:
Dan ben je goed bezig, vergeleken met de rest.quote:
en ik danquote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij kijkt de wedstrijd, ik haal je bier. Maar daarna wil ik een sandwich.
Waarom heb ik nu een MI waar een strapon in voorkomtquote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij kijkt de wedstrijd, ik haal je bier. Maar daarna wil ik een sandwich.
Jah, ik zit ondertussen op veel meer -_-quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar Jofu is geen student.
[..]
Dan ben je goed bezig, vergeleken met de rest.
4 bijnaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
vertelquote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, ik zit ondertussen op veel meer -_-
Goed bezig? Al mn fuckbuddy's hebben opeens een vriendin!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat je er een vinger in duwt is geen probleem, die strapon gebruik je maar op Myrquote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI waar een strapon in voorkomt
Oh heb je een relatie nodig om seks te hebben dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laatste relatie 3 1/2 jaar geleden he
deelnemer?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
Volgens de Nederlandse staat ben ik een deelnemer en geen student.
Dus straks gaan mijn pandapunten ook per maand.
Heldquote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat je er een vinger in duwt is geen probleem, die strapon gebruik je maar op Myr
Je bent nog maagd, dus nog geen punten voor jouquote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
Volgens de Nederlandse staat ben ik een deelnemer en geen student.
Dus straks gaan mijn pandapunten ook per maand.
mag ik dan op je hoofd zittenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat je er een vinger in duwt is geen probleem, die strapon gebruik je maar op Myr
Nee, maar ik ben sindsdien niemand tegen gekomen. Had eerlijk gezegd de eerste tijd nadat het uit ging ook geen zin in een relatie. Een fuckbuddy heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh heb je een relatie nodig om seks te hebben dan?
idealiter welquote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh heb je een relatie nodig om seks te hebben dan?
Agossiequote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig? Al mn fuckbuddy's hebben opeens een vriendin!!
Verdomme!!
Student? Nee, al lang niet meer.. Nooit echt geweest ookquote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:
In oktober 2010 mn relatie verbroken en deze 4 maanden is het langst dat ik sindsdien zonder seks gaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben sindsdien niemand tegen gekomen. Had eerlijk gezegd de eerste tijd nadat het uit ging ook geen zin in een relatie. Een fuckbuddy heb ik nooit gehad.
Jaquote:
Mensen op het MBO zijn deelnemers pas op het HBO en Universiteit ben je pas student.quote:
hihiquote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
En mij laten verzuipen in de sappen zeker?
wtfquote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen op het MBO zijn deelnemers pas op het HBO en Universiteit ben je pas student.
Onzinregel maar goed.
Ik zei 'straks'.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent nog maagd, dus nog geen punten voor jou
Mjah ergens ben ik het met je eens maar ergens ook echt helemaal niet.quote:
Met een levend persoon? Homo sapiens persoon?quote:
Hoeveel kinderen?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In oktober 2010 mn relatie verbroken en deze 4 maanden is het langst dat ik sindsdien zonder seks ga![]()
Hmm I'm bad!
quote:
Ja en ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een levend persoon? Homo sapiens persoon?
Mjahquote:
Que?quote:
Lang leve het ministerie van onderwijs.quote:
vertelquote:Op zondag 20 mei 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ergens ben ik het met je eens maar ergens ook echt helemaal niet.
Moet je wel ff aan myr en huppel vragen of je mee mag doen. Ik heb volgens mij vrij weinig in te brengen bij die vrouwen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
hihiis toch lekker word je dorst gelijk bevredigd
kutsap! beter dan bier!
Fixed!quote:
the dungeon?quote:
Je dacht ik check het even?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een levend persoon? Homo sapiens persoon?
Nee ik heb 1 kind, dat maakt me nog lang geen milf!quote:
Ben je ook lekker dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 kind, dat maakt me nog lang geen milf!
niet jou foto tijnquote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
kijk maar in mijn fobo. Maar ik wil ook weten hoe jij eruit ziet
[..]
Ach ik heb nu al geen leven dus dat zal na mijn 30ste niet veranderen
Hoezo is dat slecht?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In oktober 2010 mn relatie verbroken en deze 4 maanden is het langst dat ik sindsdien zonder seks ga![]()
Hmm I'm bad!
Mjah ik zit nu te verzinnen hoe ik subtiel kan vragen hoeveel ze kosttequote:
Benzine station of avondwinkel.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie, wat heb ik trek in Coca-Cola. Maar de supermarkten zijn reeds gesloten.
quote:
Wat maakt je dan wel MILF?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 kind, dat maakt me nog lang geen milf!
Je begint weer gewoon bij 0quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
dat panda punten he
begin je weer op 0 als je gesext hebt? of moet je dat dan bij punten ui thet verleden op tellen?
Dan begin je weer overnieuw.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
dat panda punten he
begin je weer op 0 als je gesext hebt? of moet je dat dan bij punten ui thet verleden op tellen?
Mjah geen idee eigenlijk. Is toch iets wat een moeder niet hoort te doen ofzo.quote:
nja hierna kan je gewoon doorstromen naar hbo wie het laatst lacht..quote:
Was te proberenquote:
Ik vind van nietquote:
Dan ben ik eindelijk student. Hoezee.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
nja hierna kan je gewoon doorstromen naar hbo wie het laatst lacht..
ik ontvoer je wel ik heb een dungeonquote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Moet je wel ff aan myr en huppel vragen of je mee mag doen. Ik heb volgens mij vrij weinig in te brengen bij die vrouwen.
ooooow pfewquote:
quote:
Dan gaat het snel hoor met de pandapuntenquote:
Veel universitaire studenten noemen hbo'ers ook scholieren want dat zijn niet echt studenten. Wat maakt het uit hoe je genoemd word.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
nja hierna kan je gewoon doorstromen naar hbo wie het laatst lacht..
Ik wil in jouw dungeonquote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ontvoer je wel ik heb een dungeon
Maagd blijven danquote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaat het snel hoor met de pandapunten
Dan moet ik dus wel voor mijn 20ste geneukt hebben anders heb ik ook als student geen pandapunten.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaat het snel hoor met de pandapunten
de kelder..quote:
Komt goud!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet ik dus wel voor mijn 20ste geneukt hebben anders heb ik ook als student geen pandapunten.
Zelfs mensen die rechten studeren zijn scholierenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Veel universitaire studenten noemen hbo'ers ook scholieren want dat zijn niet echt studenten. Wat maakt het uit hoe je genoemd word.
Ik zou wel willenquote:
Ik snap niet echt waarom er nog een scheiding gemaakt moest worden tussen MBO en de rest.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Veel universitaire studenten noemen hbo'ers ook scholieren want dat zijn niet echt studenten. Wat maakt het uit hoe je genoemd word.
want als je moeder bent heb je geen libidoquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah geen idee eigenlijk. Is toch iets wat een moeder niet hoort te doen ofzo.
No surprise therequote:
Niet haten op rechten.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfs mensen die rechten studeren zijn scholieren
Goede vraag dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
en bij deeltijd studies? is het dan per week of per maand?
ik ben 23 en zit pas in de 1e ,troost jequote:
Ja dat wel maar geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef system_overload het volgende:
[..]
want als je moeder bent heb je geen libido
Van het HBO?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben 23 en zit pas in de 1e ,troost je
I see what you did therequote:
ja ken dat vind dat echt lame van die uni studentjesquote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Hoeft niet, er zijn genoeg vrijwilligers in dit topic.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel maar geen idee eigenlijk.
Hoe dan ook. Het wordt wel weer tijd voor seks, snel, voordat ik de eerste de beste die ik op straat tegenkom verkracht!!
Arme manquote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Het wordt wel weer tijd voor seks, snel, voordat ik de eerste de beste die ik op straat tegenkom verkracht!!
Of vrouwquote:
Achja toen ik hbo deed heb ik ook genoeg grappen moeten ondergaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom er nog een scheiding gemaakt moest worden tussen MBO en de rest.
En dan al helemaal die naam. Deelnemer.
Waar dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet, er zijn genoeg vrijwilligers in dit topic.
Het kan mij niet deren. Als de universiteitsstudenten zich daar beter door voelen, heb ik toch weer wat goeds gedaan voor de wereld.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef system_overload het volgende:
[..]
ja ken dat vind dat echt lame van die uni studentjes
jij mag er ook bij.Gil maar,dat maakt het leuker voor ons beidenquote:
Zielige humor welquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja toen ik hbo deed heb ik ook genoeg grappen moeten ondergaan.
Dit was altijd een favoriete grap:
Wat is het verschil tussen een hbo'er en een ehbo'er?
Ehbo'ers kunnen wel verbanden leggen.
Beide kan inderdaadquote:
Oe me likes me likes!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
jij mag er ook bij.Gil maar,dat maakt het leuker voor ons beiden
Best wel grappig eigenlijkquote:
ik moest lachenquote:
Heel goed eigenlijk. Over twee weken alleen wel wat herkansingenquote:
quote:
Uhuh.quote:
IEDEREEN DIE HUPPEL WIL BATSEN STEEK JE VINGER OPquote:
I know!! Ik doe ze gewoon expres bij jouquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo denk ik over al die 100-en lengte grappen..
Sorry maar deze grap is beter dan de meeste lengte grappenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd wel lachenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
IEDEREEN DIE HUPPEL WIL BATSEN STEEK JE VINGER OP
BEHALVE TIJN DIE WIL SOWIESO
had je dat bericht over die nymfomane gelezen mannen uren opsluiten etcquote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent weg?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Heel goed eigenlijk. Over twee weken alleen wel wat herkansingenMaar dat is nog ver weg gelukkig.
En met jou? Schijnt de zon nog in Leiden? Vanmiddag was het er heerlijk.
Dude!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan niet inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Uhuh.
Moet je er ook nog om lachen als je hem al voor de honderdmiljoenste keer hebt gehoord?
Het is net Gandhi soms.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kan mij niet deren. Als de universiteitsstudenten zich daar beter door voelen, heb ik toch weer wat goeds gedaan voor de wereld.
misschienquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Uhuh.
Moet je er ook nog om lachen als je hem al voor de honderdmiljoenste keer hebt gehoord?
Whahaha ja, Er was een gast naakt via het balkon gevlucht toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef system_overload het volgende:
[..]
had je dat bericht over die nymfomane gelezen mannen uren opsluiten etc
was een duitse geloof ik
Ik ken het.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je vinger gaat niet omhoogquote:
Whehe ja maar sommige reclames zijn gewoon zo geniaal!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien
ik moet om sommige reclames ook 10000 keer lachen
maar ik heb nog nooit een hbo bash grap gehoord
zucht elitairequote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja toen ik hbo deed heb ik ook genoeg grappen moeten ondergaan.
Dit was altijd een favoriete grap:
Wat is het verschil tussen een hbo'er en een ehbo'er?
Ehbo'ers kunnen wel verbanden leggen.
Nee maar iets anders hier wel hoorquote:
Nee, die zijn leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
Net als die 100en negergrappen al dan niet piemelgerelateerd.
Waar wacht je nog op dan? Huppel blij jij blij win-winquote:Op zondag 20 mei 2012 20:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee maar iets anders hier wel hoor![]()
Fuuu nette grap Screw! Ja he? Ja echt, je bent gewoon een humoristische baas
Is het ongepast om nu om foto's te gaan roepen?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee maar iets anders hier wel hoor![]()
Fuuu nette grap Screw! Ja he? Ja echt, je bent gewoon een humoristische baas
jij zat ook op de uni jonguh jij was 1 van hunquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kan mij niet deren. Als de universiteitsstudenten zich daar beter door voelen, heb ik toch weer wat goeds gedaan voor de wereld.
Sorryquote:
ik heb ook een strapon met doornen Markies de Sade stijlquote:
Zei je wat? Trouwens waar zijn de andere 6 dwergen?quote:
je vergeet te reageren?quote:
Trutquote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know!! Ik doe ze gewoon expres bij jou![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ongepast om nu om foto's te gaan roepen?![]()
Zo ja, jammer dan! PICS!!
hi there *wink,wink*quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, twee maanden maar.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:26 schreef system_overload het volgende:
[..]
jij zat ook op de uni jonguh jij was 1 van hun
You waf me!!quote:
Auto terug gebracht naar mijn ouders. Voor het eerst zo'n eind alleen gereden dus was spannend. Ik en auto's gaan namelijk niet goed samenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent weg?
Mwah, stress hier. Verschrikkelijk veel te doen en helemaal geen zin hier in.![]()
Het weer is nog prima, dat wel.
Klopt helemaalquote:Op zondag 20 mei 2012 20:28 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Maar mutsje ik zie je niet goed in je fobo
Ik voorzie een trio.quote:
i lol'dquote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha ja, Er was een gast naakt via het balkon gevlucht toch?
Geniaal, mijn heldin
Wie is de derde dan?quote:
En hoe moet ik nu gaan bepalen of ik je ga batsen of niet?quote:
Jij let niet echt op he?quote:
Je houdt van knopjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van ben ik bang. Te veel leuke dingen
Jofu en Koffie zijn er ook. Faxie is even weg.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Zei je wat? Trouwens waar zijn de andere 6 dwergen?
Ben je zo oppervlakkigquote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
En hoe moet ik nu gaan bepalen of ik je ga batsen of niet?
grote piemels zijn cool toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
Net als die 100en negergrappen al dan niet piemelgerelateerd.
Politicologiequote:Op zondag 20 mei 2012 20:26 schreef system_overload het volgende:
[..]
zucht elitairegrmbl studentjes
wat doe je nu?
Ongelukjes gehad al dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Auto terug gebracht naar mijn ouders. Voor het eerst zo'n eind alleen gereden dus was spannend. Ik en auto's gaan namelijk niet goed samen![]()
Hebben wel meer mensen last van ben ik bang. Te veel leuke dingen
Tsss jij bent gewoon op zoek naar een penerquote:Op zondag 20 mei 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je zo oppervlakkig![]()
Ik zal wel ff een foto van de bbq bij myra in het topic smijten!
Heloef heeft helaas niet de grootste.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
grote piemels zijn cool toch?
ik gebruik de mijne altijd als brandslang
5 lul, zie je wel, negers kunnen niet tellenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Zei je wat? Trouwens waar zijn de andere 6 dwergen?
Die Screw boft wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij let niet echt op he?
Het begint een complete gangbang te worden. Screw, ik, so, myr!
Kusje.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jofu en Koffie zijn er ook. Faxie is even weg.![]()
Lul.
Myr houdt niet van negers.quote:
Jouw tijd komt nog wel, voor je het weet het heb jij ook een gang bang datequote:
ik ben tipsy en wel mijn handen errquote:
Ghehehequote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tsss jij bent gewoon op zoek naar een pener![]()
En mij dan oppervlakkig noemen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja maar ik welquote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Myr houdt niet van negers.
En van maagden.
Daar hield het op.
Heldin!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben tipsy en wel mijn handen err
Zeg eens I love you maar dan doen alsof je een spraakgebrek hebtquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GheheheHaha nette bijtactie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
nog moeilijker wat zeggen ze nu?quote:
Dat weet nog steeds niemand.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef heeft helaas niet de grootste.
Mijn zoon heeft het overleefdquote:
wie nietquote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tsss jij bent gewoon op zoek naar een pener![]()
En mij dan oppervlakkig noemen.
Oh.quote:
1x met de auto langs de band van een andere auto gegaan. Maakte enorm veel geluid maar gelukkig alleen wat lak van de auto af. Voor de rest nog niks. Zie alleen altijd op tegen parkeren waardoor ik de rest ook niet meer leuk vind, terwijl ik wel oke kan rijden alleen parkeren is een ramp.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongelukjes gehad al dan?
Mwah, het is meer de studiedruk. Het is erg chaotisch en druk en veel. Niemand weet waar hij aan toe is en dat is kwalijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |