Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ga jij mee met mij en mijn gedrocht als we in de U S of A alle freakshows afgaan? Last stop is Vegas, dan dumpen we dat gedrocht en gaan we gewoon gokken en hoeren en sloerenquote:
Beauty is in the eye of the beholder!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtige baby?
Dude we gaan een gedrocht maken hoor!!
Als dat kind prachtig wordt dan mag jij het hebben!
Als ik naar ons gedrocht kijk zie ik alleen $$$$ en dat is wel prachtig jaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder!
Uiteraard.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij mee met mij en mijn gedrocht als we in de U S of A alle freakshows afgaan? Last stop is Vegas, dan dumpen we dat gedrocht en gaan we gewoon gokken en hoeren en sloeren
Dit is gewoon het beste plan 2012!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik naar ons gedrocht kijk zie ik alleen $$$$ en dat is wel prachtig ja
Ik zit vol met goede plannenquote:
Ik gun jou een vriendje, die er niet alleen overheen wil.quote:
Weet niet meer, stond ongeveer een maand geleden in het serieuze topic.quote:
Alleen in 2012 gaat niet meer lukken die babyquote:
Hey eh jullie gaan mij wel eerst ff pleasen he! Zonder mijn zoad geen euriguldes niks niet!quote:
Dat geeft niet. Het plan is in 2012 ontstaan en daar gaat het om!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen in 2012 gaat niet meer lukken die baby
Me dunkt dat jij tijdens het maken van dat gedrocht al genoeg gepleased wordtquote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hey eh jullie gaan mij wel eerst ff pleasen he! Zonder mijn zoad geen euriguldes niks niet!
Screw?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand die met mij Underworld wil kijken?
Mjah dan komt er niks van kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Daarna, tijd zat tochquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
Nu.nl heeft de Gijpvogel
[ afbeelding ]
Wij hebben nu de kreevogel._o-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja ff wachten Tijn, er zitten me nog teveel haken en ogen aan dit plan. Die vrouwen zijn niet te vertrouwen joh. Straks gaan ze er vandoor met mn poen!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder!
Jij krijgt 40% van de opbrengstquote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja ff wachten Tijn, er zitten me nog teveel haken en ogen aan dit plan. Die vrouwen zijn niet te vertrouwen joh. Straks gaan ze er vandoor met mn poen!
Hier moet een contractje voor opgesteld worden.
dat is liefquote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gun jou een vriendje, die er niet alleen overheen wil.
[..]
Weet niet meer, stond ongeveer een maand geleden in het serieuze topic.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
Nu.nl heeft de Gijpvogel
[ afbeelding ]
Wij hebben nu de kreevogel.Kon er om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
STOP DE PERSEN KREE SNAPTE IETS!!quote:
Stel dat contractje dan even opquote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja ff wachten Tijn, er zitten me nog teveel haken en ogen aan dit plan. Die vrouwen zijn niet te vertrouwen joh. Straks gaan ze er vandoor met mn poen!
Hier moet een contractje voor opgesteld worden.
Ok deal! ik kom eraan.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij krijgt 40% van de opbrengst![]()
Die overige 60% maken Myra en ik op in de states.
Ik ga vast klaarliggenquote:
Ik ben ook best lief.quote:
Ik haat voetbalquote:Op zondag 20 mei 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vast klaarliggen
HO WACHT!!!!
Ajax of feyenoord? En ja dit is een dealbreaker eventueel!
In dat geval jij een lieve vriendin die jou voor meer dan je joystick wilt.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mezelf opzich ook best opofferen en seks met screwl hebben hoor.
Hey hey, screw is niet in de bonus deze week ofzo!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mezelf opzich ook best opofferen en seks met screwl hebben hoor.
Oh is dat volgende week pas?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hey hey, screw is niet in de bonus deze week ofzo!
Ik had Feyenoord moeten zeggen hequote:
Dan had ik je nu tussen mn foe's gezetquote:
Toch lastig, heel veel chicks willen me vanwege mijn PS2 en PS3.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval jij een lieve vriendin die jou voor meer dan je joystick wilt.
ik ook wel screw zo wanneer?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hey hey, screw is niet in de bonus deze week ofzo!
NEENquote:
Kan je die zin even vertalen naar ABN voor mij?quote:
ah volgende week check!quote:
Toch duurder dan een breezer, dat moeten high maintenance bitches zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch lastig, heel veel chicks willen me vanwege mijn PS2 en PS3.
Ik was bij de huldiging hequote:
ik wil ook wel over screw heenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je die zin even vertalen naar ABN voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |