Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry zat mobielquote:
ik weet niets van social media of ondernemenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ehm nee dat staat daar niet los van. MVO is onwijs breed. Heel veel bedrijven kijken tegenwoordig naar de mening in bijvoorbeeld sociale media, de mening over de bedrijven waar zij zaken mee doen, naar het beloningsbeleid, de standpunten die ze innemen etc. etc. Volgens mij heb je daar een gezonde kijk op de wereld voor nodig en moet je de actualiteiten kunnen verzamelen en de mogelijke gevolgen daarvan kunnen analyseren.
Geloof mij maar, ik heb een functie die door deze trend is ontstaan.
Doe er nog maar een rondje inquote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef screwloose het volgende:
Zal ik dan nog maar een koffie inschenken?
Zat hij ooit in the bag?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(maatschappijleer... the cat is out of the bag)
Fair enough. Maar probeer iig out of the box te denken!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry zat mobiel
[..]
ik weet niets van social media of ondernemen
dus wat heeft dat te maken met mijn opleiding?
ik vind het heel aardig dat je mee denkt maar ik ben echt niet instaat om iets te doen daar mee
de opleiding die ik gevolgd heb (maatschappijleer... the cat is out of the bag) gaat heel diep in op dingen als politicologie en culturele antropologie etc maar wel allemaal algemeen
en de nadruk ligt op: hoe krijg je puber geïnteresseerd voor je vak? hoe ga je om met pubers? hoe hou je orde? hoe maak je een toets etc
daar kun je helemaal niets mee in het bedrijfsleven
Anders word je docent maatschappijleerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Fair enough. Maar probeer iig out of the box te denken!
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Anders word je docent maatschappijleer![]()
hihi
Mag ik ook iets anders?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef screwloose het volgende:
Zal ik dan nog maar een koffie inschenken?
dat hoopte ik wel jaquote:
ja probeer ikquote:Op zondag 20 mei 2012 18:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Fair enough. Maar probeer iig out of the box te denken!
Tja dat is altijd een gok natuurlijk. Zou wel tof zijn toch? Om voor jezelf te beginnen..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja probeer ik
maar ik kom beter tot mijn recht als secretaresse of zo dan in iets commercieels
hoewel ik zit te denken of ik een eigen bedrijf zal beginnen (maar voor het zakelijke een partner)
er ligt een aanbod maar ik zou ook zelf moeten investeren en ik weet niet of ik durf
naja dan moet al het spaargeld en extra in dat bedrijfquote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tja dat is altijd een gok natuurlijk. Zou wel tof zijn toch? Om voor jezelf te beginnen..
Sowieso beter dan je spaargeld opvreten
Wat neequote:
Haha nou good luck in ieder geval! Lijkt mij ook een pittige overweging. Ik kreeg een tijdje terug een freelance aanbod, opdracht voor een half jaar. T verdiende goed maar uiteindelijk durfde ik het toch niet te doenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja dan moet al het spaargeld en extra in dat bedrijf
dan is het ook op en dan weet je nog niet of het een succes word
ik ben gewoon niet zo'n dapper typje
tnxquote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha nou good luck in ieder geval! Lijkt mij ook een pittige overweging. Ik kreeg een tijdje terug een freelance aanbod, opdracht voor een half jaar. T verdiende goed maar uiteindelijk durfde ik het toch niet te doen
Het zijn ook wel onzekere tijden om nu voor je zelf te beginnenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja dan moet al het spaargeld en extra in dat bedrijf
dan is het ook op en dan weet je nog niet of het een succes word
ik ben gewoon niet zo'n dapper typje
ik weet het....quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn ook wel onzekere tijden om nu voor je zelf te beginnen
Of om sowieso van baan te wisselen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn ook wel onzekere tijden om nu voor je zelf te beginnen
Als je er niet voor de volledige 100% achter staat moet je het niet doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het....
pfoe
ik vind het zo lastig allemaal
nou ik zou het enorm graag doenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je er niet voor de volledige 100% achter staat moet je het niet doen.
Nou nee totaal niet, ik vind mezelf er gewoon nog te jong en onervaren voor. Dit was projectmanagement en daar heb je toch een bepaalde mate van senioriteit voor nodig. Daarnaast zijn de marktomstandigheden (zoals Royco ook al zegt) niet optimaal. Beter om nu even steady te blijven zitten..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx
ooit spijt van gehad? dat je het niet gedaan hebt bedoel ik
En George Clooney te spelenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef screwloose het volgende:
Nou nee totaal niet, ik vind mezelf er gewoon nog te jong en onervaren voor. Dit was projectmanagement en daar heb je toch een bepaalde mate van senioriteit voor nodig. Daarnaast zijn de marktomstandigheden (zoals Royco ook al zegt) niet optimaal. Beter om nu even steady te blijven zitten..
Nou ja als je die baan krijgt dan is er toch niets aan de hand. Als een bedrijf je wil lozen dan kunnen ze dat toch wel.quote:
ja als je een baan hebt.... dan is dat een hoog goed op dit momentquote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou nee totaal niet, ik vind mezelf er gewoon nog te jong en onervaren voor. Dit was projectmanagement en daar heb je toch een bepaalde mate van senioriteit voor nodig. Daarnaast zijn de marktomstandigheden (zoals Royco ook al zegt) niet optimaal. Beter om nu even steady te blijven zitten..
quote:
Denk je dat het een succes kan worden? Of dat je er in ieder geval een inkomen uit kunt halen waar je van kunt leven?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zou het enorm graag doen
ik zit alleen zo met het risico...
ik ben geen durfal en armals ik straks nog armer ben.....
Neem je wel overal een souvenirtje voor me mee, lekker ding van me?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Nog maar 2 weken en dan is het zo ver!!![]()
Precies joh, ik wacht er nog wel even mee. Maar ik denk wel, dat als ik in jouw situatie zou zitten (zonder werk) dat ik het had gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja als je een baan hebt.... dan is dat een hoog goed op dit moment
misschien komt er later nog zoiets voorbij of kun je het zelf creëren
Ik neem wel een kartonnen twi mee, zal ik overal een fototje van je nemen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Neem je wel overal een souvenirtje voor me mee, lekker ding van me?
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik neem wel een kartonnen twi mee, zal ik overal een fototje van je nemen.
Je hebt nog kleding bij mij laten liggen. Ik zal er goed op passen.quote:
Oh hoi!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat voor je te doen hoor
geen zin in vandaag of deze hele weekquote:
ik weet het... ik ben een paar dagen gelden op gesprek geweest bij iemand in die branche om even wat dingen op een rijtje te krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk je dat het een succes kan worden? Of dat je er in ieder geval een inkomen uit kunt halen waar je van kunt leven?
Denk er in ieder geval niet te luchtig over.
Vaak lijkt het heel aanlokkelijk om voor jezelf te beginnen, maar er komt toch veel bij kijken.
Watvoor boxers heeft 'ie?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt nog kleding bij mij laten liggen. Ik zal er goed op passen.
En er misschien af en toe in slapen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker, alleen als je nu een goeie baan hebt om dan van baan te wisselen in deze tijd is wel een risico.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou ja als je die baan krijgt dan is er toch niets aan de hand. Als een bedrijf je wil lozen dan kunnen ze dat toch wel.
Kan ik dit van je overkopen?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij was commando-style. Droeg dus niks.quote:
Er zit zeker wat van zijn zweet in. Dat drijft de prijs wel op hoor.quote:
Ik zie het probleem niet, ja ok je moet door je proeftijd heen komen maar verder is het risico niet anders..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, alleen als je nu een goeie baan hebt om dan van baan te wisselen in deze tijd is wel een risico.
Ik vind het gewoon eng om te lezen allemaalquote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
sorry voor de lange, egoïstische post btw
maar het houdt me gewoon echt zo erg bezig
Ik wil best een keer barvrouw komen spelen bij je hoorquote:
eng?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon eng om te lezen allemaal
quote:
Wel met remspoor dan he!!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Zal ik een gedragen slip naar je opsturen myr?
met remsporen?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Vind het wel moeilijk, zeker als er door andere in je geinvesteerd word.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het... ik ben een paar dagen gelden op gesprek geweest bij iemand in die branche om even wat dingen op een rijtje te krijgen
aan de ene kant geeft me dat enorm veel vertrouwen in het idee maar ook wel huivering voor hoe groot zoiets is
het kan zeker een succes worden
maar een volwaardig inkomen er uit halen... daar gaat een paar jaar over heen op zijn minst
en als je dat wil moet je het heel groot maken... en dat vind ik wel eng klinken
het zit eigenlijk zo:
ik heb een 'ruw' talent... en er is een gat in de markt
toevallig sluiten die op elkaar aan
nu zijn er mensen die willen investeren in mij en een bedrijf dat ik dan op zou richten...
toen ben ik dus gaan denken.... van zal ik het doen?
maar ik zou zelf geld bij moeten leggen en mijn talent is enorm 'ruw'... dus het word echt het wiel uitvinden zeg maar
Het lijkt me super om fulltime bezig te zijn met iets dat ik fantastisch vind
maar dat is ook een risico: dat je het niet meer leuk gaat vinden
maar het idee om iets te doen met wat ik leuk vind speelt nu wel elke dag door mijn hoofd sinds die mensen hebben gezegd we willen in jou investeren
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best een keer barvrouw komen spelen bij je hoor
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hoe kut het met de arbeidsmarkt nu gesteld is en zo.
ow ja....quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hoe kut het met de arbeidsmarkt nu gesteld is en zo.
De laatste tijd niet.quote:
Alsof je voor mijn vlekken een blacklight nodig hebt om ze te spottenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Grote witte vlek met gratis blacklight erbij.
precies....quote:Op zondag 20 mei 2012 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het wel moeilijk, zeker als er door andere in je geinvesteerd word.
Brengt toch heel veel druk met zich mee, plus dat ze zich waarschijnlijk vroeg of laat er toch mee gaan bemoeien.
En dan in natura uitbetaald toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste tijd niet.
Maar serieus, ik wil je best wel komen helpen zodat jij ook iets vaker een avond weg kan. Ik bedoel het is maar een half uurtje rijden enz
Glow in the dark spermquote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Alsof je voor mijn vlekken een blacklight nodig hebt om ze te spotten
Voor het stroboscopisch effect tussen wittig en oogverblindend stralend wit natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Voor een kratje HJ en de benzinekosten kom ik je helpenquote:
Als je dat zou willen doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
vertel je het ons ook even? want ik heb geen flauw idee wat je bedoeldquote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef system_overload het volgende:
kree heeft me verteld wat jullie over me zeggen!
Het is een leugen!!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef system_overload het volgende:
damn woon je naast een chemische fabriek ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Speciaal voor jou krijg ik HJ op de tapquote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor een kratje HJ en de benzinekosten kom ik je helpen![]()
En de fooien mag je dan gewoon zelf houden!
IEDEREEN EEN BAN!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef system_overload het volgende:
Dat zal vast spannend geweest dan, want wij vertellen kree altijd al onze diepste geheimpjes en jij bent ons favoriete onderwerp.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef system_overload het volgende:
Is de logeerkamer ook al klaar?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een leugen!!
Ik heb niks over jou gezegd!
Mijn pener is een chemische fabriekquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
damn woon je naast een chemische fabriek ofzo?
dat vond ik ook al raar ja,had niet verwacht dat mensen zo levenloos konden zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zal vast spannend geweest dan, want wij vertellen kree altijd al onze diepste geheimpjes en jij bent ons favoriete onderwerp.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zal vast spannend geweest dan, want wij vertellen kree altijd al onze diepste geheimpjes en jij bent ons favoriete onderwerp.
Leuk leuk leuk!!quote:
Het is bekend bij u dat ik mensen mn bed uit schop?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry, je moet nog steeds gewoon naast me liggen.
Logeerkamer staat vol
Dan ben je bij mij aan het juiste adresquote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!!
Wil je mij even zwanger schoppen? Ik wil dolgraag een mismaakt kind met 8 oren, 1,5 neus, 12 ogen en een lichtblauwe gloed
Dan moet je zwanger worden van mijquote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!!
Wil je mij even zwanger schoppen? Ik wil dolgraag een mismaakt kind met 8 oren, 1,5 neus, 12 ogen en een lichtblauwe gloed
Well, what are you waiting for? Let's get naked!!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij aan het juiste adres
Dat lukt niet met screwloose. Hij is het type man waar zelfs heel erg lelijke vrouwen nog prachtige kinderen mee kunnen krijgen, zo ver is de natuur doorgeschoten met zijn hotness.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!!
Zorgen dat je geen geld hebt hoef je ook niet te betalenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef screwloose het volgende:
Als ik maar geen alimentatie moet gaan lappen en shit.
Jij bent nog niet naakt?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Well, what are you waiting for? Let's get naked!!
Ja dat is bekend, ik lag er de vorige keer ook uit he.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is bekend bij u dat ik mensen mn bed uit schop?
En vind je vriendin dat wel goed dan?
Ik was sarcastisch. Ik kan me niet voorstellen dat kree jou iets kan vertellen dat wij over jou gezegd zouden hebben wat we je niet al zelf hebben verteld.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat vond ik ook al raar ja,had niet verwacht dat mensen zo levenloos konden zijn![]()
True story, ik kon de abortus laatst bijna niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lukt niet met screwloose. Hij is het type man waar zelfs heel erg lelijke vrouwen nog prachtige kinderen mee kunnen krijgen, zo ver is de natuur doorgeschoten met zijn hotness.
Alimentatie? Ik ga met dat gedrocht alle kermissen tussen hier en nebraska af. Gonna make a fortune!! En dan ga ik bij Ellen in dr show komen en bij Jay Leno enzquote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef screwloose het volgende:
Als ik maar geen alimentatie moet gaan lappen en shit.
ah nare shit dus okquote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Ik kan me niet voorstellen dat kree jou iets kan vertellen dat wij over jou gezegd zouden hebben wat we je niet al zelf hebben verteld.
Ik lig in bed Underworld te kijken!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alimentatie? Ik ga met dat gedrocht alle kermissen tussen hier en nebraska af. Gonna make a fortune!! En dan ga ik bij Ellen in dr show komen en bij Jay Leno enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |