Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry zat mobielquote:
ik weet niets van social media of ondernemenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ehm nee dat staat daar niet los van. MVO is onwijs breed. Heel veel bedrijven kijken tegenwoordig naar de mening in bijvoorbeeld sociale media, de mening over de bedrijven waar zij zaken mee doen, naar het beloningsbeleid, de standpunten die ze innemen etc. etc. Volgens mij heb je daar een gezonde kijk op de wereld voor nodig en moet je de actualiteiten kunnen verzamelen en de mogelijke gevolgen daarvan kunnen analyseren.
Geloof mij maar, ik heb een functie die door deze trend is ontstaan.
Doe er nog maar een rondje inquote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef screwloose het volgende:
Zal ik dan nog maar een koffie inschenken?
Zat hij ooit in the bag?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(maatschappijleer... the cat is out of the bag)
Fair enough. Maar probeer iig out of the box te denken!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry zat mobiel
[..]
ik weet niets van social media of ondernemen
dus wat heeft dat te maken met mijn opleiding?
ik vind het heel aardig dat je mee denkt maar ik ben echt niet instaat om iets te doen daar mee
de opleiding die ik gevolgd heb (maatschappijleer... the cat is out of the bag) gaat heel diep in op dingen als politicologie en culturele antropologie etc maar wel allemaal algemeen
en de nadruk ligt op: hoe krijg je puber geïnteresseerd voor je vak? hoe ga je om met pubers? hoe hou je orde? hoe maak je een toets etc
daar kun je helemaal niets mee in het bedrijfsleven
Anders word je docent maatschappijleerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Fair enough. Maar probeer iig out of the box te denken!
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Anders word je docent maatschappijleer![]()
hihi
Mag ik ook iets anders?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef screwloose het volgende:
Zal ik dan nog maar een koffie inschenken?
dat hoopte ik wel jaquote:
ja probeer ikquote:Op zondag 20 mei 2012 18:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Fair enough. Maar probeer iig out of the box te denken!
Tja dat is altijd een gok natuurlijk. Zou wel tof zijn toch? Om voor jezelf te beginnen..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja probeer ik
maar ik kom beter tot mijn recht als secretaresse of zo dan in iets commercieels
hoewel ik zit te denken of ik een eigen bedrijf zal beginnen (maar voor het zakelijke een partner)
er ligt een aanbod maar ik zou ook zelf moeten investeren en ik weet niet of ik durf
naja dan moet al het spaargeld en extra in dat bedrijfquote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tja dat is altijd een gok natuurlijk. Zou wel tof zijn toch? Om voor jezelf te beginnen..
Sowieso beter dan je spaargeld opvreten
Wat neequote:
Haha nou good luck in ieder geval! Lijkt mij ook een pittige overweging. Ik kreeg een tijdje terug een freelance aanbod, opdracht voor een half jaar. T verdiende goed maar uiteindelijk durfde ik het toch niet te doenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja dan moet al het spaargeld en extra in dat bedrijf
dan is het ook op en dan weet je nog niet of het een succes word
ik ben gewoon niet zo'n dapper typje
tnxquote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha nou good luck in ieder geval! Lijkt mij ook een pittige overweging. Ik kreeg een tijdje terug een freelance aanbod, opdracht voor een half jaar. T verdiende goed maar uiteindelijk durfde ik het toch niet te doen
Het zijn ook wel onzekere tijden om nu voor je zelf te beginnenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja dan moet al het spaargeld en extra in dat bedrijf
dan is het ook op en dan weet je nog niet of het een succes word
ik ben gewoon niet zo'n dapper typje
ik weet het....quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn ook wel onzekere tijden om nu voor je zelf te beginnen
Of om sowieso van baan te wisselen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn ook wel onzekere tijden om nu voor je zelf te beginnen
Als je er niet voor de volledige 100% achter staat moet je het niet doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het....
pfoe
ik vind het zo lastig allemaal
nou ik zou het enorm graag doenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je er niet voor de volledige 100% achter staat moet je het niet doen.
Nou nee totaal niet, ik vind mezelf er gewoon nog te jong en onervaren voor. Dit was projectmanagement en daar heb je toch een bepaalde mate van senioriteit voor nodig. Daarnaast zijn de marktomstandigheden (zoals Royco ook al zegt) niet optimaal. Beter om nu even steady te blijven zitten..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx
ooit spijt van gehad? dat je het niet gedaan hebt bedoel ik
En George Clooney te spelenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef screwloose het volgende:
Nou nee totaal niet, ik vind mezelf er gewoon nog te jong en onervaren voor. Dit was projectmanagement en daar heb je toch een bepaalde mate van senioriteit voor nodig. Daarnaast zijn de marktomstandigheden (zoals Royco ook al zegt) niet optimaal. Beter om nu even steady te blijven zitten..
Nou ja als je die baan krijgt dan is er toch niets aan de hand. Als een bedrijf je wil lozen dan kunnen ze dat toch wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |