Nee ik ben levenloos, verzin een verhaal en typ het ook nog eens.quote:
pffffquote:
Haha, je wilt me helemaal gek krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef Osiris024 het volgende:
Dan is Sensation White vast iets voor jou
Heb ik gemerkt ja..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:04 schreef trovey het volgende:
Oh jee, alle geile mannelijke FOK!ers gaan zich melden.
Gewoon niet druk om maken? Dus als jou vriendin dagelijks naar andere mannen kijkt, vind je het niet erg? Denken alle mannen zo (ik hoop het...)?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:00 schreef TNA het volgende:
Joh, iedereen heeft toch wel iets dat 'ie geil vindt bij anderen. Maak je er niet druk om.
Vergeet de fake Armani schoudertas niet.....quote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Witte linnen broek + lichtroze shirt [ afbeelding ]
ieuw... gewoon ff snel gezocht en vond zoiets: http://nl-can1.ciao.com/can_nl/1247977240.jpgquote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vroeger veel naar Miami Vice gekeken?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Jawel hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef qwerty-nl het volgende:
Heb ik gemerkt ja..
Zijn hier geen vrouwen?
Amenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef Kola het volgende:
Ik vind het vooral goedkoop eruit zien. 99/100 keer.
Nee, maar dat soort types komen in mijn hoofd als jij het over witte broeken hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Gatver...., probeer je me belachelijk te maken?
Gezien de reacties ben ik blijkbaar de enige
ja zoiets jaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee, maar dat soort types komen in mijn hoofd als jij het over witte broeken hebt
Is dit beter?
[ afbeelding ]
jaaaa als je zoiets bedoelt dan kan t ermee door ja, hoewel ik soms wel een beetje glad vind ogenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
ja zoiets ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind mannen in een wit shirt vaak ook heel erg aantrekkelijk hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Gatver...., probeer je me belachelijk te maken?
Gezien de reacties ben ik blijkbaar de enige
Ben ik toch niet de enigequote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind mannen in een wit shirt vaak ook heel erg aantrekkelijk hoor
Maar word niet helemaal gek er van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |