quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb dat hele wispelturig gebeuren gemist.
Je vraagt je af waar ze haar bezem parkeert.quote:
Ik vond haar niet zo gestoord, die buurvrouw was echt vreselijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:26 schreef Barbapapamama het volgende:
ZOOOOOOOOOO WISPELTURIG DAN IS HET DIT DAN IS HET DAT
GA GVD VAN MN ERF AF
We zullen jullie er onder krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef Kola het volgende:
Ja ja gebruik maar weer een vrouw in het voorbeeld hoor.
Ik vind ze beide gestoord. Wat een volk...quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik vond haar niet zo gestoord, die buurvrouw was echt vreselijk.
Ach, dat geeft wel wat variatie onder de mensen. Prachtig mooi.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind ze beide gestoord. Wat een volk...
Op afstand is het leuk. Dichtbij hoeft van mij niet zo. Ik zou ze niet als buurvrouw willen hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef Kola het volgende:
[..]
Ach, dat geeft wel wat variatie onder de mensen. Prachtig mooi.
Maak je zo korte metten mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op afstand is het leuk. Dichtbij hoeft van mij niet zo. Ik zou ze niet als buurvrouw willen hebben.
Tsja die ene vrouw was wat schijnheiliger en kon het beter verkopen maar was in wezen net zo gek en met minder excuus.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind ze beide gestoord. Wat een volk...
En dat baseer je op...?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja die ene vrouw was wat schijnheiliger en kon het beter verkopen maar was in wezen net zo gek en met minder excuus.
Heb je de hele aflevering gezien?quote:
jaquote:
Dat ontken ik ook niet dat beide partijen stapelgek waren, maar van iemand die dus duidelijk psychische problemen heeft kun je niet al te veel redelijkheid en volwassenheid verwachten, van een "normaal" iemand wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:58 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
ja
die buurvrouw was een beetje bemoeiallerig en vals, maar die in dat groene jasje paranoide en borderline
Daar is meer mis mee dan alleen borderline hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:58 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
ja
die buurvrouw was een beetje bemoeiallerig en vals, maar die in dat groene jasje paranoide en borderline
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |