Altijd interessante teksten over de zuid-Siberische kangaroeplant ofzo inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks. Maar bij engels moet je veel teksten lezen en daarbij vragen beantwoorden
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
Tenzij ik a serbian film zeg, dan gaat dimens reageren
Ik had een herkansing, bespaar jezelf die schaamte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een herkansing, bespaar jezelf die schaamte.
Ik ben gezakt vorig jaar. Dát is pas schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een herkansing, bespaar jezelf die schaamte.
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen leren die je nooit meer gaat gebruiken.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kopje geeft het beste de inhoud weer van deel 3 (alinea’s 3 en 4)?
A: Buitengewone moed
B: Criteria
C: Nederland soepeler
D: Vragenlijsten
Ik had C.
Bleek het B te zijn.? Ik heb die dingen altijd fout. Wat doe ik verkeerd
Ik snap de tekst, maar de antwoorden lijken teveel op elkaar.
Omdat er in heel alinea 3 niet wordt gesproken over Nederland. Als er alleen alinea 3 had gestaan in de vraag was je antwoord wel goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had C.
Ik moest een site bouwen als eindexamen opdracht. Toen had ik plaatjes, maillinks en dergelijke allemaal achterlijke namen meegegeven (moederneuker.jpg, mailto:reethaar@anaaldigitaal dat soort werkquote:
Zowat heel FOK! zou een cursus begrijpend lezen wel kunnen gebruiken.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dingen leren die je nooit meer gaat gebruiken.
Maar in alinea 4 wordt wel gesproken over nederland.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat er in heel alinea 3 niet wordt gesproken over Nederland. Als er alleen alinea 3 had gestaan in de vraag was je antwoord wel goed.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zowat heel FOK! zou een cursus begrijpend lezen wel kunnen gebruiken.
Ja, over de criteria in Nederland.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar in alinea 4 wordt wel gesproken over nederland.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een site bouwen als eindexamen opdracht. Toen had ik plaatjes, maillinks en dergelijke allemaal achterlijke namen meegegeven (moederneuker.jpg, mailto:reethaar@anaaldigitaal dat soort werk)
Toen hebben ze me daar op laten hekansen.
Ja, maar ze hebben het over zowel alinea 3 als 4. Daar hebben ze het over criteria waaraan je moet voldoen om een "held" te zijn. Eerst hebben ze het over Amerikaanse fonds voor helden (alinea 3) en in alinea 4 hebben ze het over Nederland, beginnend met een vergelijking.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar in alinea 4 wordt wel gesproken over nederland.
Maar daar gaat alinea drie niet over, en de vraag was waarover gaan alinea drie en vier.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat blijkbaar soepeler is dan in dat andere land.
Je moet de vraag goed lezen. Er staat dat het gaat over alinea 3 EN 4.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had C.
Ik zou keihard lachen als een student dat zou inleveren.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een site bouwen als eindexamen opdracht. Toen had ik plaatjes, maillinks en dergelijke allemaal achterlijke namen meegegeven (moederneuker.jpg, mailto:reethaar@anaaldigitaal dat soort werk)
Toen hebben ze me daar op laten hekansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |