Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
17quote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jou vriend of mijn vriend? anders ben je van harte welkom hier thuis hoor
ow wacht hoe oud was je ook al weer?
You wishquote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij neukt simpele neukpoppentjes dus?
ja en alle klappen zijn er netjes uitge-editquote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nooit gehad. Maar wordt al vaak genoeg in het topic gezegd. Zie filmpje hoe makkelijk het is
klopt, ik zie mezelf meer als een wild beestquote:
ow wow dan heb ik niks gezegdquote:
rawrrrrrquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klopt, ik zie mezelf meer als een wild beest
Vertrouwen in mij is weer ver te zoeken.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voor jou maak ik een uitzondering
Ik doe mijn best.quote:
Jij krijgt altijd milfs achter je aan toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh da's wel een beetje jong ja, dan krijg ik moeders achter me aan enzo
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertrouwen in mij is weer ver te zoeken.
[..]
[..]
Ik doe mijn best.
Koetsjie koetsjiequote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij krijgt altijd milfs achter je aan toch?
MILF!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
blank toch heloef?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke nationaliteit hoop je aan de haak te slaan?
Mijn vriend is 24, daar doet ze al niet moeilijk overquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Goed zoquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertrouwen in mij is weer ver te zoeken.
[..]
[..]
Ik doe mijn best.
ohhh danquote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend is 24, daar doet ze al niet moeilijk over
Het ergste wat me overkomen was bij een knuffel is dat ze zich terug trok.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en alle klappen zijn er netjes uitge-edit
quote:
Hij mag alleen toekijken.quote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 16:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar goed.. nog 1 sigaretje en dan moet ik gaan
ik heb nog nooit zo weinig zin gehad als vandaag geloof ikquote:
26quote:
Ik heb 4 boterhammen op, dat is voor mijn doen al heel veelquote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo weinig zin gehad als vandaag geloof ik*zucht diep*
Ik gaan duimen voor jou.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik jullie vragen om even voor mij te duimen?
Ik wil naar de Veronica Drive-In Movie Premiere van MIBIII. Is een soort van loting. Dus nu afwachten maar.
Ja dat zal ik doenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik jullie vragen om even voor mij te duimen?
Ik wil naar de Veronica Drive-In Movie Premiere van MIBIII. Is een soort van loting. Dus nu afwachten maar.
Arme jongenquote:
warom?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar goed.. nog 1 sigaretje en dan moet ik gaan
Als het leuke moeders zijn kun je ze wel goed lokken op die manier.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Lief!!quote:
niks arme jongen! hot!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen
Lang niet gezien. Hoestie?
[..]
Arme jongen
Kut en klote en ook nog heel slecht!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen
Lang niet gezien. Hoestie?
[..]
Arme jongen
Hij heeft geen behoefte aan een ander en ik wil ook liever niet dat hij een ander heeft. Hij snapt alleen dat ik een kant heb die ik nog wil ontdekken en dat vind hij prima en leuk als hij mag toekijken.quote:
Letland ofzo lijkt me wel leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke nationaliteit hoop je aan de haak te slaan?
omdat belofte maakt schuld enzo.. bleghquote:
hmmmm dat is idd wel leukquote:Op zondag 20 mei 2012 16:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als het leuke moeders zijn kun je ze wel goed lokken op die manier.
neequote:
En de bovengrens?quote:
Dat is geen nationaliteit.quote:
Oh okay, dat is wel logisch dan ja. Sowieso is wat experimenteren anders dan dat hij aan een ander meisje zou zitten. Vind ikquote:Op zondag 20 mei 2012 16:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij heeft geen behoefte aan een ander en ik wil ook liever niet dat hij een ander heeft. Hij snapt alleen dat ik een kant heb die ik nog wil ontdekken en dat vind hij prima en leuk als hij mag toekijken.
Wel kijken maar niet mogen spelenquote:
Mooiquote:Op zondag 20 mei 2012 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut en klote en ook nog heel slecht!
Maar buiten dat allemaal redelijk goed hoor
zolang ze maar heet zijn?quote:
Een ding, als ze maar niet de nationaliteit heeft van het land dat ons verslaat op het EK tijdens de knock-out fase.quote:
deze rhubarbquote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang ze maar heet zijn?
zo vlak voordat ze gaan rimpelen
Ghehe nice answer!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang ze maar heet zijn?
zo vlak voordat ze gaan rimpelen
Juist wel, dan haatneuk ik haar voor het vaderland.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een ding, als ze maar niet de nationaliteit heeft van het land dat ons verslaat op het EK tijdens de knock-out fase.
Heb jij nog nooit gehoord van Blankistan? Hoe de fuck heb jij je topo ooit gehaald?quote:
Ik ben zelf 32 en ik heb dat al met de 3 en hogerquote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik lieg
alles dat begint met de 5 en hoger geeft toch wel een soort mentale blokkade denk ik
maar ja, dan gaat die dochter waarschijnlijk drama makenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom, dat breekt het ijs zo lekker.
Dat is inderdaad wel een goeie grensquote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik lieg
alles dat begint met de 5 en hoger geeft toch wel een soort mentale blokkade denk ik
Klopt en kijk, ik zoek iets wat hij niet heeft. Zo'n ander meisje heeft alles wat ik ook heb, dus dan zie ik de reden niet echt.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh okay, dat is wel logisch dan ja. Sowieso is wat experimenteren anders dan dat hij aan een ander meisje zou zitten. Vind ik
Echt? Jonge mannen voor jou?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zelf 32 en ik heb dat al met de 3 en hoger
Whutquote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap je.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt en kijk, ik zoek iets wat hij niet heeft. Zo'n ander meisje heeft alles wat ik ook heb, dus dan zie ik de reden niet echt.
Mjahquote:
de wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te saai vaakquote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut
Enmensen van je eigen leeftijd te oud?
No shitquote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat er wel twee digits in moeten zitten, tijn.
Dat ik 30 al "oud" vindquote:
Als die niet in foetushouding ligt te huilen in een hoekje thuis heb je het denk ik niet helemaal goed gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar ja, dan gaat die dochter waarschijnlijk drama maken
De lerares zei dat als ze even aan mijn piemeltje mocht zitten ik een 6 zou krijgen voor aardrijkskunde.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit gehoord van Blankistan? Hoe de fuck heb jij je topo ooit gehaald?
Hallo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Beter dan leraressen drama, die zijn precies als het vak wat ze geven.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
De lerares zei dat als ze even aan mijn piemeltje mocht zitten ik een 6 zou krijgen voor aardrijkskunde.
ik ookquote:
wahahahaquote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat er wel twee digits in moeten zitten, tijn.
Was dat een "heloef, nablijven! -- ja, dat dacht ik al!"-actie?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
De lerares zei dat als ze even aan mijn piemeltje mocht zitten ik een 6 zou krijgen voor aardrijkskunde.
Pff wat een sletquote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mjah zoietsquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hallo.
Wel met ervaring schat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat is haatneuken eigenlijk? Kun je het plastisch beschrijven?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist wel, dan haatneuk ik haar voor het vaderland.
Slaan met houten planken met roestige spijkers erin ipv met een zweepjequote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is haatneuken eigenlijk? Kun je het plastisch beschrijven?
goeie vraagquote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had een dramameester.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beter dan leraressen drama, die zijn precies als het vak wat ze geven.
Leeftijd gedeeld door 2 + 7 toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
Tot wat vinden jullie een acceptabel leeftijdsverschil in het algemeen?
neuken met het vuur in je ogen scheldend etcquote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij zelf weten, ik ga niet oordelen op andermans relatiequote:Op zondag 20 mei 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
Dat bleek onze gymleraar ook te zijn, met dat gehang bij de douches.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een dramameester.
Wel een homo dat wel natuurlijk. Een toffe homo ook wel.
Ik weet het niet precies, ik ken het fenomeen uit de alom geloofde serie Californication.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
voor mezelf tussen de 5 en 7 jaarquote:Op zondag 20 mei 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
Bloed, repen vlees die alle kanten op vliegen, beschadigde luchtpijpen enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ohquote:
Dat het ruggenmerg de vagina weer uitdruipt enzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bloed, repen vlees die alle kanten op vliegen, beschadigde luchtpijpen enzo.
Na de 20 maakt het toch niks meer uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
Knappe jongen die dan nog de vagina en anus kan onderscheiden.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het ruggenmerg de vagina weer uitdruipt enzo?
Dat zal wel stinken dan.
wurgseksquote:Op zondag 20 mei 2012 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het ruggenmerg de vagina weer uitdruipt enzo?
Dat zal wel stinken dan.
Dit kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bloed, repen vlees die alle kanten op vliegen, beschadigde luchtpijpen enzo.
Indien beide volwassen maakt die leeftijd niet meer zo veel uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
Hangt er vanaf hoe erg je dat geilheid in de weg laat zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ik ken het fenomeen uit de alom geloofde serie Californication.
Zover ik weet is het dat je iemand aantrekkelijk vind maar toch niet kan uitstaan.
Hoe meer geld je hebt als man hoe minder het leeftijdsverschil naar onderen toe uitmaakt.quote:
Dit klopt wel ongeveer, al zijn er ook uitzonderingen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe meer geld je hebt als man hoe minder het leeftijdsverschil naar onderen toe uitmaakt.
Wat is de formule?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe meer geld je hebt als man hoe minder het leeftijdsverschil naar onderen toe uitmaakt.
niet alle vrouwen zijn golddigers..quote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zijn golddigers..
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel dat het meer kan schreeuwen dan mama.
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel dat het meer kan schreeuwen dan mama.
Waarom niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik tussen de 17 en 25 blijven.
17.Zie je het al voor je.
Het is wel de bedoeling dat hij zijn eigen drank kan kopen natuurlijk!quote:
Paar maandjes wachten dan wordt hij 18quote:Op zondag 20 mei 2012 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat hij zijn eigen drank kan kopen natuurlijk!
ik ben een fucking sloeber toch zou ik geen vent nja jeweetwel omdat ie o rijk is zijn meestal veelste oudquote:
Bij sommige inderdaad nietquote:Op zondag 20 mei 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ballen zijn nog niet eens ingedaald man.
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met= het accepteerbare leeftijdsverschil
= hoeveelheid vrij besteedbaar vermogen in euro's.
Nee Robijn Intensiefquote:Op zondag 20 mei 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dag huppelmuts
Nieuw hier?
Wat loopt 't inene traag hier??
Spring bij mij in de slootquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met= het accepteerbare leeftijdsverschil
= hoeveelheid vrij besteedbaar vermogen in euro's.
Yes will do.quote:
Nee, want kikkersquote:
Ook in de Wantij?quote:
Komt wsl door onze postfrequentie. Daar die nu ietwat hoog is rennen alle vrouwen weg uit het topic.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geen idee. Het is inene wel heel stil geworden. Geen idee waarom.
Etenstijddip waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef screwloose het volgende:
Net waren de posts niet meer bij te houden en nu is het stil?
Wie heeft er nog een filmtippie voor ome screw?
kill all your friendsquote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoezo meer mannen? Heb je aan mij niet genoeg ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:27 schreef Flippiee het volgende:
Dan positief bekijken, alle vrouwen weggerend, meer mannen voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |