Vraag het Kim.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
3 stemmen voor blauw
1 stem voor geel
Het is voor Kim haar kamer!
Ghehe maak ik er nog een blauwe bij! En ga ik nog op zoek naar een leuk jongens stofje voor Tylerquote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat 2 dezelfden rustiger is voor Kim. Kim vind de blauwe net iets leuker ook! Tyler zag het ook net en wil ook een eigen kussen nu!
Eigen opruim belang dus!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe maak ik er nog een blauwe bij! En ga ik nog op zoek naar een leuk jongens stofje voor Tylerik kijk even in de kast (dit ruimt mooi op zo
) jij wil vast ook nog wel eigen kussen toch :p ik heb ook wel dingen die iets minder hysterisch zijn
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Pulver het volgende:
Als iedereen op blauw gaat stemmen,dan kan ik niet anders dan voor geel kiezen natuurlijk!
Rotjong.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Pulver het volgende:
Als iedereen op blauw gaat stemmen,dan kan ik niet anders dan voor geel kiezen natuurlijk!
Hoezo? Neem gewoon dat stofje met die rode bus, klaar!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het jongens gehalte valt weer een beetje tegen
Absoluut! Ik mag van mezelf geen nieuwe stofjes kopen voor mezelf totdat er een boel weg isquote:
Das mijn tafelzeil iid :p daar ben ik ng bijzonder gelukkig mee :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoezo? Neem gewoon dat stofje met die rode bus, klaar!
Of is dat een zeiltje trouwens, volgens mij wel..
Hihi maak je niet dik, de keuze is voor Ingrid. Maar als jij nieuwe kussens wil hoor ik het welquote:Op zondag 20 mei 2012 16:30 schreef vannelle het volgende:
Welja, nóg meer keuzes.
Kiezen tussen blauw en geel vond ik al lastig, nou weet ik het helemaal niet meer.
* vannelle gaat zwaar overbelast in een hoekje zitten
Je auto zit al vol met spullen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi maak je niet dik, de keuze is voor Ingrid. Maar als jij nieuwe kussens wil hoor ik het wel
Ik kan Ingrid ook meenemen naar mijn huis en laten kiezen of ik neem zelf alles mee. Kan ook
Hihi ja maar ik ga deze of volgende week sowieso al een keer langs om de spullen die NU al in mijn auto staan te lozen :p de spullen van Prospera en mij. En misschien dat ik nog iets anders ophaal :p dat stallen we dan zo kort mogelijk bij de ouders van Ingrid. 2 bakken met stof past daar nog wel bijquote:
Hihi ik heb geen trekhaak :p wel een vak boven mijn hoofd waar we rucky als we hem strak vasttapen wel in krijgen :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks moet jij op de trekhaak..
Ik heb er al rekening mee gehouden en een pot vaseline en rolschaatsen gekocht.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks moet jij op de trekhaak..
Hahahahaha!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er al rekening mee gehouden en een pot vaseline en rolschaatsen gekocht.
Ik was zo betrokken dat het leek alsof ik voor mezelf moest kiezen. LOLquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi maak je niet dik, de keuze is voor Ingrid. Maar als jij nieuwe kussens wil hoor ik het wel
Ik kan Ingrid ook meenemen naar mijn huis en laten kiezen of ik neem zelf alles mee. Kan ook
Ja ik doe mee met je hoor! (maar dan ook omdat ik die gele leuker vind! Lekker retro kleurtje en motiefje!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Pulver het volgende:
Ik kan ook een bosje bloemen van stof maken :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik was zo betrokken dat het leek alsof ik voor mezelf moest kiezen. LOL
Ingrid krijgt iig wat leuks, ongeacht de kleur is de gedachte er achter het allermooiste.
Die gele met sterren kan best voor een jongen vind ik hoor!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het jongens gehalte valt weer een beetje tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |