En dit vind je zelf geen intriest stukje?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je bent ook erg zelfverzekerd als je constant in de spiegel moet kijken of je haar/make-up nog goed zit.![]()
Die randstad sletten die kijken alsof stront niet stinkt en standaard een kilo of 10-20 te zwaar zijn hebben vaak een misplaatste arrogantie. Leuk hoor de randstad waar je pas meetelt als je een stapel met geld laat zien want dan zijn ze ineens alle schaamte voorbij.
Ik heb er gewoond en ik wil nooit meer terug naar die stinkende randstad, vooral het stuk boven Rotterdam is gewoon de kanker van Nederland.
Amsterdammers? Hoewel driekwart van mijn familie Amsterdammer is bekruipt mij altijd het gevoel dat hun menen dat er na Amsterdam helemaal niets meer is.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dit vind je zelf geen intriest stukje?
Hoe diep kan provinciaalse frustratie zitten zeg? Ik heb echt nog nooit zulke gedachten gehad bij een regio.
Maar idd, alle mensen in de randstad zijn 100% hetzelfde, niemand is aardig, geen leuk meisje te vinden hier...
Dat mensen zo fucking bekrompen kunnen zijn, en dan zijn Amsterdammers wereldvreemd?
En als jij dit soort teksten uitbraakt, wil je dan met droge ogen beweren dat er intelligent leven is buiten Amsterdam?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Amsterdammers? Hoewel driekwart van mijn familie Amsterdammer is bekruipt mij altijd het gevoel dat hun menen dat er na Amsterdam helemaal niets meer is.
Overigens is dit klaagbaak, laat mij lekker klagen.
Dat moet haast wel, want binnen Amsterdam is het nogal moeilijk te vinden.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als jij dit soort teksten uitbraakt, wil je dan met droge ogen beweren dat er intelligent leven is buiten Amsterdam?.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, want binnen Amsterdam is het nogal moeilijk te vinden.
He ik woon niet in Amsterdam dus......quote:Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als jij dit soort teksten uitbraakt, wil je dan met droge ogen beweren dat er intelligent leven is buiten Amsterdam?.
Doe maar niet, daar kan nooit wat goeds uit voortkomen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:50 schreef Klondike_Kat het volgende:
ik als limburger klap die arrogante Eindhovense sletjes
Nijmegen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:31 schreef sinepedraap het volgende:
Ik woon ook in de randstad en wil binnenkort ook wat meer naar het midden van het land. Het is hier gewoon te druk en de sfeer is ruk wat voor een groot deel door het volk op straat komt. Noem mij maar ouderwets maar ik woon toch liever ergens waar mensen gewoon hoi zeggen en glimlachen naar elkaar. Ook is het chill als het verkeer wat rustiger is en je minder stoplichten hebt. En rustigere delen in Nederland ruiken gewoon stukken frisser.
Gaat erom hoe je je presenteert. Als je nog steeds denkt dat jouw dörpske superieur is, zit je fout en zal je nooit een vlotte, stadse dame aan de haak slaan. Assimileren dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Pharkus het volgende:
Ze hebben het gewoon niet zo op boerenjongens.
Wel als Kerst en Pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Omdat de randstad nou eenmaal beter is dan de rest van NL.
Terwijl het eigenlijk andersom isquote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat vooral, alles wat buiten de Randstad komt is direct boers en achterlijk
Dit omschrijft dus de gemiddelde Nederlandse vrouw.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kijk in grote teden arrogant omdat ik in grote steden snel aangesproken word, en daar heb ik geen behoefte aan. Straal je vriendelijkheid uit dan sta je open voor toenadering, iets waar de meeste vrouwen op straat geen zin in hebben en dan is arrogant kijken een van de betere opties.
Dat heeft verder niets te maken met hoe gezellig en aardig ik ben.
Dit is wel zo ja. Sommige FOK!kers begrijpen het nog niet helemaal dat je je naar iemand in je klas anders gedraagt dan op straat. Sowieso kom je in de stad meestal voor een doel, om kleren te kopen bijvoorbeeld, niet om te worden lastiggevallen door een of andere randfiguur.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kijk in grote teden arrogant omdat ik in grote steden snel aangesproken word, en daar heb ik geen behoefte aan. Straal je vriendelijkheid uit dan sta je open voor toenadering, iets waar de meeste vrouwen op straat geen zin in hebben en dan is arrogant kijken een van de betere opties.
Zit wat in ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn zwager is Moesliem hij slacht honden halalquote:Op maandag 21 mei 2012 10:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Werkt alleen bij Moslims. Die zijn bang voor honden of zo
Ik moest inderdaad ook wel afleren om naar mensen te glimlachen op straat wanneer je toevallig oogcontact maakt.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Phantomesse het volgende:
Die zijn vast niet native EHV maar komen uit Svolln' eo om in Maastrig Orientaalse talen en cultuur te studeren om na een klein maandje aftehaken en dan hebbe ze tussenjaar en gaan ze van stufi op reis naar Lille en Budapest en neuken ze buitenlanders die net twee jaar in NL zijn komen wonen met gebrekkig Nederlands die hun ook nog es mishandelen en nooit afspraken kunnen nakomen. Wat hun weer het gevoel geeft te leven omdat ze dat van tv kennen. True story!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:50 schreef Klondike_Kat het volgende:
ik als limburger klap die arrogante Eindhovense sletjes
En dat is alleen zo in de randstad? Erbuiten hebben mannen geen interesse in vrouwen of zijn het allemaal hele nette, beschaafde gentlemen?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad ook wel afleren om naar mensen te glimlachen op straat wanneer je toevallig oogcontact maakt.
Ik snapte niet dat mannen dat opvatten als flirten en dan had ik
weer zo'n vent achter me aan waar ik maar niet van af kwam, omdat hij er vanuit ging dat hij er, nadat ik hard to get had gespeeld, wel even op mocht kruipen.
Ik heb het overigens nooit echt helemaal kunnen afleren.It's in my nature
Heb je het wel eens gegeten?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:01 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Mijn zwager is Moesliem hij slacht honden halal
Nee, waar heb ik dat beweerd?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is alleen zo in de randstad? Erbuiten hebben mannen geen interesse in vrouwen of zijn het allemaal hele nette, beschaafde gentlemen?
Dat is de insteek van dit topic, dat randstedelingen arrogant zijn, en jij zegt het te zijn omdat mannen je anders lastig vallen.quote:
Waar heb ik beweerd dat ik arrogant ben?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is de insteek van dit topic, dat randstedelingen arrogant zijn, en jij zegt het te zijn omdat mannen je anders lastig vallen.
Dus vandaar mijn vraag.
Hier: http://forum.fok.nl/user/history/11170quote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Waar heb ik beweerd dat ik arrogant ben?
Oh, my badquote:Op maandag 21 mei 2012 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier: http://forum.fok.nl/user/history/11170.
Waarom zou je dat denken?quote:
Op die in mijn fobo wel ja, mijn UI niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ben jij dat op je profielfoto?
Je vergeet de grootste ster nog. Angela Visserquote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Goedgeleid het volgende:
Hollands next top model? Het enige model dat Holland rijk is, is onze Doutzen!
Waar woon je dan, want ik verwacht dat je bedrogen uitkomt als je in het midden van het land (Utrecht) gaat wonen. Daar is nl het meeste verkeer.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:31 schreef sinepedraap het volgende:
Ik woon ook in de randstad en wil binnenkort ook wat meer naar het midden van het land. Het is hier gewoon te druk en de sfeer is ruk wat voor een groot deel door het volk op straat komt. Noem mij maar ouderwets maar ik woon toch liever ergens waar mensen gewoon hoi zeggen en glimlachen naar elkaar. Ook is het chill als het verkeer wat rustiger is en je minder stoplichten hebt. En rustigere delen in Nederland ruiken gewoon stukken frisser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |