hij stuurde mij een DM dat ik mocht openen jaquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef Zamorak het volgende:
Rez had de lapo, want hij is modje en mag valsspelen
Dat deed ik inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hij stuurde mij een DM dat ik mocht openen ja
nee toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef SummerSunshine het volgende:
Vraag Ö
Wiskunde A, 2011-2, vraag 7
Waarom wordt er gebruik gemaakt van nCr? Bij nCr maakt de volgorde toch niet uit? En bij deze opgave toch juist wel?
Ze kunnen in verschillende volgorden rijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef SummerSunshine het volgende:
Vraag Ö
Waarom wordt er gebruik gemaakt van nCr? Bij nCr maakt de volgorde toch niet uit? En bij deze opgave toch juist wel?
Het gaat toch om rondes? Lijkt me niet dat de volgorde dan uit maakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef SummerSunshine het volgende:
Vraag Ö
Mij leek van wel =\ 'Ze willen hun trainingsritten elke dag in een andere volgorde rijden.'quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef Zamorak het volgende:
[..]
nee toch?volgens mij is de volgorde niet van belang hier.. er worden gewoon alle mogelijkheden gevraagd
ja maar bij nCr was toch juist dat de volgorde nit van belang is. rood wit blauw of blauw wit rood is dan hetzelfde bij nCr (als ik het goed heb)quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ze kunnen in verschillende volgorden rijden
uhuh, maar dan moet je dus alle mogelijke volgorden berekenen en dat is een combinatie (nCr).quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Mij leek van wel =\ 'Ze willen hun trainingsritten elke dag in een andere volgorde rijden.'
staat in de opgave dan
*gaat boek er maar even bij pakkenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]
uhuh, maar dan moet je dus alle mogelijke volgorden berekenen en dat is een combinatie (nCr).
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Rezania het volgende:
Wat is kansbereking eigenlijk toch kansloos.
dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Rezania het volgende:
Wat is kansberekening eigenlijk toch kansloos.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Rezania het volgende:
Wat is kansberekening eigenlijk toch kansloos.
99% van de studies bestaat enkel uit talen? Aparte statistieken wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef Dhaha het volgende:
sowieso wiskunde. bij 99% van de studies heb je er niks aan
.........quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef Dhaha het volgende:
sowieso wiskunde. bij 99% van de studies heb je er niks aan
Eindexamen ANW? Wat is deze... Dit heb ik in VWO 4 afgesloten???quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef Amoeba het volgende:
Slowchat hier.
Scheikunde en ANW nog over anderhalve week, dan zit het er alweer op
Net als Rezquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Amoeba het volgende:
College examen, voor de mongooltjes van het Voortgezet Speciaal Onderwijs. Ofwel: Staatsexamen.
Dan is dat een college-examen en geen CE.quote:
Hij zei toch niet dat het een CE was?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is dat een college-examen en geen CE.
Voor Nederlands?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Rezania het volgende:
Sowieso staatsexamens.Lekker 19 boeken lezen terwijl de meeste leerlingen er maar 10 hoeven.
doet je goedquote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Rezania het volgende:
Sowieso staatsexamens.Lekker 19 boeken lezen terwijl de meeste leerlingen er maar 10 hoeven.
Inderdaad, maar ik heb mijn college-examens pas begin juli. Hij over anderhalve week al.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef SummerSunshine het volgende:
Lerares maar even gemaildnou hopen dat ze niet zo sloom als altijd is en ergens in chocola ligt te rollen -.-
daar had ik ook problemen mee. GR wil em gewoon niet pakken behalve op 1 rare windowquote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef lamp272 het volgende:
Wiskunde 2010-I opgave 19, hoe stel je hier je window in.. kom er niet uit
mondeling wiskunde? wtf wordt daar gevraagd dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef Rezania het volgende:
En dan ook nog eens een mondeling wiskunde moeten doen._!
Hoeven jullie geen mondeling examen Wiskunde dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef dramatic het volgende:
wat is dit staatsexamen eigenlijk voor onzinhoe kom je op t idee.
wisa? havo?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
daar had ik ook problemen mee. GR wil em gewoon niet pakken behalve op 1 rare window
uiteraard nietquote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoeven jullie geen mondeling examen Wiskunde dan?
Meestal verzinnen ze gewoon een vraag en dan moet je op papier en mondeling gaan uitleggen hoe je dat gaat oplossen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
mondeling wiskunde? wtf wordt daar gevraagd dan?
Wel eerlijker dan normale examens. Overal dezelfde eisen en scholen hebben geen invloed op de eindcijfers.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef dramatic het volgende:
wat is dit staatsexamen eigenlijk voor onzinhoe kom je op t idee.
maar waarom doe je het? je moet er ooit voor gekozen hebben..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal verzinnen ze gewoon een vraag en dan moet je op papier en mondeling gaan uitleggen hoe je dat gaat oplossen.
[..]
Wel eerlijker dan normale examens. Overal dezelfde eisen en scholen hebben geen invloed op de eindcijfers.
Zeer belangrijk punt dat! Kan het niet vaak genoeg herhalen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef Zamorak het volgende:
Ja want de scholen hebben dan geen invloed!
daar kiest je school voorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
maar waarom doe je het? je moet er ooit voor gekozen hebben..
Omdat school het zo doet.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
maar waarom doe je het? je moet er ooit voor gekozen hebben..
X min = 1quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef lamp272 het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik moet heel geschiedenis nog ff leren, dus laat ik dat maar es doen. Byeeee
Succes Wiet!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
sowieso altijd eerst xmin en xmax, probeer die af te leiden uit de vraag. dan kan je ymin en ymax automatisch laten bepalen met zoomfitquote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef lamp272 het volgende:
Hoi & doeiquote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
1x schriftelijk = CE. rest is SE en deze worden 50/50 gemiddeldquote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet van elk vak een mondeling en schriftelijk, behalve maatschappijleer. Dat rond ik pas in de zesde af. En uiteraard geen profielwerkstuk schriftelijk.
Hoe zit dat op het regulier?
... maatschappijleer al afgeslotenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet van elk vak een mondeling en schriftelijk, behalve maatschappijleer. Dat rond ik pas in de zesde af. En uiteraard geen profielwerkstuk schriftelijk.
Hoe zit dat op het regulier?
Latorz!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef Rezania het volgende:
De hond moet bijna kakken, nu echt weg dus.![]()
krijg jij hem dan? k niet namelijk..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
X min = 1
X max = 3
Y min = 26000
Y max = 28000
Nederlands mondeling ook toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
... maatschappijleer al afgeslotenEn ikzelf heb alleen mondeling Engels en die heb ik al gehad
Geen mondeling Nederlands?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
... maatschappijleer al afgeslotenEn ikzelf heb alleen mondeling Engels en die heb ik al gehad
oefen gewoon een andere.. deze lukte bij summer ook niet. zal toen vast niet geteld hebben ofzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef lamp272 het volgende:
[..]
krijg jij hem dan? k niet namelijk..
wat heb je bij Y1 enY2?
Je hebt denk ik te weinig haakjes. Bij mij doet ie het gewoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef lamp272 het volgende:
[..]
krijg jij hem dan? k niet namelijk..
wat heb je bij Y1 enY2?
Bij die dingen ligt het meestal niet aan de GR eigenlijk...quote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef dramatic het volgende:
[..]
de GR faalt het intersecten, hij is verder niet moeilijk
toch wel, hij faalt het random. eg probeer het een paar keer en hij pakt um een keer. Met de Solver krijg je ook 'Bad Guess' wat je normaal nooit hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 15:24 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Bij die dingen ligt het meestal niet aan de GR eigenlijk...
dit keer denk wel. Ik had verschillende windows geprobeerd maar het wilde maar niet. Toen (zonder de formule te veranderen) met een window die dramatic had uitgeprobeerd deed ie het opeens wel =\quote:Op zondag 20 mei 2012 15:24 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Bij die dingen ligt het meestal niet aan de GR eigenlijk...
18quote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef dramatic het volgende:
binas hebbenwelke pagina staan die brekinsindexen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
18
Vriend van me had zijn hele samengevat van scheikunde in zijn binas geplakt en meegenomen naar een toets. Had alsnog net een 6
Je bent echt dom als je dat doetquote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
18
Vriend van me had zijn hele samengevat van scheikunde in zijn binas geplakt en meegenomen naar een toets. Had alsnog net een 6
Buiten heb ik geen ramen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee, ventilator lekker aan en ramen wijd open.
Hier niet : O Maar ik woon redelijk aan zee dus maybe is het daarom hier wat koelerquote:
dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hier niet : O Maar ik woon redelijk aan zee dus maybe is het daarom hier wat koeler
Hier heel wit. Elke keer als ik naar buiten kijk, wordt ik verblind.quote:
jaquote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef SummerSunshine het volgende:
Even een snel vraagje voor de zekerheid
Als je hebt
- (-100 / x)
Dan is dat toch gewoon 100/x ?
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef JApieman het volgende:
Hadden jullie laatste proefwerkweek niet ook een toets over republiek en vietnam?
yep. dat ging opzich wel maar CE is toch andersquote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef JApieman het volgende:
Hadden jullie laatste proefwerkweek niet ook een toets over republiek en vietnam?
Ja, maar dan heb je de stof in ieder geval al wel goed doorgenomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
yep. dat ging opzich wel maar CE is toch anders
Wij hadden ze apart, voor beide een 6.3quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef JApieman het volgende:
wij hadden de laatste pww over vietnam en die daarvoor over republiek. 5.8 en 5.7 voor gehaald, maar het examen wordt wel iets moeilijker denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef JApieman het volgende:
zit je ook bij de eerste 5?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef lamp272 het volgende:
[..]
haha nou denk dat wij dan samen voor hoge norm zorgen haha
Ja dat welquote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je de stof in ieder geval al wel goed doorgenomen.
heb je het tegen mij of dramatic? want hij heeft geen wiskA? xDquote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef lamp272 het volgende:
[..]
haha nou denk dat wij dan samen voor hoge norm zorgen haha
tegen mij, jij gaat toch zeker voor de 9?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja dat welmjaa ik denk altijd dat het niet genoeg is
[..]
heb je het tegen mij of dramatic? want hij heeft geen wiskA? xD
ik een 9?....quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef dramatic het volgende:
[..]
tegen mij, jij gaat toch zeker voor de 9?
Willem II .....? Ik denk; stadhouder... voetbal?......quote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef Rummikub het volgende:
Willem II speelt volgend jaar weer in de Eredivisie. De club uit Tilburg won de finale van de nacompetitie met 2-1 van FC Den Bosch. Het duel werd 20 minuten stilgelegd wegens ongeregeldheden.
staat ook niet in mn boek, maar wel in de syllabus. kan je het kort ff uitleggen?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef Zamorak het volgende:
Weet iemand waarom de constante van Hall en de formule voor de hall spanning niet in BINAS staat? (voor een hallsensor)..
Uhall=Rh * ((B*I)/h)
omdat ik die nog nooit gezien heb uberhauptquote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef Zamorak het volgende:
Weet iemand waarom de constante van Hall en de formule voor de hall spanning niet in BINAS staat? (voor een hallsensor)..
Uhall=Rh * ((B*I)/h)
Een hallsensor meet de grootte van magnetische inductie. Dan heb je een geleider met hoogte h waardoor een elektrische stroom loopt. Deze stroom staat loodrecht op de geleider en hier staat een homogeen magnetisch veld B op.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:03 schreef dramatic het volgende:
[..]
staat ook niet in mn boek, maar wel in de syllabus. kan je het kort ff uitleggen?
Is niet nodig denk ik neequote:Op zondag 20 mei 2012 16:05 schreef dramatic het volgende:
mn differentieer programma kan zeker wel van mn GR af? bij nat en sk niet echt nodig..
dankje.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef Zamorak het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik nou allemaal in me GR kan zetten...
beetje teveel van het goede denk.. dan ben je half uur aan het zoeken hahaquote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef dramatic het volgende:
www.protips.nl/geen-categ(...)en-voor-in-de-gr-vwo
van die link kan je 10 noteflio bestandjes maken op onderwerpquote:Op zondag 20 mei 2012 16:08 schreef lamp272 het volgende:
als iemand een handig notefolio bestandje heeft zou je hem dan willen sturen alsjeblieft!
heb je Wiskunde B?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef TheDutchguy het volgende:
Die formule Lp = 10 log (I/I0) kan ik maar niet fatsoenlijk oplossen..
Je kan sowieso al die formules weghalen want die staan ook in BINASquote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
van die link kan je 10 noteflio bestandjes maken op onderwerp
huh?waar zit jijquote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef TheDutchguy het volgende:
Als je het niet op kan lossen omdat je niet met logaritmen overweg kunt, kun je hem altijd nog gewoon plotten en met intersect oplossen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef TheDutchguy het volgende:
Bij natuurkunde komt die best vaak voorbij, bij het berekenen van het aantal decibel. Heb hem trouwens al door.quote:
Dat intersecten wou me vaak ook niet lukken. Maar ik heb hem nu al door en eigenlijk is het dood simpelquote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Als je het niet op kan lossen omdat je niet met logaritmen overweg kunt, kun je hem altijd nog gewoon plotten en met intersect oplossen.
Is dat examenstof dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Bij natuurkunde komt die best vaak voorbij, bij het berekenen van het aantal decibel. Heb hem trouwens al door.
Die moet je met een kabel naar je GR overzetten?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Zamorak het volgende:
Heb even de belangrijkste dingen van die notefolio bestanden voor Natuurkunde in een programma gepropt:
http://dl.dropbox.com/u/3660048/natuurkunde.8xp
deze kan ik niet openenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Zamorak het volgende:
Heb even de belangrijkste dingen van die notefolio bestanden voor Natuurkunde in een programma gepropt:
http://dl.dropbox.com/u/3660048/natuurkunde.8xp
Ja. geen notefolio benodigd, gewoon dat programma opstarten en dan kiezen uit een menuutje wat je wilt weten.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Die moet je met een kabel naar je GR overzetten?
Dit is ook klein hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 16:26 schreef dramatic het volgende:
nice, maar noteflio is cool omdat die klein kan
okee heel relaxt, bedankt!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Zamorak het volgende:
[..]
PRGM toets -> EXEC -> NATUURKU -> Enter -> Enter
en dan wachten
Psst, wat voor model hebben we het dan over?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Zamorak het volgende:
Ik hoop niet dat je zo'n compex model krijgt in het examen
Echt?quote:
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 16:53 schreef Renn het volgende:
[..]
Psst, wat voor model hebben we het dan over?
Zo'n computermodel waarin alles ongeveer van elkaar afhangt? Wrijving van snelheid snelheid van kracht en wrijving e.d.?
oh yeahquote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef Rummikub het volgende:
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
top, te warm nuquote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef Rummikub het volgende:
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Volg de Giro niet, Tour wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:55 schreef Rummikub het volgende:
Kijkt er ook iemand Giro of is wielrennen ook
Omdat er morgen dubbele ramen in de eetkamer worden gezet dus daar is alles leeggehaald, en buiten is gezelliger dan met een bord voor de tv (en met buiten bedoel ik in dit geval de overdekte veranda)quote:
dan eet je op de grond in de eetkamerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat er morgen dubbele ramen in de eetkamer worden gezet dus daar is alles leeggehaald, en buiten is gezelliger dan met een bord voor de tv (en met buiten bedoel ik in dit geval de overdekte veranda)
Oke bedanktquote:
valt best mee.quote:
wat had je voor SE?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
valt best mee.
ik had vorig jaar een 4,4 voor ce en ik ben niet een van de slimsten in nederland. geeft dat motivatie?
ik, maak ik me ook zorgen overquote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Etsu het volgende:
wie heeft de 30ste economie eigenlijk? ik heb het idee dat hier en daar NT/NG'ers rondlopen
Ikahquote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Etsu het volgende:
wie heeft de 30ste economie eigenlijk? ik heb het idee dat hier en daar NT/NG'ers rondlopen
Die was inderdaad lekker makkelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef Lutte het volgende:
Natuurkunde 2009-1 is echt een egoboostIk snap alles tot nu, en wat ik niet snap is geen examenstof meer
Ja ja de N was dan ook 0,4 maar toch..
ik sta 7,3 nu, en moet 5,0 halen. voor die 5,5 gemiddeldquote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Dhaha het volgende:
[..]
6.7
maar ik maak me eerlijk gezegd meer zorgen over die 5,5 gemiddeld
wacht maarquote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Zamorak het volgende:
Ben ik weer, lekker weertje nog steedsen ook nog steeds pils.
haha, ik woon lekker aan de kust bij Rotterdam dus dan is het 11 uur ofzo voordat het hier komt.quote:
hier 10 volgens mijquote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
haha, ik woon lekker aan de kust bij Rotterdam dus dan is het 11 uur ofzo voordat het hier komt.
Zeker syllabus doorlezen en de rijtjes leren. Ze gaan alleen vragen wat daarin staat. Boek is veel uitgebreider, meer en trager.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef laucas het volgende:
Hoe leren jullie MAW? Zit een beetje de syllabus door te lezen maar veel sneller dan uit het boek leren gaat het ook niet
minimalismequote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef Dhaha het volgende:
even rekenen.
wat ik minstens denk te halen:
nl: 5.5
ges: 4
wisk: 7
du: 6
ak: 6.5
eng: 6
eco: 4
fr: 6
gedeeld door 8 is 5.6, NICE
En als hij te groot wordt eten ze hem op.quote:
Ja uit het boek is nog trager maar 3/4 van wat ik lees in de syllabus onthou ik waarschijnlijk toch nietquote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker syllabus doorlezen en de rijtjes leren. Ze gaan alleen vragen wat daarin staat. Boek is veel uitgebreider, meer en trager.
PS. Leer de functies en de theorieën goed.
Schildpadden worden niet groter dan hun omgeving isquote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
En als hij te groot wordt eten ze hem op.
Blij toe dat het grotendeels uit bronnen bestaat dan, maar het is nou eenmaal makkelijker als je de theorie kent.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja uit het boek is nog trager maar 3/4 van wat ik lees in de syllabus onthou ik waarschijnlijk toch niet
Handig (denk ik).quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Schildpadden worden niet groter dan hun omgeving is
Dat groene eivormige ding in het zakje is het voedselquote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef Rezania het volgende:
Maar zou je hem dan iedere dag speciaal voer moeten geven?
Daar kan hij dan waarschijnlijk 10 dagen van leven? Leuke sleutelhanger hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:05 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat groene eivormige ding in het zakje is het voedsel
Wat is Kw?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:06 schreef Renn het volgende:
Moeten we de formule
labda(max) x T = Kw kennen en kunnen toepassen?
Deze zit in examen 2009-I maar hier heb ik nog nooit van gehoord
(Natuurkunde)
Waren de examenprogramma's vanaf 2010 niet vernieuwd?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:06 schreef Renn het volgende:
Moeten we de formule
labda(max) x T = Kw kennen en kunnen toepassen?
Deze zit in examen 2009-I maar hier heb ik nog nooit van gehoord
(Natuurkunde)
Alleen havo, vwo weet ik nog niet genoeg van.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Rummikub het volgende:
Wie doet er mee examentje wiskunde A maken?
Nope werd niet gegeven. En Kw is denk ik de waterconstante (??)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, werd hij gegeven in het examen? Dan hoef je hem niet te kennen.
Lijkt me sterk dat je die nodig hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:09 schreef Renn het volgende:
[..]
Nope werd niet gegewen. En Kw is denk ik de waterconstante (??)
welke?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Rummikub het volgende:
Wie doet er mee examentje wiskunde A maken nu?
Hoe kom je daaraan dan? and yes pleassseequote:Op zondag 20 mei 2012 19:10 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand oefenvragen nodig voor Republiek? Ik heb +/- 100 vragen die gelijk zijn aan het examen niveau.
2009 is van de oude fase. Enkel 2010 en 2011 zijn van de nieuwe fase (met andere onderwerpen). Dus jaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Waren de examenprogramma's vanaf 2010 niet vernieuwd?
Nee, nog nooit.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef Renn het volgende:
[..]
Staat in de binas onder de wet van Wien. Ooit van gehoord?
BWhaha ik zit echt alle vakken door elkaar te doen xD ik heb net 2011-2 gedaan tho dus doe die aub nietquote:
2009 is alweer oudquote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef Rummikub het volgende:
2010-I of 2009-I heb ik nog niet gehad, want uitwerkbijlages
Die heb ik al gemaakt zie ik netquote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
2009 is alweer ouddus doe maar 2010 ghihihi
quote:
Daarvan gebruik ik alleen E=mc², maar ik heb nog niet het hele hoofdstuk gehad, komt misschien dus nog wel.quote:
Haha neequote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]Hoe wil je dat samen maken dan xD Gaat beetje onhandig over Fok!
Wij ook alleen E=mc2quote:Op zondag 20 mei 2012 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarvan gebruik ik alleen E=mc², maar ik heb nog niet het hele hoofdstuk gehad, komt misschien dus nog wel.
Dan heb je hem dus blijkbaar niet nodig op het examen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |