Je weet dat die maar een paar maand per jaar geoogst worden?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
Nee,maar een asperge uit de grond trekken is ook werk.....
Je weet dat Balkenende en Bos de vorige keer alles gedaan hebben om de SP eruit te houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef Yreal het volgende:
het zal mij verbazen als de sp dit keer wel wil
Regeren bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef Yreal het volgende:
het zal mij verbazen als de sp dit keer wel wil
Ik ben aan het soggenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef Ludd het volgende:
[..]
Regeren bedoel je?
Wat maak je je dan druk in dit topic?
En de SP zal alsnog in de oppositiebanken blijven zitten. De SP is een schreeuwpartij die nooit zal kunnen besturen. Ik ken werkelijk waar geen enkel SP-lid dat capabel genoeg is om te besturen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je weet dat Balkenende en Bos de vorige keer alles gedaan hebben om de SP eruit te houden.
Niets te maken met "willen" maar wel met "zoveel water bij de wijn dat het Spa-fruit light wordt".
De SP wordt deze keer de grootste partij, dus ze hebben nu sowieso het initiatief.
Nog nooit zoveel mensen om me heen gehad die SP gaan stemmen.
Hoe heb je dat bepaald ?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef Froop het volgende:
[..]
En de SP zal alsnog in de oppositiebanken blijven zitten. De SP is een schreeuwpartij die nooit zal kunnen besturen. Ik ken werkelijk waar geen enkel SP-lid dat capabel genoeg is om te besturen.
Dat is lastig te bepalen van de zijlijn denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef Froop het volgende:
[..]
En de SP zal alsnog in de oppositiebanken blijven zitten. De SP is een schreeuwpartij die nooit zal kunnen besturen. Ik ken werkelijk waar geen enkel SP-lid dat capabel genoeg is om te besturen.
Dat geen enkel SP-lid capabel is om te besturen.quote:
Ja, dat is sowieso al onzin natuurlijk. Dat bewijzen de coalities in diverse gemeentes/provincies. Of ze op landelijk niveau genoeg capabele mensen hebben, zal moeten blijken.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef 2cv het volgende:
Dat geen enkel SP-lid capabel is om te besturen.
Waar doel je precies op? De staatsschuld? Die liep onder 'rechts' juist meer op.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:06 schreef SteamBoat het volgende:
Ik kan het niet duidelijker zeggen: Lniks maakt alles stuk, rechts moet het steeds repareren....
En dan nog een grote mond toe krijgen......owowow rare jongens die Linksstemmertjes
Zeg dat wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef kort het volgende:
Dit topic gaat het nooit overleven op een intelligente plek.
Krijgen we dat weer. En beleid kan meteen ongedaan gemaakt worden?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:10 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar doel je precies op? De staatsschuld? Die liep onder 'rechts' juist meer op.
Riep je vanachter je toetsenbord..quote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef Froop het volgende:
[..]
Ach, Nederland heeft nog vrijwel nooit een linkse regering gehad, dus veel links beleid wat ongedaan gemaakt moest worden kan het niet zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. En beleid kan meteen ongedaan gemaakt worden?
Niks staatschuld.....de reparaties ?aanpassingen van het Linkse manier van leven.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:10 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar doel je precies op? De staatsschuld? Die liep onder 'rechts' juist meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |