lees de tt?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moet je eerst even helder krijgen wat nou eigenlijk je vraag is.
nou hoe doe jij het dan? Heb je zelf een hobbie waar je mee bezig bent. En hoe ben je daarmee begonnen? Ipv. dit antwoord kan je ook zeggen 'ach probeer het maar een maandje en kijk of het leuk is' of iets dergelijksquote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Partyboy1991 het volgende:
Djeez als je alles zo gaat relativeren kan je net zo goed op je zolderkamer blijven
hier nu geef je jezelf een goed antwoordquote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
nou hoe doe jij het dan? Heb je zelf een hobbie waar je mee bezig bent. En hoe ben je daarmee begonnen? Ipv. dit antwoord kan je ook zeggen 'ach probeer het maar een maandje en kijk of het leuk is' of iets dergelijks
ook als je er in principe maar een paar maanden op zit? Ik weet dat het een onderdeel van mijn leven zal gaan worden en me toch op een zeer kleine manier zal gaan vormen maar tochquote:
Dan bedenk je iets anders, wat je ook kunt doen als je straks studeert.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
ook als je er in principe maar een paar maanden op zit? Ik weet dat het een onderdeel van mijn leven zal gaan worden en me toch op een zeer kleine manier zal gaan vormen maar toch
inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
nou hoe doe jij het dan? Heb je zelf een hobbie waar je mee bezig bent. En hoe ben je daarmee begonnen? Ipv. dit antwoord kan je ook zeggen 'ach probeer het maar een maandje en kijk of het leuk is' of iets dergelijks
dan heb je een paar maanden leuk paardgereden ofzo. wtf maakt het uit dude have fun!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
ook als je er in principe maar een paar maanden op zit? Ik weet dat het een onderdeel van mijn leven zal gaan worden en me toch op een zeer kleine manier zal gaan vormen maar toch
ik ben echter wel wat lui. Ik moet dan beslissen of ik liever doe paardrijden of tennis. En dan de spullen daarvoor aanschaffen. Dat is ook een struikelblok:quote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
hier nu geef je jezelf een goed antwoord.. Inderdaad, doe het een maandje oid... en dan kijken of t wat is
maar is het niet raar om als volwassene (met trouwens een heel kinderlijk gezicht) met een nieuwe hobby te beginnen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:16 schreef borbit het volgende:
[..]
dan heb je een paar maanden leuk paardgereden ofzo. wtf maakt het uit dude have fun!
Waarom zou dat raar zijn ...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
maar is het niet raar om als volwassene (met trouwens een heel kinderlijk gezicht) met een nieuwe hobby te beginnen?
jezus wat denk jij raar?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
maar is het niet raar om als volwassene (met trouwens een heel kinderlijk gezicht) met een nieuwe hobby te beginnen?
Nee, het is wel een rare denkwijzequote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
De optimist in ons midden.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef DeRakker. het volgende:
Het hele leven heeft geen nut...
Ik zie hier geen probleem in...
Dat maakt het leven toch alleen maar mooier?quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 20 mei 2012 14:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat maakt het leven toch alleen maar mooier?
Gewoon fun maken... niet denken of iets nut heeft.
Tja maar als je iets kiest waar je geld mee verdient en eigenlijk niet zou kiezen wanneer je er niks mee verdient is het eerder werk...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in...alhoewel ik ook op de radio wel eens iemand heb gehoord die alleen maar hobbies wilde hebben die hem ook nog geld zouden opleveren.....doe ik weer iets fout.
Kunnen bejaarde katten en honden nog voldoende kunstjes leren zodat ik ze kan verhuren aan het circus?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja maar als je iets kiest waar je geld mee verdient en eigenlijk niet zou kiezen wanneer je er niks mee verdient is het eerder werk...
Kan ook leuk zijn omdat je dan weer extra cash hebt om leuke dingen te kopen of kan doen.
Marja als TS een hobby gaat zoeken wat nut heeft is het een zinloze zoektocht.
Je moet zoeken wat je leuk vindt... je leeft 1x en gebruik dit dan ook optimaal.
Alles is te bereiken in het leven, het is alleen maar de vraag hoe ver je er voor wilt gaan.
Zou ik toch eerder bij jonge katten en honden proberenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Kunnen bejaarde katten en honden nog voldoende kunstjes leren zodat ik ze kan verhuren aan het circus?![]()
Preciesquote:Op zondag 20 mei 2012 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Niks in het leven heeft uiteindelijk nut. Dus als je zo gaat redeneren...
Je moet het doen omdat het leuk is, niet omdat het nut heeft.
Weer een gemiste kans.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zou ik toch eerder bij jonge katten en honden proberen
Het leven is kut en je gaat dood?quote:
Even blijven meedoen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wanneer het leven geen nut heeft hoeft het niet te betekenen dat het kut is.
Duidelijk, dat is juist positief!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef DeRakker. het volgende:
Het hele leven heeft geen nut...
Ik zie hier geen probleem in...
Goede conclusie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |