c1000, die hebben wequote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
C1000 en Aldi. Volgensmij zijn het ook dezelfde ijsjes, alleen in een andere verpakking.
Is heeeeeel lekker!
Ijs met drop eromheen en binnen in ook nog eens dropquote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het ijs met dropsmaak of is het ijs met drop eromheen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ijs met drop eromheen en binnen in ook nog eens drop
Ik vind het echt helemaal geweldig. Er zitten 6 ijsjes in zo'n doos, ik heb er nog 2 over ofzo en kwam gisteren pas thuis.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
c1000, die hebben we![]()
![]()
Ik hou van drop en ik hou van ijs, dus dit moet ik geprobeerd hebben!
quote:
Maar ik heb het net in de TT gezet dat we dat allemaal gingen etenquote:
Hmmm, ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben heel benieuwd![]()
Het is dat ik zo gaar ben, anders zou ik ze gelijk gaan halen
Dit soort vind ik ook zo lekker, die gaan ook heul snel op als het warm is
[ afbeelding ]
Was dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben heel benieuwd![]()
Het is dat ik zo gaar ben, anders zou ik ze gelijk gaan halen
Dit soort vind ik ook zo lekker, die gaan ook heul snel op als het warm is
[ afbeelding ]
Die tekst op dat blogquote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://nederdropje.blogspot.com/2011/06/dropsticks.html
Hier! Dit zijn dus die van de Aldi, maar volgens mij zijn die van de C1000 precies hetzelfde. Alleen dan van het eigen merk en dus met een andere verpakking.
Disco-ijsjes. Ik weet dat Plus en c1000 ze van eigen merk hebben. lekkor!quote:
Nooit gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Disco-ijsjes. Ik weet dat Plus en c1000 ze van eigen merk hebben. lekkor!
quote:Zeer tegen de gewoonte in, wordt er over een dropje geblogd waar werkelijk niks, NIKS van bekend is. Het matzwarte vliegtuigje van reliëfdrop lag als restant tussen twee felgele fruitgums (in de vorm van vrachtwagens met ook weer de letters 'DHL' erop) in een bakje voor klanten op de toonbank van een copyshop. Daardoor bestaat het vermoeden dat het promotiemateriaal betreft, maar de mede- werker van de winkel kon (wilde?) niets vertellen over het snoep. Ze waren in ieder geval niet te koop. Dus bij deze de oproep: "Wie, oh, wie, kan er meer vertellen over dit DHL dropvliegtuig?"
Ja sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ik heb het net in de TT gezet dat we dat allemaal gingen eten
quote:De smaak is niet overdonderend lekker. Een beetje bloemig met een klein zoetje en een net niet vervelend bittertje. In de nasmaak zit een hint van salmiak die helaas niet echt opvalt. Als speelgoed zéér geslaagd, als dropper geen topper.
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mijn opa vind mijn tattoo niet mooi
Dan zou ik hem weg laten laseren!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mijn opa vind mijn tattoo niet mooi
Hij vind sowieso geen enkele mooi dus dat scheelt dan eigenlijk ook wel weerquote:Op zondag 20 mei 2012 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]Balen is dat altijd, als jij ergens superblij mee bent en iemand die belangrijk voor je is vindt het niks.
Hij is nog niet eens helemaal afquote:Op zondag 20 mei 2012 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik hem weg laten laseren!
Oooh, hij houdt gewoon niet van tattoos. Lekker laten kletsen dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij vind sowieso geen enkele mooi dus dat scheelt dan eigenlijk ook wel weer
Des te beter, hoef je minder te laserenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens helemaal af
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Des te beter, hoef je minder te laseren
Die wil ik ook graag. Dit zijn dropijsjes, ipv dropijs.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, da's ander dropijs dan ik had. Dat waren bolletjes ijs met dropsmaak.
Poezelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:24 schreef megamandy het volgende:
Ik heb ook niets met ijs, alleen een bananensplit, mmmmm.
En mijn leerboek geeft goede tips
Find more friends like thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ik vind enkel van dat verse italiaanse ijs lekker, verwend nest dat ik benquote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met ijs. Ik vind er geen hol aan. Maar goed ook.
Ik ga denk ik een cracker scoren.quote:
Naais! Ook in Amsterdam?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, er is voor vanavond goeden onweer onderweg
Ik hoorde net een superharde rommel!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, er is voor vanavond goeden onweer onderweg
Ik hoop het, want dan komen ze langs ons. Het is nog spannend, hij kan nog langs Utrecht gaan (maar dan heb je hem in Amsterdam ook).quote:
In jouw regio is net een lief klein onweerswolkje ontstaanquote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoorde net een superharde rommel!
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In jouw regio is net een lief klein onweerswolkje ontstaan
Onweer gaat vaak aan Amsterdam voorbijquote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hoop het, want dan komen ze langs ons. Het is nog spannend, hij kan nog langs Utrecht gaan (maar dan heb je hem in Amsterdam ook).
Zal je altijd zien, dat wij hem weer missen
Zuid-Holland ookquote:
quote:
En onweer nailart battle!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Eerste onderwerp: Hoe jaloers we zijn op den brabanders, die hem wel altijd krijgen
Ik moest heel hard lachenquote:
Tof!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, ik ga misschien volgend jaar weer dansen
De choreografe van mijn oude dansgroep, tevens een van mijn beste vriendinnen, gaat volgend jaar als het goed is een project doen voor een dansfestival en ze wil me er graag bij hebben
Gaaf!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, ik ga misschien volgend jaar weer dansen
De choreografe van mijn oude dansgroep, tevens een van mijn beste vriendinnen, gaat volgend jaar als het goed is een project doen voor een dansfestival en ze wil me er graag bij hebben
O mijn god je hebt gelijkquote:
Misschien voelde ze zich wel verplicht, ivm goede vrienden zijn enzo....quote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaaf!
Doe die eens in je zak steken, dat zij jou graag erbij wil hebben
Vandaag bekend gemaakt... Korte battle jongequote:3.alle in zendingen kunnen gepost worden in het topic tot de 20e v/d maand 00:00uur sluiten de inzend bussen.
( dus je hebt de tijd vanaf het bekend maken van het thema tot 20e v/d maand)
20/6 staat er. Maar ik dacht het ook idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vandaag bekend gemaakt... Korte battle jonge![]()
Gelukkig loopt ze niet op de zaken vooruitquote:(HOUD U AAN DE REGELS! ALS JE HET NIET LEUK VIND LAAT JE HET LINKS LIGGEN. GA JE LOPEN VERVELEN OF STOMME OP MERKINGEN GEVEN/POST
KUN JE NIET MEER MEE DOEN. ZEKER
NIET ALS ER EEN PRIJS IS TE WINNEN!)
ervaringen uit het verleden....quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig loopt ze niet op de zaken vooruit
Ik bedoel vooral met dat er prijzen te winnen zouden zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 17:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ervaringen uit het verleden....
en ik snap niet zo goed waarom ze geen kans krijgt.
Hčhčquote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel, geen kans, ik vond de vorige battle bijzonder succesvol
nee, dat was gewoon niet leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel, geen kans, ik vond de vorige battle bijzonder succesvol
zo raar vind ik d'r niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral met dat er prijzen te winnen zouden zijn.
En ze krijgt geen kans omdat ze raar is
Daar ben ik het niet mee eensquote:
+ dat, erg.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind de manier waarop ze reageert op serieuze vragen en suggesties wat vermoeiend. Wordt de OP netjes voor haar gecorrigeerd naar fatsoenlijk Nederlands, gaat ze zielig lopen doen. Daar kan ik niet zo goed tegen. En wat anderen gezegd hebben, meteen binnenkomen alsof ze hier al maanden zit, terwijl niemand een idee heeft wie ze is.
Ik vond het hele topic leukquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Lindytje het volgende:
nee, dat was gewoon niet leuk.
Ik vond mijn inzending anders heel leuk.
Dat dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
Ik vind het heel vervelend dat ze compleet debiel reageert op normale vragen en suggesties van onze kant. In het eerste nailart topic zijn veel goeie suggesties te komen, maar zij gedraagt zich als de queen of the world want haar ideeën zijn de beste. En vervolgens nog lekker debiel komen doen in de SC.
Ja, maar zij besloot ineens dat ik niet gewonnen hadquote:
+1quote:Op zondag 20 mei 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
Ik vind het heel vervelend dat ze compleet debiel reageert op normale vragen en suggesties van onze kant. In het eerste nailart topic zijn veel goeie suggesties te komen, maar zij gedraagt zich als de queen of the world want haar ideeën zijn de beste. En vervolgens nog lekker debiel komen doen in de SC.
En dit dus ook, zoals ik zei, binnenkomen alsof ze hier al maanden is.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik hou niet van de instelling "ik kom net 1,5 seconde binnen, ik ga een battle organiseren". Doe eerst eens hallo zeggen dan.
Dat krijg je, als er ineens een vreemde binnen komt, dan wordt de groep ineens weer hechtquote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dit dus ook, zoals ik zei, binnenkomen alsof ze hier al maanden is.
Wat zijn we het fijn eens met elkaar.
Ze heeft wel geleerd van het vorige topicquote:5. Max 3 verschillende stemmen per persoon.
( dus niet 3x stemmen op een persoon en ook niet op jezelf )
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat krijg je, als er ineens een vreemde binnen komt, dan wordt de groep ineens weer hecht![]()
Arme Sien.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:37 schreef Lindytje het volgende:
Arme Sien, nu ze al zo lang aan de antibiotica zit is heel haar weerstand naar de knoppen... en nu pakt ze dus van alles op en nu is ze verkouden, de prul.... Ze is nu net een peuterMet zo'n neus met groene snotklodders
![]()
![]()
Aaaww. Knuffel voor Sien.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:37 schreef Lindytje het volgende:
Arme Sien, nu ze al zo lang aan de antibiotica zit is heel haar weerstand naar de knoppen... en nu pakt ze dus van alles op en nu is ze verkouden, de prul.... Ze is nu net een peuterMet zo'n neus met groene snotklodders
![]()
![]()
Arm beest!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:37 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Haha, nu zit je vol met snotquote:
Uit het vorige topic is inderdaad gebleken dat een poll een goede manier is om het eerlijk te houdenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef RenRen- het volgende:
Hoe wordt er deze keer gestemd? Een poll weer, om het eerlijk te houden? Of de vorige winnaar/TS?
Ja, ze is echt zielig...quote:
Jaaaa, dat denk ik ook welquote:Op zondag 20 mei 2012 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haha, nu zit je vol met snot![]()
Maar het is wel sneu voor haar![]()
Met dit weer zal ze wel blij zijn om van haar haar af te zijn...
Ik denk dat het dan wel tijd wordt om deze SC op de schop te nemen. Want het is nu een en al kliekjesvorming. En dat is niet de bedoeling. Sterker nog, wat mij betreft is het gewoon helemaal einde oefening. Even overleggen.quote:
Die heeft m'n moeder omgegooidquote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, dat denk ik ook wel
Hoe is het met Wim?
Dit was niet een geheel serieuze opmerking.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wel tijd wordt om deze SC op de schop te nemen. Want het is nu een en al kliekjesvorming. En dat is niet de bedoeling. Sterker nog, wat mij betreft is het gewoon helemaal einde oefening. Even overleggen.
Flink hoor zo kinderachtig met z'n allen tegen een.
Wat????quote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wel tijd wordt om deze SC op de schop te nemen. Want het is nu een en al kliekjesvorming. En dat is niet de bedoeling. Sterker nog, wat mij betreft is het gewoon helemaal einde oefening. Even overleggen.
+ datquote:Op zondag 20 mei 2012 18:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat je snapt dat die quote een geintje was?
Precies.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij zijn er ook al voldoende argumenten gegeven waarom deze niet zo lekker in de groep ligt.
Nou nou, wat een kliekjes. Daarom is er ook nog steeds nieuwe aanwas.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan dan. We hebben vandaag al een topic moeten sluiten vanwege kutreacties. Er is een iemand geband en een ander mag helemaal niet meer in LIF komen. En ondertussen gaan jullie hier verder onder het mom van het is maar een grapje. Wij zijn echt niet gek.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn hoofd kan eigenlijk alleen nog maardoen...
Hoe hard ik ook probeer om het serieus te nemen, het lukt me gewoon niet...
Maar het ging er even over dat er een nieuw topic is voor de battles blijkbaar. En verder ging het gewoon over niks hier?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan dan. We hebben vandaag al een topic moeten sluiten vanwege kutreacties. Er is een iemand geband en een ander mag helemaal niet meer in LIF komen. En ondertussen gaan jullie hier verder onder het mom van het is maar een grapje. Wij zijn echt niet gek.
Oh en dat, ik ben nog nergens op FOK! zo makkelijk binnengekomen als hier in de SC. En ja, we zijn eerlijk hier, daar moet je tegen kunnen, maar gemeen? Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb mij hier als "nieuw komer" in de sc nooit aangevallen of wat dan ook gevoeld, en ik denk dat het ook deels komt hoe ze hier is binnen gekomen.
Niet reageren op onze directe vragen etc.
+1quote:Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef Mss het volgende:
Dat, er zijn in twee jaar SC zoveel mensen zonder problemen binnen de groep gekomen, allemaal leuk en prima. En zoals al eerder gezegd is, die enkeling die het niet lukt heeft dat toch echt aan zichzelf te danken. In dit geval zijn er al zoveel voorbeelden gegeven waarom wij zo op haar reageren. Zij had zich ook anders kunnen opstellen.
Dit, het is niet dat we iemand gaan buitensluiten "omdat het kan".quote:Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef Mss het volgende:
Dat, er zijn in twee jaar SC zoveel mensen zonder problemen binnen de groep gekomen, allemaal leuk en prima. En zoals al eerder gezegd is, die enkeling die het niet lukt heeft dat toch echt aan zichzelf te danken. In dit geval zijn er al zoveel voorbeelden gegeven waarom wij zo op haar reageren. Zij had zich ook anders kunnen opstellen.
Dat is nog geen reden om haar dan maar te gaan afzeiken met z'n allen, om maar te gaan kutten.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef Mss het volgende:
Nee hoor, niets overtrokken aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:26 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed Mylene, misschien dat je nu, ondanks dat aan ons niets gevraagd wordt en ik het gevoel heb dat we hier terecht worden gewezen op basis van een eenzijdig verhaal, wat beter begrijpt wat er gebeurd is en waarom, en de (overtrokken) gedachte om de SC op te heffen weer kunt laten varen.
Dus op basis van 1 incident, waarbij er naar 1 zijde van het verhaal gekeken wordt, is het besluit om een zeer goedlopende, gemoedelijke, gezellige slowchat op te heffen (of daar over na te denken) niet overtrokken?quote:
Maar dat doen we niet. We bespreken hier met Mirjam waarom we haar niet zo leuk vinden, omdat hiernaar gevraagd werd. Niet om haar zwart te maken, maar omdat er een serieuze vraag naar was en wij deze wel wilden beantwoorden.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om haar dan maar te gaan afzeiken met z'n allen, om maar te gaan kutten.
Dat, en we zijn hier gewoon eerlijk geweest over het hoe en wat, ik heb het gevoel alsof we daar nu een beetje op afgerekend wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat doen we niet. We bespreken hier met Mirjam waarom we haar niet zo leuk vinden, omdat hiernaar gevraagd werd. Niet om haar zwart te maken, maar omdat er een serieuze vraag naar was en wij deze wel wilden beantwoorden.
Nou wil ik dat ook best via PM of DM bespreken hoor, als het hier blijkbaar niet mag, maar als ik haar was zou ik deze eerlijkheid wel waarderen.
Ga ook eens snel in dat mw2 slowchat bij games kijken danquote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wij zijn toch echt tot die conclusie gekomen. Yvonne zelf heeft er zelfs naar gekeken.quote:
ja, hallon,geen paniek.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar tijdens het teruglezen zie ik ook dat Mirjam zegt dat ze niet snapt dat rosakai geen kans krijgt. Naar mijn idee heeft ze deze kans wel gekregen. Als je terugkijkt naar haar eerste posts dan reageert iedereen gewoon normaal en aardig. Dat zij de kans die ze kreeg verpest heeft door te weigeren naar suggesties te luisteren of vragen te beantwoorden is dan toch niet onze fout?
Zoals ik net al zei, dat gebeurde niet hier. Dus waarom moet deze SC dan gesloten als dat in een ander topic gebeurt? Ik kan me er in vinden dat het nail art battle topic an sich wel wat verpest is inderdaad, maar haar persoonlijk hebben we niet afgekraakt. Hier niet en daar niet. We hebben alleen vragen gesteld aan haar, en met elkaar gedeeld waar we tegen aanliepen in de communicatie met haar. Als dit blijkbaar niet in het topic mag, omdat het te confronterend is willen we dat vanaf nu best ergens anders doen. Maar om op basis daarvan een SC te sluiten lijkt me misschien wat overdreven.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wij zijn toch echt tot die conclusie gekomen. Yvonne zelf heeft er zelfs naar gekeken.
Het is dan misschien wel allemaal open en vrij, maar het kan beslist niet zo zijn dat wanneer iemand raar gedrag vertoont, het niet leuk is om er met z'n allen op te storten en goedbedoelde topics te gaan verkloten. En al helemaal niet na gewaarschuwd te zijn. In plaats daarvan kan ook vrijblijvend een stukje forumetiquette tentoon gespreid worden.
Dat snap ik. Maar dat topic is niet aan deze SC gekoppeld. Ja, er komen veel van dezelfde mensen in terug omdat de gemeenschappelijke interesse van nagellak besproken wordt. Maar waarom wordt deze SC dan misschien gesloten, als de 'overtreding' heel ergens anders plaatsvond?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, hallon,geen paniek.
nee, maar het is ook niet cool om een goedbedoeld topic dan helemaal de vernieling in te helpen.
dat is gewoon ontzettend sneu voor de persoon in kwestie die het wel goed bedoelt, maar misschien gewoon niet zo goed snapt.
Mirjam, als zo'n topic geopend wordt en de dames van hier willen meedenken, maar krijgen min of meer te horen dat meedenken niet gewenst is, omdat het háár topic is.. Ik krijg dan ook niet echt het gevoel dat het een topic voor 'allen' is.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, hallon,geen paniek.
nee, maar het is ook niet cool om een goedbedoeld topic dan helemaal de vernieling in te helpen.
dat is gewoon ontzettend sneu voor de persoon in kwestie die het wel goed bedoelt, maar misschien gewoon niet zo goed snapt.
dat is niet de bedoeling en lijkt me vreemd.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mirjam, als zo'n topic geopend wordt en de dames van hier willen meedenken, maar krijgen min of meer te horen dat meedenken niet gewenst is, omdat het háár topic is.. Ik krijg dan ook niet echt het gevoel dat het een topic voor 'allen' is.
Oh ja, was zo'n soort topic zelfs niet op de FP belandt?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doen jullie deze aanpak ook bij iedereen die goedbedoeld vraagt om een photoshop bewerking en daar alleen maar grappen op krijgt als reactie? Want dat is ook al meer dan eens gebeurd. En de bedoelingen zijn dan toch goed, is toch sneu voor de TS die helemaal niet krijgt wat hij/zij vraagt.
Sorry Mirjam, ik wilde nog iets zeggen, maar mijn telefoon was leeg dus ik moest even wachten tot ik thuis wasquote:Op zondag 20 mei 2012 18:48 schreef Mirjam het volgende:
en nee, de sc wordt niet zomaar op slot geketst, maar ja, er is wel over gesproken n.a.v. het gebeurde.
want objectief gezien gebeurt er dit:
-nieuweling komt enthousiast binnen.
-mensen denken wtfomgbbq
-nieuweling gaat van kiet en opent goedbedoelde topics
-topic wordt compleet verneukt.
jammer toch?
[..]
dat is niet de bedoeling en lijkt me vreemd.
maar dan nog is het gewoon bijzonder sneu wat er gebeurde.
ik zal even kijken of ik de regels meer opgehelderd kan krijgen.
Kip heeft een banquote:Op zondag 20 mei 2012 19:35 schreef Incantrix het volgende:
Anyway, ik weet niet eens of mijn zegje wel zo'n handige is, want ik mis de helftwie is er geband?
+1quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit doet mijn deadline geen goed trouwens.
En dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
En ik durf niet meer zo goed over iets anders te posten.
+1, mijn tentamen van morgen man...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit doet mijn deadline geen goed trouwens.
Ja, en dat iddquote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
En ik durf niet meer zo goed over iets anders te posten.
Een FA, ookal denk ik dat wij zelf ook wel mogen vertellen aan de gebande hoe lang ze gebanned is.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en mods, bij wie moet je terecht als je een ban hebt, maar geen DM hebt gekregen over waarom/hoe lang?
Ok. Want Kip geeft aan geen DM te hebben, dus dan weet ze nu iig waar ze heen moet.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een FA, ookal denk ik dat wij zelf ook wel mogen vertellen aan de gebande hoe lang ze gebanned is.
Dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil steeds kutgarpjes maken, maar ik durf niet
+1quote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil steeds kutgarpjes maken, maar ik durf niet
En die onweersstorm is nog steeds onderwegquote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog hele verhalen heb over de verjaardag waar ik vrijdag was.
Wij hebben hier in het schitterende Brabant alweer een heerlijk uur onweerquote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1.
[..]
En die onweersstorm is nog steeds onderweg
Vertel maarquote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog hele verhalen heb over de verjaardag waar ik vrijdag was.
Mag ik nu zeggen dat jullie kutbrabanders zijn omdat jullie altijd mazzel hebben?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben hier in het schitterende Brabant alweer een heerlijk uur onweer
Schijterd.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef Diconnected het volgende:
Soms heb je van die dagen he, dat je maar blijft poepen. NIET NORMAAL JONGEUH
In Eindhoven is er niks andersquote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik nu zeggen dat jullie kutbrabanders zijn omdat jullie altijd mazzel hebben?
Ik durf niets meer
Dat magquote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik nu zeggen dat jullie kutbrabanders zijn omdat jullie altijd mazzel hebben?
Ik durf niets meer
Wij hebben een hele vreemde kleur lucht buiten nuquote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil ook onweer.Het waait hier alleen maar.
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben een hele vreemde kleur lucht buiten nu
Hier heeft juist de hele dag de zon geschenenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon(Na een dag vol regen, rot nu dan maar weer op.
)
Dat wel ja, lekker in de tuin gezetenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier heeft juist de hele dag de zon geschenen24 graden, zonnetje, heerlijk
Ik was nog in EHV vanmiddagquote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat wel ja, lekker in de tuin gezeten.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vertel maarwie weet wordt het hier dan weer gezellig!
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja le fu heb al 3 keer gepoept vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]Dafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte ermee.![]()
![]()
Dit topic.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
Vanaf waar is de rel begonnen? Ik lees ineens van alles op fb
Ergens in dit topique nogquote:Op zondag 20 mei 2012 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
Vanaf waar is de rel begonnen? Ik lees ineens van alles op fb
Jongens.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt zo stom, ik zit met iets wat helemaal niet mijn schuld was. Er was een jongen op die verjaardag, best aardig maar helemaal niet mijn type verder. Daar heb ik gezellig mee zitten kletsen, en hij bleef mij een beetje opzoeken. Toen we even met z'n tweeën waren zoende hij mij. Nouja, en het was al best lang geleden dat ik iemand gezoend heb, dus ookal was hij niet mijn type ik zoende toch wel even terug. Blijkt hij later een vriendin te hebben! Dat wist ik niet, en had ik ook niet kunnen weten, maar ik voel me toch schuldig.En nou heeft hij mij 'de andere vrouw' gemaakt. Dat haat ik!
Vooral omdat het zo'n actie was waarbij je zodra het afgelopen is al denkt "dat had ik niet moeten doen...".
En verder bleef vanalles slapen, ik en voor de rest alleen maar manvolk. Duurde echt een half uur voordat ze klaar waren met opmerkingen maken over dat ze me wouden beffen enzo.Gelukkig was het er vooral 1 die dat riep, waar degene waarmee ik gezoend had in mee ging want die 2 zijn beste vrienden. De rest van de jongens hield zich stil. Maar echt hoor, ik kan best wat hebben maar dit werd zo extreem dat ik serieus overwoog om met slaapzak en al naar boven te gaan en alsnog bij de gastvrouw in bed te kruipen.
[..]Oke ik zeg al niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.
Hendigquote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt zo stom, ik zit met iets wat helemaal niet mijn schuld was. Er was een jongen op die verjaardag, best aardig maar helemaal niet mijn type verder. Daar heb ik gezellig mee zitten kletsen, en hij bleef mij een beetje opzoeken. Toen we even met z'n tweeën waren zoende hij mij. Nouja, en het was al best lang geleden dat ik iemand gezoend heb, dus ookal was hij niet mijn type ik zoende toch wel even terug. Blijkt hij later een vriendin te hebben! Dat wist ik niet, en had ik ook niet kunnen weten, maar ik voel me toch schuldig.En nou heeft hij mij 'de andere vrouw' gemaakt. Dat haat ik!
Vooral omdat het zo'n actie was waarbij je zodra het afgelopen is al denkt "dat had ik niet moeten doen...".
En verder bleef vanalles slapen, ik en voor de rest alleen maar manvolk. Duurde echt een half uur voordat ze klaar waren met opmerkingen maken over dat ze me wouden beffen enzo.Gelukkig was het er vooral 1 die dat riep, waar degene waarmee ik gezoend had in mee ging want die 2 zijn beste vrienden. De rest van de jongens hield zich stil. Maar echt hoor, ik kan best wat hebben maar dit werd zo extreem dat ik serieus overwoog om met slaapzak en al naar boven te gaan en alsnog bij de gastvrouw in bed te kruipen.
Oh daar moet jij je echt niet schuldig over voelen, is helemaal zijn probleem!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind het zo stom, want het was geeneens een leuke jongen. En toen was hij helemaal verdrietig en schuldig voelend enzo. En dat vind ik dn toch weer zielig.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hendig![]()
Maar als jij niet wist dat hij een vriendin heeft, dan heb jij toch niks verkeerd gedaan?
Niks zieligs aan, hij is degene met vriendin.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind het zo stom, want het was geeneens een leuke jongen. En toen was hij helemaal verdrietig en schuldig voelend enzo. En dat vind ik dn toch weer zielig.
En dan denk ik, ik vond hem toch niet leuk, dus als ik hem gewoon ontweken had toen hij mij wou zoenen was er niks aan de hand geweest.
Maar verstandelijk weet ik ook wel dat het niet mijn schuld is.
Idd!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind het zo stom, want het was geeneens een leuke jongen. En toen was hij helemaal verdrietig en schuldig voelend enzo. En dat vind ik dn toch weer zielig.
En dan denk ik, ik vond hem toch niet leuk, dus als ik hem gewoon ontweken had toen hij mij wou zoenen was er niks aan de hand geweest.
Maar verstandelijk weet ik ook wel dat het niet mijn schuld is.
Ik merkte het.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh daar moet jij je echt niet schuldig over voelen, is helemaal zijn probleem!
En tsjaa... mannen en 1 meisje werkt niet zo goed.
Haha, eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
mannen überhaupt werken niet zo goed
Ja, vind het zo stom dat ik nu opeens 'de andere vrouw' ben in die relatie. Stom gedoe.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Incantrix het volgende:
En Bambi, wat een mongol. Zijn fout, niet die van jou. Maar ik snap wel dat je je er rot om voelt..
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks zieligs aan, hij is degene met vriendin.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zielig is hij zeker, alleen dan via de andere interpretatie
Jullie hebben ook helemaal gelijk! Maar ik baal wel heel erg van de situatie en zit er dan toch mee, ookal kon ik het niet helpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idd!
En dat hij zich daarna lullig voelt is helemaal zijn eigen probleem en heeft ie lekker aan zichzelf te danken
ehm.. ik zou dus gewoon gezegd hebben "dag vriendelijke jongens, ik ga eens iets anders opzoeken".quote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik merkte het.Ze hadden ook wel heel veel op hoor, dat hielp niet. Maar serieus, dingen die daar gezegd zijn... Die 2 waren toch al zo bezig. Ze hadden al verklaard dat ik leive nagels had, hele warme handen en dat mijn haar heel lekker rook. Zat de een een kusje aan m'n hand te geven en de ander m'n haar te besnuffelen.
[..]
Haha, eens.
[..]
Ja, vind het zo stom dat ik nu opeens 'de andere vrouw' ben in die relatie. Stom gedoe.
Ik dacht echt niet dat er ook maar iets serieus aan was, dus zag er niet zoveel kwaad in. Misschien ben ik gewoon te naīef.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ehm.. ik zou dus gewoon gezegd hebben "dag vriendelijke jongens, ik ga eens iets anders opzoeken".
Dat is mooiquote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar verder was het wel een heel gezellige verjaardag hoor!
Ik moet om 12 uur vannacht een deelvraag beantwoord hebben. Ben alleen al uren afgeleid door dat gedoe hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef Lindytje het volgende:
Seizoen 6 van Greys ligt hier op me te wachten
Ik wil nu al naar bed
Ik heb morgen tentamen... ik heb het leren voor vandaag maar opgegeven..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet om 12 uur vannacht een deelvraag beantwoord hebben. Ben alleen al uren afgeleid door dat gedoe hier.
Gelukkig alleen maar deadline van groepsgenootjes, niet van docent ofzo. Dus als ik een uurtje later ben is dat ook niet onoverkomelijk denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb morgen tentamen... ik heb het leren voor vandaag maar opgegeven..
Wel lullig als je een deadline hebt...
Je had Diablo 3 toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef BGTes het volgende:
Ik heb morgen alleen maar college/werk, en ik zit al uren gefascineerd het internet te lezen en te gamen
Docent hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gelukkig alleen maar deadline van groepsgenootjes, niet van docent ofzo. Dus als ik een uurtje later ben is dat ook niet onoverkomelijk denk ik.
Mijn laptop zei nopequote:
Sterkte!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Docent hier.Nog maar 50 pagina's spijkerschrift te gaan.
Slaap lekker meis! Succes morgenochtend.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik eet colaflesjes en ik ga zo mijn nest in. Stef sliep vandaag 2 uur eerder als normaal, dus ik verwacht hem morgen rond vijven ofzo
Hater.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn laptop zei nopeVolgend weekend ga ik bij mn vriend logeren, dan ga ik op zijn bak Diablo spelen
Truste trixjequote:Op zondag 20 mei 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik eet colaflesjes en ik ga zo mijn nest in. Stef sliep vandaag 2 uur eerder als normaal, dus ik verwacht hem morgen rond vijven ofzo
ik las 'nietmeerliefdoen tegen dinges'quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef Mirjam het volgende:
ja, de sc gaat niet op slot, nee het was niet lief, niemeerdoenenlieftegen rosakai.
en als er wat is tik me dan even aan, dan kijk ik er meteen naar.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef Mirjam het volgende:
ja, de sc gaat niet op slot, nee het was niet lief, niemeerdoenenlieftegen rosakai.
Ik eerst ook.quote:
Bedankt voor het ophelderen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef Mirjam het volgende:
je zou ook kunnen kijken wat je eraan kunt doen om te zien dat het wel beter gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik eerst ook.
Mir, ter verduidelijking, mogen we hier wel bespreken waarom we haar niet zo leuk vinden, zolang we d'r topic maar met rust laten, of mag dat ook niet op FOK?
Succesquote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu zonder verdere afleiding weer verder met m'n spijkerschrift.
Of we hebben het er helemaal niet meer overquote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je zou ook kunnen kijken wat je eraan kunt doen om te zien dat het wel beter gaat.
Ja nouja, als ik d'r niet leuk vind negeer ik haar wel ofzo, want we hebben al netjes vragen gesteld enzo maar daar wordt niet of niet normaal op gereageerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je zou ook kunnen kijken wat je eraan kunt doen om te zien dat het wel beter gaat.
Iets met glas, water en harde wind....quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nah ik heb het even nagelezen, ik kan alleen maar ditdoen tegen Mylene.
Die uitspraak 'Zelfs Yvonne heeft ernaar gekeken' ik pieste bekant in mijn broek van het lachen.....ZELFS YVONNE???? Jeuj...heavy shit man....
Een ban voor al die stoute nagellakmeisjes!!!!
Serieus![]()
En ik deed niet eens mee met de rosakai onzin, maar wat een mongol is dat....dat zien de allerheiligsten de modjes en adminnetjes dan toch ook wel?
dit lijkt me ook niet gewenst.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
Och ik heb wel zieligere bans gehad, en het zou wel heel erg triest zijn als ik nu een ban zou krijgen voor bovenstaande. Ik uit mijn mening, ik kwets niemand persoonlijk en heb niet meegedaan met de ongein.
Maarja, zoals gezegd; ik heb wel zieligere bans gehad van de Almachtigen
Mir? Het is een serieuze vraag, gewoon zodat ik echt weet waar we aan toe zijn. Ik zeg niet dat ik van plan ben het uitgebreid te gaan bespreken, maar mocht zoiets ooit nog eens voorkomen weten we dan of we dat hier mogen bespreken of dat het via een andere weg moet.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, als ik d'r niet leuk vind negeer ik haar wel ofzo, want we hebben al netjes vragen gesteld enzo maar daar wordt niet of niet normaal op gereageerd.
Maar mag het wel, of dus eigenlijk niet?
En wat de rest zei, bedankt voor de antwoorden!
ik moet eerlijk zeggen dat mijn antwoord ook serieus was.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mir? Het is een serieuze vraag, gewoon zodat ik echt weet waar we aan toe zijn. Ik zeg niet dat ik van plan ben het uitgebreid te gaan bespreken, maar mocht zoiets ooit nog eens voorkomen weten we dan of we dat hier mogen bespreken of dat het via een andere weg moet.
Kip zelf ook, want die heeft geen enkel bericht. Dat maakt het dus een beetje verwarrend.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet daar weinig meer van dan dat ik weet dat hij er is
Ik dacht ook niet dat je antwoord niet serieus was, maar het was geen antwoord op de vraag. Vandaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn antwoord ook serieus was.
ik neem rosa even onder mijn hoede om haar wat meer wegwijs te maken.
tuurlijk kun je hier dingen bespreken, maar ga niet mensen lopen afkraken (tot in den treure)
Vertel me nu wel alsjeblieft dat dit niet betekent dat Rosa hier kan komen posten en dat wij dan lief moeten doen omdat we anders een tik op onze vingers krijgen...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn antwoord ook serieus was.
ik neem rosa even onder mijn hoede om haar wat meer wegwijs te maken.
tuurlijk kun je hier dingen bespreken, maar ga niet mensen lopen afkraken (tot in den treure)
die grens kun je zelf toch wel bepalen, hoop ik?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vertel me nu wel alsjeblieft dat dit niet betekent dat Rosa hier kan komen posten en dat wij dan lief moeten doen omdat we anders een tik op onze vingers krijgen...
We mogen d'r wel gewoon negeren toch, als we er geen zin in hebben?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vertel me nu wel alsjeblieft dat dit niet betekent dat Rosa hier kan komen posten en dat wij dan lief moeten doen omdat we anders een tik op onze vingers krijgen...
Dankje! Dat dacht ik, maar ik wist even niet hoe ik het moest zeggen!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat sowieso!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, ga ik kusjekroel in m'n woordenlijst zetten. Kudttopic ook.
En als ze zich een beetje normaal gedraagt, zie ik geen reden om kut te doen. Ei'k.
Nou, ik heb haar eigenlijk soberso weinig te zeggen...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje! Dat dacht ik, maar ik wist even niet hoe ik het moest zeggen!
Ik bedoel, ze kan hier best komen posten, dat kan iedereen in principe, maar gossiegossie en kusjekroel zal het niet snel worden hier vrees ik.
Je bent een pain in the ass!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maargoed, waar maak ik me druk om..
Ik verwonder mij, laat ik het zo zeggen.
we krijgen er pas een dagtaak aan als meerdere mensen menen te kunnen vervelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ik heb haar eigenlijk soberso weinig te zeggen...
En ik snap dit hele handje-vast-hou-gedoe ook niet. Doen jullie dat met iedereen op fok die haar gedragingen vertoond? Dan heb je toch een dagtaak?
Maargoed, waar maak ik me druk om..
Ik verwonder mij, laat ik het zo zeggen.
nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik Kip nou onder mijn hoede neem zodat ze netjes ende beschaafd gaat gedragen, wordt ze dan ge-unbanned?
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:21 schreef megamandy het volgende:
Ik wil iedereen die het nodig hebben krachtsterretjes sturen
Sorry hoor Mir! Ik mag je echt! Maar dit soort modjespraat krijg ik echt kotsneigingen van...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
dit lijkt me ook niet gewenst.
het uiten van je mening op deze manier is wellicht niet direct kwetsend maar helpen doet het ook niet.
verder sta ik helemaal achter Mylene aangezien we samen LIF-mods zijn, en zou graag zien dat dit topic op een fijne manier gewoon verder kan.
snap ik, ik hoop dat jij ook begrijpt dat ik altijd als 1 blok achter mijn medemod zal staanquote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sorry hoor Mir! Ik mag je echt! Maar dit soort modjespraat krijg ik echt kotsneigingen van...
Jaloers.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:22 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik heb net in het onweer geredenKeimooie flitsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |