Apart, want daar dacht ik net dus ook al aan toen ik die foto zag met die voetquote:Op maandag 21 mei 2012 00:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Die foto's van BBN soms op Facebook, dude wtf
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Apart, want daar dacht ik net dus ook al aan toen ik die foto zag met die voet
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.quote:
Ga kleffe kaassoufles eten man.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.
Pics!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus heel fornuis gemaakt net wie wil me aanraken
ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus heel fornuis gemaakt net wie wil me aanraken
Scherp, origineel antwoord +1quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.
Aha, een counter! Iets minder origineel maar toch deze krijgt ook een +1quote:
Hier kan ik dan helemaal niks mee, ik geef dan ook een -1quote:
Maak er een 0 van,vanwege DAG MENEER DE BURGEMEESTER WOPWOOOPquote:Op maandag 21 mei 2012 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scherp, origineel antwoord +1
[..]
Aha, een counter! Iets minder origineel maar toch deze krijgt ook een +1
[..]
Hier kan ik dan helemaal niks mee, ik geef dan ook een -1
Stoma 1quote:
Nee, dat doe ik al jaren.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet eigenlijk echt niet wat Morgen- nou wil zeggen, is dat iets nieuws op fok? gewoon maar iets typen en kijken of iemand het leuk vind?
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet eigenlijk echt niet wat Morgen- nou wil zeggen, is dat iets nieuws op fok? gewoon maar iets typen en kijken of iemand het leuk vind?
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?
Niet non-stop natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?
Jij kan beter beerquote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.
Af en toe, maakt het fris en fruitig hequote:
Ja dit gejank kennen we nu wel bezemquote:
Ja lekker gekquote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Af en toe, maakt het fris en fruitig he
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Af en toe, maakt het fris en fruitig he
[..]
Ja dit gejank kennen we nu wel bezem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |