Ze zitten vlak achter elkaar en het is er altijd tering drukquote:Op zondag 20 mei 2012 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
12 pompen in 1 straat? Damn das pas concurrentie
Geen concurrentie, de prijzen zijn allemaal zowat gelijk aan elkaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
12 pompen in 1 straat? Damn das pas concurrentie
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef tralalala het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,24.99,,0,15.3
Exact gelijk. Dat heeft voordeel dat ze moeten concurreren of andere vlakken. Service, extra voorzieningen, etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:45 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Geen concurrentie, de prijzen zijn allemaal zowat gelijk aan elkaar.
Haha geweldig, dit moet ik in de gaten houden voor als ik een keer richting het zuiden rijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:45 schreef m1st1g het volgende:
foto's van het betreffende stuk...
pompen staan in Luxemburg en de weg ligt in België
http://www.google.nl/imgr(...)%26tbm%3Disch&itbs=1
Niet recent. Ik heb vorige week voor iets van 1,40 euro getankt. Alsnog stukken goedkoper dan hier natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:24 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha geweldig, dit moet ik in de gaten houden voor als ik een keer richting het zuiden rijd.
Hoe recent zijn die prijzen eigenlijk? 1 euro voor een litertje!
Nee, witte.quote:
Misschien moet ik voortaan daar maar tanken dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dan ben je in Luxemburg alsnog goedkoper uit.
Als je maar genoeg jerrycans vult, dan loont het bijna om te rijden, haha. Nou ja, voor diesel heb je wel heel veel jerrycans nodig. Maar Luxemburg is sowieso een leuk land voor een paar daagjes weg. Is ook erg lekker rijden daar.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, witte.
[..]
Misschien moet ik voortaan daar maar tanken dan.
ik heb een vriend in Zuid-Limburg die soms op en neer rijdt met een pick-up en een tank van 400l in de laadbakquote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als je maar genoeg jerrycans vult, dan loont het bijna om te rijden, haha. Nou ja, voor diesel heb je wel heel veel jerrycans nodig. Maar Luxemburg is sowieso een leuk land voor een paar daagjes weg. Is ook erg lekker rijden daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |