En welke telefoon ga je nu voor?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tweedehands 3GS, dus maakte niet zoveel uit.
bwhahaha dus dan mag ik niet gaan slapen?:')quote:
Zo'n HTC One X of hoe dat ding ook heet.quote:
omdat ik moe ben en morgen vroeg op moet D:quote:
Oke dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n HTC One X of hoe dat ding ook heet.iPhone is me veel te duur om nieuw te kopen.
Vroeg op om te studeren?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
omdat ik moe ben en morgen vroeg op moet D:
HTC One X heeft quadcore.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n HTC One X of hoe dat ding ook heet.iPhone is me veel te duur om nieuw te kopen.
Nope.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahaha dus dan mag ik niet gaan slapen?:')
Oke, welterusten.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
omdat ik moe ben en morgen vroeg op moet D:
Net alsof je dat merkt.quote:
Ik vind het toch knap dat er quadcore in zo'n klein ding zit, dat heeft de pc beneden niet eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je dat merkt.Gewoon je besturingssysteem vrij houden van zooi.
Welterusten.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Truste SS
Ik ga er ook vandoor!
Tot morgen allen
Quadcore hoeft niet perse krachtig te zijn hè, kan ook gewoon 2MHz/s zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind het toch knap dat er quadcore in zo'n klein ding zit, dat heeft de pc beneden niet eens.
NOU EN REZANIA, NOU EN.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Quadcore hoeft niet perse krachtig te zijn hè, kan ook gewoon 2MHz/s zijn.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef meneer_valk het volgende:
[..]![]()
Al heb ik geen flauw idee wat je met PI bedoelt
Ik heb een dualcore in mijn PC van 3GHz, geloof je dat jouw mobiel krachtiger is?quote:
Dingetje rechts naast je plaatje, geeft soort van emotie aanquote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef meneer_valk het volgende:
[..]![]()
Posticon, dat ding in de boven het invoervak.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef meneer_valk het volgende:
[..]![]()
Nee, mijn mobiel heeft ook single core.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een dualcore in mijn PC van 3GHz, geloof je dat jouw mobiel krachtiger is?
Achso. Ik gebruik het nooit en let er nooit opquote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Posticon, dat ding in de boven het invoervak.
Ik let er ook nooit op eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Achso. Ik gebruik het nooit en let er nooit op
Wat een dramaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef JApieman het volgende:
Ik gebruik altijd, misschien interpreteren jullie mijn posts nu wel helemaal verkeerd.
Merk je toch niet tijdens het gamen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, mijn mobiel heeft ook single core.
Maar ik heb wel een quadcore van 3GHz in mijn PC.
Kan wel handig zijn hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Achso. Ik gebruik het nooit en let er nooit op
Je gebruikt altijd?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef JApieman het volgende:
Ik gebruik altijd, misschien interpreteren jullie mijn posts nu wel helemaal verkeerd.
Ach, ik heb deze al ~6 jaar en hij heeft nog steeds 7,3 op die windows performance index. Alleen mijn harde schijf is fucking traag, de rest is allemaal 7,3 en 6,9 op die windows performance index.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Merk je toch niet tijdens het gamen.Alleen tijdens het converten en renderen. Consumenten worden echt dik afgezet met al die i5 en i7 cores.
[..]
Kan wel handig zijn hoor.
valt mee. computer nieuw blijven gelijk in prijs of dalen zelfs een beetj. Dat daar toevallig een i5 inzit ie ook beter gebruikt kan worden boeit niet. Nu kunnen ze meer virussen hebben en blijft de pc tenminste nog een beetj snel.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Merk je toch niet tijdens het gamen.Alleen tijdens het converten en renderen. Consumenten worden echt dik afgezet met al die i5 en i7 cores.
[..]
Kan wel handig zijn hoor.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ach, ik heb deze al ~6 jaar en hij heeft nog steeds 7,3 op die windows performance index. Alleen mijn harde schijf is fucking traag, de rest is allemaal 7,3 en 6,9 op die windows performance index.
Je windowsperformanceindex is je laagste cijfer. poep wordt gepraat.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ach, ik heb deze al ~6 jaar en hij heeft nog steeds 7,3 op die windows performance index. Alleen mijn harde schijf is fucking traag, de rest is allemaal 7,3 en 6,9 op die windows performance index.
Ja, dat weet ik ook wel, ik noem ze toch ook allemaal apart.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je scoreperformanceindex is je laagste cijfer. poep wordt gepraat.
Ik had het over mijn processor in die eerste regel.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je windowsperformanceindex is je laagste cijfer. poep wordt gepraat.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:59 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, snelheid van de PC ligt meer aan de schrijf- en leessnelheid van de harde schijf merk ik. Sinds ik mijn HDD door een SSD heb vervangen is en blijft mijn computer echt teringsnel.
Goed plan.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook een SSD kopen denk ik.
Vind ik serieus het enige leuke om te leren, de rest mag dood. AK gaat ook nog wel btw.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:12 schreef jopiede het volgende:
Geschiedenis, wat een saai kut vak is het toch ook
De motivatie is er inmiddels wel, maar het lukt gewoon niet meerquote:Op zondag 20 mei 2012 11:31 schreef Renn het volgende:
Is er iemand hier die nog wel motivatie heeft?
Jawel, maar dan alleen voor GS eigenlijk. Wil een 7,4 halen voor een 8quote:Op zondag 20 mei 2012 11:31 schreef Renn het volgende:
Ja, de norm ligt ook vaak laag geloof ik. Moet dus echt veel punten halen voor die 7+quote:Op zondag 20 mei 2012 11:35 schreef Rummikub het volgende:
Ik moet een 7.6 voor een 8, wordt nog pittig
Pfff, het lukt gewoon niet meer. Zit naar zo'n pagina te staren, en neem gewoon niks meer op.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:31 schreef Renn het volgende:
Als je het maar haalt toch. Bij mij is er een meisje dat dyslexie heeft genept, een doktersverklaring heeft door geld te betalen en nu dus extra tijd heeft bij elk examen. Bij de SE's zat ze altijd bij een surveillant die gewoon niks zagquote:Op zondag 20 mei 2012 11:42 schreef Apostrof het volgende:
Tactiek voor vandaag: formulekaarten maken voor Natuurkunde, in mijn rekenmachine proppen en de rest van Natuurkunde examens maken. Noem het slap, cheatten, het is de enige manier.
wat ga je in je GR zetten dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:42 schreef Apostrof het volgende:
Tactiek voor vandaag: formulekaarten maken voor Natuurkunde, in mijn rekenmachine proppen en de rest van Natuurkunde examens maken. Noem het slap, cheatten, het is de enige manier.
Is gewoon volgens de regels en niks cheatten dus. Doe ik bij m&o en economie ook altijd. (Hele samenvattingen in mijn GR gooien)quote:Op zondag 20 mei 2012 11:42 schreef Apostrof het volgende:
Ja echt drama, opeens had dat kind dyslexie, in de 5e ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 11:47 schreef Gaijin het volgende:
Looooooooooooool. Ook echt een dokter geld betalen
. DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Wil toch zeggen dat hij gewoon helemaal niet van hoge afkomst was?quote:dat ook Ancus geboren was uit een Sabijnse moeder en van hoge afkomst/adel was met alleen het portretmasker van Numa.
Nja, dat weet ik niet, maar er wordt gesuggereerd dat Ancus enkel koning is geworden, doordat hij in aanzien stond bij Numa.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:50 schreef Rummikub het volgende:
Nouja die komen zichzelf toch wel tegen op de uni waarschijnlijk, omdat je het niveau dan niet aan kan.
Trouwens, mensen met Latijn:
[..]
Wil toch zeggen dat hij gewoon helemaal niet van hoge afkomst was?
Dat soort mensen verpesten het echt voor mensen met echte dyslexie. Versterkt zo alleen maar het beeld dat dyslexie iets is voor mensen die te langzaam zijn ofzo. Ik ken iemand met zieke dyslexie, kon geen eens zijn eigen verjaardagskaarten goed lezenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:48 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ja echt drama, opeens had dat kind dyslexie, in de 5e ofzo
nouja ik ben douchen en verder met spleetoogjes.
Oh op die manier...quote:Op zondag 20 mei 2012 11:57 schreef Unsub het volgende:
[..]
Nja, dat weet ik niet, maar er wordt gesuggereerd dat Ancus enkel koning is geworden, doordat hij in aanzien stond bij Numa.
Hoe kan je nou in slaap vallen als je al bent opgestaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:41 schreef Dhaha het volgende:
Verdomme sta ik een keer vroeg op, val ik weer in slaap. Blijkbaar eist mijn lichaam dat ik tot 12 uur slaap. Heb er ook weinig controle over, hopelijk gebeurt dit niet morgen tijdens het examen
makkelijk. gebeurt mij ook steeds.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in slaap vallen als je al bent opgestaan?
Ik kan echt alleen in slaap vallen als ik ligquote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
makkelijk. gebeurt mij ook steeds.
Elk jaar moet je dezelfde stof leren, maar op het examen gebruiken ze maar bepaalde delen van de stof, misschien gebruikten ze dit keer al het stof waar je slecht in bentquote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef Gezicht het volgende:
The fuck, Geschiedenis tijdvak 1 HAVO van vorig jaar is echt niet te doen.Is toch wel dezelfde stof als dit jaar of heb ik het nu verkeerd?
ogen vallen gewoon dicht tijdens het lerenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in slaap vallen als je al bent opgestaan?
Dinsdag geen examensquote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh my, maandag wordt het 23 graden en dinsdag 26
*kwijl*quote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
niceequote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik denk dat ik Republiek nóg maar eens een keer ga doorspitten dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Elk jaar moet je dezelfde stof leren, maar op het examen gebruiken ze maar bepaalde delen van de stof, misschien gebruikten ze dit keer al het stof waar je slecht in bent
Idem!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Toen ik examens had was het ook zulk prachtig weer.. Uiteraard niet meer toen ze voorbij waren.
. Maar heb lekker in het zonnetje kunnen leren.
.
Natuurlijk heb ik 'm dinsdag middag.. Lekker binnen examen maken terwijl het buiten 23 graden is.quote:vmbo TL
13:30-15:30
Engels
Republiek is dit jaar vrij nieuw geloof ik. Vorig jaar was het meer gericht op de economische dingen in de Republiek en dit jaar meer op religie. Of is dat alleen bij vwo?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef Gezicht het volgende:
The fuck, Geschiedenis tijdvak 1 HAVO van vorig jaar is echt niet te doen.Is toch wel dezelfde stof als dit jaar of heb ik het nu verkeerd?
HAVO/VWO heeft dezelfde boekjes dus ik neem aan dat dat voor HAVO dan ook zo is. Ik hoop maar dat dat zo is dan want dat examen van vorig jaar gaat inderdaad vrijwel alleen over economische kenmerken terwijl we in ons boek vrijwel alleen maar aandacht hebben besteed aan de machthebbers in de republiek en de religie.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:08 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Republiek is dit jaar vrij nieuw geloof ik. Vorig jaar was het meer gericht op de economische dingen in de Republiek en dit jaar meer op religie. Of is dat alleen bij vwo?
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:11 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben al 2 uur wakker en voel me nog steeds stoned.Hoe kom ik hier van af?
wiet rokenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:11 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben al 2 uur wakker en voel me nog steeds stoned.Hoe kom ik hier van af?
nee gewoon moequote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk een joint gerookt of ben je gewoon nog zo moe?
Gewoon even een koud/lauwe douche nemen en even buiten zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dan kan ik vanavond niet meer slapen en ben ik dood op mijn examens
Ja dan weet ik het ook niet meer heur.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dan kan ik vanavond niet meer slapen en ben ik dood op mijn examens
Klinkt goedquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet meer heur.![]()
Laatste oplossing zou voor mij dan zijn om verder te pitten om zodoende mijn dag/nacht-ritme om zeep te helpen en morgen doodmoe in de gymzaal te zitten.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet meer heur.![]()
Laatste oplossing zou voor mij dan zijn om verder te pitten om zodoende mijn dag/nacht-ritme om zeep te helpen en morgen doodmoe in de gymzaal te zitten.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon even een koud/lauwe douche nemen en even buiten zitten.
Ga ik ook wel even doenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon even een koud/lauwe douche nemen en even buiten zitten.
Hoe vaak verander jij van icon, manquote:Op zondag 20 mei 2012 13:48 schreef Rezania het volgende:
Slaapgebrek huh? Ik heb juist te veel geslapen.
Iedere 3 minuten als ik daar behoefte aan heb.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoe vaak verander jij van icon, man
Ik ging om half 2 slapen en werd om 11 uur wakker. Maar het probleem bij mij is dat ik de hele dag moe ben als ik te laat opstaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:48 schreef Rezania het volgende:
Slaapgebrek huh? Ik heb juist te veel geslapen.
Vorig jaar was het iedere dag 30 graden, toen was je blij als je eindelijk de koude gymzaal in mocht.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:51 schreef Maisnon het volgende:
Ergens is het ook wel fijn als het niet zo'n lekker weer is hoornu verlang je meteen al zo naar vakantie haha
Aan de andere kant, buiten kunnen leren is ook wel errrrg fijn.
Dat is ook niet bepaald handig ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik ging om half 2 slapen en werd om 11 uur wakker. Maar het probleem bij mij is dat ik de hele dag moe ben als ik te laat opsta
Bij ons zijn alle ramen bedekt en zo, helemaal donker als het licht uitgaat, dus dan kan het ook niet al te warm worden gelukkig.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:53 schreef Zamorak het volgende:
Die gymzaal van ons is echt een broeikas, daar wil je niet zijn met dit weer
Boterham? Havermout!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef Rezania het volgende:
Zo, nu eerste een bruine boterham met kaas en een glas melk.
Waarschijnlijk nergens.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef lamp272 het volgende:
Weet iemand waar uitwerkingen staan wiskA opgaven en niet alleen de antwoorden?
Havermout.quote:
Ja, ik vond het ook al redelijk irritant dat de uitwerkingen er niet bij staan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef lamp272 het volgende:
Weet iemand waar uitwerkingen staan wiskA opgaven en niet alleen de antwoorden?
Die staan toch alleen in examenbundels? Voor zover ik weet..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al redelijk irritant dat de uitwerkingen er niet bij staan.
Ik heb geen examenbundels.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Die staan toch alleen in examenbundels? Voor zover ik weet..
Waar woon je?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat van vorig jaar, kom maar halen
dankuuuuquote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Rezania het volgende:
Jongens, uitwerkingen staan ook gewoon online, nog steeds overbodig die examenbundels.
Vraag de zon of hij ergens anders wil gaan schijnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef Renn het volgende:
Het heerlijke weer belemmert mijn studiewerkzaamheden.
Was vorig jaar nog erger iddquote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef Renn het volgende:
Het heerlijke weer belemmert mijn studiewerkzaamheden.
Vorig jaar, fucking dertig graden iedere dag.quote:
En daarna een kak zomerquote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vorig jaar, fucking dertig graden iedere dag.
http://www.havovwo.nl/vwo/vwa/vwaindex2.htm dat zijn ze voor vwo, die rezania linkte was van havo.quote:
Ik heb al een postduif gestuurd maar die is nog wel even onderwegquote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vraag de zon of hij ergens anders wil gaan schijnen.
Ja, echt een teleurstelling was dat.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb al een postduif gestuurd maar die is nog wel even onderweg
http://www.havovwo.nl/vwo/vwa/vwaindex2.htm Hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef lamp272 het volgende:
[..]
maar dat is havo en bij vwo krijg ik elke keer gezeik dat je een cdrom moet kopen ofzo
Oja, bij mij zegt ie ook dat ik een CD-rom moet kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:16 schreef lamp272 het volgende:
maar dan krijg ik nog steeds gezeur of CD-rom die je met hebben.. doe maar 2011-1 en dan oplossing van aandelen ofzo
Wat een afzettersquote:Op zondag 20 mei 2012 14:17 schreef Rezania het volgende:
Alleen opgave 1 en 2 geven ze gratis, stelletje naaiers.
owh? ik niet =\ wiskA?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef lamp272 het volgende:
[..]
maar dat is havo en bij vwo krijg ik elke keer gezeik dat je een cdrom moet kopen ofzo
Inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat een afzetters
Zielige scholiertjes uitbuiten. DAT DIT KAN IN NEDERLAND?!
geschiedenis is vaag man. Er was ergens een vraag dat iets was van 'waarom was het belangrijk dat de moedernegotie met het oosten werd gehandeld'quote:Op zondag 20 mei 2012 14:20 schreef Rezania het volgende:
Bij republiek moet je gewoon opschrijven 'Het werkte niet, zie constitutionele monarchie'.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat een afzetters
Zielige scholiertjes uitbuiten. DAT DIT KAN IN NEDERLAND?!
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
geschiedenis is vaag man. Er was ergens een vraag dat iets was van 'waarom was het belangrijk dat de moedernegotie met het oosten werd gehandeld'
en dan was het antwoord 'omdat de meodernegotie belangrijk was voor de hollandse steden'
?!!!!
De ene keer zetten ze geen stap en de andere keer zoeken ze het antwoord op de maan T_T
Nou het waren redelijk wat punten. Maar sowieso 'waarom was dit belangrijk?' 'omdat het belangrijk was'quote:Op zondag 20 mei 2012 14:22 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar je kan meestal aan de hoeveelheid punten bij een vraag zien hoe uitgebreid je antwoord moet zijn hè.
ik krijg alleen een pagina met 'schrijf je in!'quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef lamp272 het volgende:
http://www.studyflow.nl/examen/344
kan iemand mij 19 uitleggen?
Moet je wel even zeggen welk examen, ik krijg namelijk hun hoofdpagina te zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef lamp272 het volgende:
http://www.studyflow.nl/examen/344
kan iemand mij 19 uitleggen?
Dat is best wel dom ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nou het waren redelijk wat punten. Maar sowieso 'waarom was dit belangrijk?' 'omdat het belangrijk was'
dan weet je gewoon dat ze zitten te trollen
650 MBquote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kopieer en plak alles, schijt aan BREIN.
ik wil eeemm.quote:
ja aub! Ik snap sommige dingen echt nietquote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kopieer en plak alles, schijt aan BREIN.
Waardes bepalen, dat heb ik nooit begrepen.quote:
Je mag de opgaven die je wilt zien wel even DM'en, dan stuur ik ze naar jequote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik wil eeemm.
[..]
ja aub! Ik snap sommige dingen echt niet
Misschien kan je dan wel even de uitwerking van opgave 19 van wiskunde A 2011 tijdvak 1 voor lamp272 kopiëren?quote:
Heb je een naam (en adres)?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik wil eeemm.
[..]
ja aub! Ik snap sommige dingen echt niet
jaaaaquote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien kan je dan wel even de uitwerking van opgave 19 van wiskunde A 2011 tijdvak 1 voor lamp272 kopiëren?
Alles vanaf 2010quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je mag de opgaven die je wilt zien wel even DM'en, dan stuur ik ze naar je
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef Renn het volgende:
[..]
Heb je een naam (en adres)?
Dan stuur ik mijn cd naar je op!
Oh ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef lamp272 het volgende:
[..]
hahaha ja, maarja beetje kansloos als iemand WisB gaat leren aangezien die al geweest is haha
een getrouwd stelletje? Of zie ik het nou verkeerdquote:
Kan je alles ook doen?quote:
Dat is een beetje veel hè?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Kan je alles ook doen?(helemaal!
)
ja hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:31 schreef lamp272 het volgende:
kan je ook 2010-1 wiskunde doen?
opgaven 2:stoppen met roken (helemaal:D)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De snelheid?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Als je het aantal km (zolang is de weg) deelt door het aantal minuten waarin je het rijdt, wat bereken je dan eig?
Je snelheid in kilometer/minuut.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Als je het aantal km (zolang is de weg) deelt door het aantal minuten waarin je het rijdt, wat bereken je dan eig?
Kilometers per minuut?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef SummerSunshine het volgende:
oke xD ja wiskunde verwart me echt hoor O_o kan niet eens meer logisch nadenkenquote:
dat. verwart me alleen maar meerquote:Op zondag 20 mei 2012 14:37 schreef Rezania het volgende:
Eigenlijk kan je kilometers beter omrekenen naar meters en minuten naar seconden, dan delen door elkaar zodat je de snelheid krijgt en dan keer 3,6.
Moet je alle formules aan gaan passen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef Renn het volgende:
Kilometer/minuut, die eenheid zullen ze vast leuk vinden op mijn natuurkunde examen
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef Zamorak het volgende:
Ik zit de examen CD voor wiskunde A te uploaden op mijn Dropbox
Wat is dropbox?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef Zamorak het volgende:
BAAS!!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef Zamorak het volgende:
zo zeg nog nooit van gehoord O_O hoe werkt dat?:Dquote:
Je installeert Dropbox op je PC, dan krijg je een map genaamd "Dropbox" en alles wat je daar in dumpt kan je delen met de rest via een linkquote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
zo zeg nog nooit van gehoord O_O hoe werkt dat?:D
alleen opgave 1 en 2 jaquote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef Dhaha het volgende:
Die antwoorden kan je toch gewoon online zien?
De uitwerkingen alleen van opgave 1 en 2, de rest moet je voor betalen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef Dhaha het volgende:
niet met uitleg D:quote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef Dhaha het volgende:
dude. you are AWESOMEquote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je installeert Dropbox op je PC, dan krijg je een map genaamd "Dropbox" en alles wat je daar in dumpt kan je delen met de rest via een link
dat zijn antwoorden, geen uitlegquote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nee
http://static.examenblad.nl/9336110/d/ex2010/vw-1024-a-10-1-c.pdf
Dat zijn de antwoorden ja, niet de uitwerkingen. Geen hoe of waarom wordt gegeven.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nee
http://static.examenblad.nl/9336110/d/ex2010/vw-1024-a-10-1-c.pdf
Duidelijk ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
40 MB voor wiskunde A, maar mijn verbinding is gewoon traag hier.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef Zamorak het volgende:
Iedereen die de link wil moet me maar even DM'en, want straks krijg ik fittie.
MEEEEEquote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef Zamorak het volgende:
Iedereen die de link wil moet me maar even DM'en, want straks krijg ik fittie.
Iedereen kan minstens een 7 halen met mijn leraar en zijn lessen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ik snap echt niet hoe jij zo over natuurkunde kan denken haha, ik heb er dikke moeite mee
Wrijf het er nog ff inquote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Is echt handig johgewoon geen boeken meer nodig voor de rest.
je kan overwegen er zelf 1 te kopenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef Robinioz het volgende:
Heb wel zo'n samengevat ding, maar mijn bladzijden zijn geel en ze behandelen oude stof. Wel chill dat de school mij zo'n verrot exemplaar geeft
Ze geven je tenminste ietsquote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef Robinioz het volgende:
Heb wel zo'n samengevat ding, maar mijn bladzijden zijn geel en ze behandelen oude stof. Wel chill dat de school mij zo'n verrot exemplaar geeft
Zo één hebben wij ook. Mijns inziens is de beste oefening gewoon examens maken.. Óók de moeilijke.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef Robinioz het volgende:
Zo onthoud ik hem ook inderdaad, heel handigquote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef Zamorak het volgende:
Trouwens voor de natuurkunde mensen, om de richting van een veldlijn te illustreren heb je soms een kruisje en soms een stip (kruisje = papier in, stip = papier uit). Als ezelsbruggetje kan je een dartpijl voorstellen, waarvan die vleugels een kruisje zijn als je hem weggooit (je ziet het kruis van de dartpijl als je hem weggooit), dus dan gaat hij het papier in, en van je af
Dit is een goeie!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef Zamorak het volgende:
Trouwens voor de natuurkunde mensen, om de richting van een veldlijn te illustreren heb je soms een kruisje en soms een stip (kruisje = papier in, stip = papier uit). Als ezelsbruggetje kan je een dartpijl voorstellen, waarvan die vleugels een kruisje zijn als je hem weggooit (je ziet het kruis van de dartpijl als je hem weggooit), dus dan gaat hij het papier in, en van je af
Per kleur een onderwerp.quote:
Fappen doe je meestal met rechts (neem ik aan), en bij de rechterhandregel moet je een faphouding aannemen omdat de spoel zo eruit ziet.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Renn het volgende:
[..]
Dit is een goeie!
Ik doe het altijd verkeerd.
Ook nog een tip hoe ik de linkerhandregel bij mijn linkerhand kan houden en mijn rechterhandregel bij mijn rechterhand? Zodat ik het niet omdraai?
Vergeet Oranje niet, de meest zinloze.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Per kleur een onderwerp.
Blauw = algemeen en formules
Rood =scheikunde
Bruin = wiskunde
Groen = biologie
Veiligheidquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Vergeet Oranje niet, de meest zinloze.
BESTE. EZELSBRUG. OOIT.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:03 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Fappen doe je meestal met rechts (neem ik aan), en bij de rechterhandregel moet je een faphouding aannemen omdat de spoel zo eruit ziet.
Oh ja, veiligheid.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Vergeet Oranje niet, de meest zinloze.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:03 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Fappen doe je meestal met rechts (neem ik aan), en bij de rechterhandregel moet je een faphouding aannemen omdat de spoel zo eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |