En welke telefoon ga je nu voor?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tweedehands 3GS, dus maakte niet zoveel uit.
bwhahaha dus dan mag ik niet gaan slapen?:')quote:
Zo'n HTC One X of hoe dat ding ook heet.quote:
omdat ik moe ben en morgen vroeg op moet D:quote:
Oke dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n HTC One X of hoe dat ding ook heet.iPhone is me veel te duur om nieuw te kopen.
Vroeg op om te studeren?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
omdat ik moe ben en morgen vroeg op moet D:
HTC One X heeft quadcore.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n HTC One X of hoe dat ding ook heet.iPhone is me veel te duur om nieuw te kopen.
Nope.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahaha dus dan mag ik niet gaan slapen?:')
Oke, welterusten.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
omdat ik moe ben en morgen vroeg op moet D:
Net alsof je dat merkt.quote:
Ik vind het toch knap dat er quadcore in zo'n klein ding zit, dat heeft de pc beneden niet eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je dat merkt.Gewoon je besturingssysteem vrij houden van zooi.
Welterusten.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Truste SS
Ik ga er ook vandoor!
Tot morgen allen
Quadcore hoeft niet perse krachtig te zijn hè, kan ook gewoon 2MHz/s zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind het toch knap dat er quadcore in zo'n klein ding zit, dat heeft de pc beneden niet eens.
NOU EN REZANIA, NOU EN.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Quadcore hoeft niet perse krachtig te zijn hè, kan ook gewoon 2MHz/s zijn.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef meneer_valk het volgende:
[..]![]()
Al heb ik geen flauw idee wat je met PI bedoelt
Ik heb een dualcore in mijn PC van 3GHz, geloof je dat jouw mobiel krachtiger is?quote:
Dingetje rechts naast je plaatje, geeft soort van emotie aanquote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef meneer_valk het volgende:
[..]![]()
Posticon, dat ding in de boven het invoervak.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef meneer_valk het volgende:
[..]![]()
Nee, mijn mobiel heeft ook single core.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een dualcore in mijn PC van 3GHz, geloof je dat jouw mobiel krachtiger is?
Achso. Ik gebruik het nooit en let er nooit opquote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Posticon, dat ding in de boven het invoervak.
Ik let er ook nooit op eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Achso. Ik gebruik het nooit en let er nooit op
Wat een dramaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef JApieman het volgende:
Ik gebruik altijd, misschien interpreteren jullie mijn posts nu wel helemaal verkeerd.
Merk je toch niet tijdens het gamen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, mijn mobiel heeft ook single core.
Maar ik heb wel een quadcore van 3GHz in mijn PC.
Kan wel handig zijn hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Achso. Ik gebruik het nooit en let er nooit op
Je gebruikt altijd?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef JApieman het volgende:
Ik gebruik altijd, misschien interpreteren jullie mijn posts nu wel helemaal verkeerd.
Ach, ik heb deze al ~6 jaar en hij heeft nog steeds 7,3 op die windows performance index. Alleen mijn harde schijf is fucking traag, de rest is allemaal 7,3 en 6,9 op die windows performance index.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Merk je toch niet tijdens het gamen.Alleen tijdens het converten en renderen. Consumenten worden echt dik afgezet met al die i5 en i7 cores.
[..]
Kan wel handig zijn hoor.
valt mee. computer nieuw blijven gelijk in prijs of dalen zelfs een beetj. Dat daar toevallig een i5 inzit ie ook beter gebruikt kan worden boeit niet. Nu kunnen ze meer virussen hebben en blijft de pc tenminste nog een beetj snel.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Merk je toch niet tijdens het gamen.Alleen tijdens het converten en renderen. Consumenten worden echt dik afgezet met al die i5 en i7 cores.
[..]
Kan wel handig zijn hoor.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ach, ik heb deze al ~6 jaar en hij heeft nog steeds 7,3 op die windows performance index. Alleen mijn harde schijf is fucking traag, de rest is allemaal 7,3 en 6,9 op die windows performance index.
Je windowsperformanceindex is je laagste cijfer. poep wordt gepraat.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ach, ik heb deze al ~6 jaar en hij heeft nog steeds 7,3 op die windows performance index. Alleen mijn harde schijf is fucking traag, de rest is allemaal 7,3 en 6,9 op die windows performance index.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |