ik ben 5 jaar ouder en je snapt er meer van dan ik.. hoe komt dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar het geen seks willen is wel maar een goed teken tot bepaalde grenzen. Zodra ze seks zelf gaan afwijzen is het weer verkeerd. Uitzonderingen daargelaten wanneer er bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd is.
ervaringquote:Op zondag 20 mei 2012 11:50 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben 5 jaar ouder en je snapt er meer van dan ik.. hoe komt dat?
Ok danquote:Op zondag 20 mei 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, wel in the middle of nowhere.. minstens even erg wanneer het op 857476363637585955 motorrijders aankomt
datquote:
leeftijd zegt niks dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:50 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zou alles al moeten weten toch
Ik nog niet, over 2 weken pasquote:Op zondag 20 mei 2012 11:48 schreef kree het volgende:
Kut faceboek "gefeliciteerd" zuuucht iedereen is jarig ofzo vandaag.
Nou feliciteer ik je nu alvast voor over 2 weken want vergeet het toch andersquote:
nee maar ik rol letterlijk net uit bedquote:Op zondag 20 mei 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat
en goeiemorgen, ben je ook gaar? x_x
morguh!quote:
zou willen dat iemand dat voor mij zou doen, maar moet zelf m'n broodjes maar weer smerenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik rol letterlijk net uit bedzit lekker aan een ontbijtje gemaakt door mijn lief nu
mijn leven is best prima
jullie zijn nog best even door gegaan!
Niemand weet alles.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:50 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zou alles al moeten weten toch
me jelly ja, ik moet op mijn eigen voedsel jagenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik rol letterlijk net uit bedzit lekker aan een ontbijtje gemaakt door mijn lief nu
mijn leven is best prima
jullie zijn nog best even door gegaan!
niet alles maar wel de basics aangaande relatiesquote:
geen leuk meisje die het voor je maakt?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
me jelly ja, ik moet op mijn eigen voedsel jagen
uhhuh, ja toch wel.. god/allah/buddha straft me nu ook hard
dat is serieus gewoon oefenen, met vallen en opstaanquote:Op zondag 20 mei 2012 11:57 schreef system_overload het volgende:
[..]
niet alles maar wel de basics aangaande relaties
wat voor ontbijt is het precies?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg in het weekend altijd ontbijt eigenlijk
niet eens nee. nu heb ik wel een kat, maar die kan niet bakkenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
geen leuk meisje die het voor je maakt?
ik val erg vaak..quote:Op zondag 20 mei 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is serieus gewoon oefenen, met vallen en opstaan
ja jaloers welquote:Op zondag 20 mei 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg in het weekend altijd ontbijt eigenlijk
de supermarkt is ook leukquote:Op zondag 20 mei 2012 11:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet eens nee. nu heb ik wel een kat, maar die kan niet bakken
dus ik lurk elke ochtend in de struiken, op zoek naar een vers stuk vlees
alles wat ik wil eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 11:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat voor ontbijt is het precies?
die zijn niet open in kleine, pittoreske (quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alles wat ik wil eigenlijk
tosti, pannenkoeken, fruit, gewoon brood etc
vandaag heb ik 2 knackebroodjes met pindakaas en 2 beschuitjes met hagelslag
nomnom
katquote:Op zondag 20 mei 2012 11:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet eens nee. nu heb ik wel een kat, maar die kan niet bakken