Mijn ex is niet vreemdgegaan hoor. Had hij geen tijd voor hij was te druk met mij in de gaten houdenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bezitterige exen
en vervolgens zijn zij degene die vreemd gaan

niet te snel eh, eerst een lange lijdenswegquote:Op zondag 20 mei 2012 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n heel stiekem klein duwtje de afgrond in..

ik doelde op de mijnequote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex is niet vreemdgegaan hoor. Had hij geen tijd voor hij was te druk met mij in de gaten houden

als een kerel je slecht behandeld en jij komt maar terug voor meer doe je dat zelfquote:Op zondag 20 mei 2012 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
Niet altijd, het kan ook gewoon wel eens niet mee zitten.
Tadaaa oja, daarom zaten we hier

Dat mannen een bitch als vrouw willen, wat ik me niet goed kan voorstellen.quote:

Vlak langs de rand laten glijden met allemaal scherpe en harde obstakelsquote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet te snel eh, eerst een lange lijdensweg

Klein duwtje?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n heel stiekem klein duwtje de afgrond in..

ik ben een onaantrekkelijke/geiddeld,wanhopige naieve vrouw zonder zelfrespect vandaarquote:Op zondag 20 mei 2012 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich is het raar wel, dacht dat alleen jongens meiden achterna lopen.
Maar is niet zo dus.
Iemand kwetsen wil ik trouwens liever niet.
Wat helpt het jou als je dat bij iemand kunt doen?

Normaal zou ik zeggen ja natuurlijk!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is weldegelijk iets wat je uitstraalt somehow.. de signalen die je al dan niet onbewust afgeeft
[..]
mag ik helpen?

quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vlak langs de rand laten glijden met allemaal scherpe en harde obstakels

zoete wraakquote:Op zondag 20 mei 2012 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich is het raar wel, dacht dat alleen jongens meiden achterna lopen.
Maar is niet zo dus.
Iemand kwetsen wil ik trouwens liever niet.
Wat helpt het jou als je dat bij iemand kunt doen?

Maar dan issie er te snel van afquote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klein duwtje?
Kom op, je kent me! Ik doe niet aan klein en subtiel!

dan gun ik jou datquote:Op zondag 20 mei 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja natuurlijk!
Maar nu heb ik zoveel shit meegemaakt de afgelopen tijd dat ik hier even zelf van wil genieten

tja mensen zijn bezitterig om een reden hequote:Op zondag 20 mei 2012 12:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bezitterige exen
en vervolgens zijn zij degene die vreemd gaan

Is wel waar jah,quote:Op zondag 20 mei 2012 12:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is weldegelijk iets wat je uitstraalt somehow.. de signalen die je al dan niet onbewust afgeeft

I know maar daar moet je niet in blijven hangen!quote:

oh maar ik ben ook niet bewust een bitch! hoop ikquote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat mannen een bitch als vrouw willen, wat ik me niet goed kan voorstellen.

Publiekelijk voor lul zetten? Daar geniet ik vanquote:Op zondag 20 mei 2012 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan issie er te snel van af
Saai ben jij geworden hoor

Dat waarderen mannen dan weer heel erg en is totaal niet bitchy.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar ik ben ook niet bewust een bitch! hoop ik
ik ben gewoon een beetje to the point

het is dat je die "kerel" nog eigenlijk best leuk vind.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als een kerel je slecht behandeld en jij komt maar terug voor meer doe je dat zelf
dat is geen 'omstandigheden'

nja hij bedreigde me als ik je dood maak weet niemand hemijn worden verdraaien,schreeuwen dreigen,alles wat ik zeg tegen me gebruiken me buitensluiten en mijn sleutels weigeren te gevenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is wel heel erg slachtoffer-rollig
je laat het zelf toe he
je krijgt wat je denkt dat je verdient

ik weet het. lastig, lastig. maar volgens mij laat ik nu wel merken dat dat niet meer gaat gebeuren,ik zal ze verdomme lerenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja mensen zijn bezitterig om een reden he
of ze zijn kei onzeker (en duiken dan vanuit bevestiging met iemand in bed) of ze weten gewoon hoe makkelijk zij het kunnen doen en denken dat jij dat ook zult doen
en nog wel meer redenen natuurlijk, maar even for the sake of the discussion

quote:

dat klopt, dat vergt heel veel werk en dat werk is nooit volledig klaar. maar het kan. ik heb genoeg shit aan m'n hoofd, maar ik laat mij niet meer zo behandelen, dat laat ik duidelijk merkenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
Is wel waar jah,
Maar het is verdomd lastig om positieve dingen uit te stralen terwijl je nog met andere zooi zit.
En daardoor is het nog lastiger dus.
Ik probeer het wel hoor en het werkt nog ook, maar niet voor een relatie.
Zat leuke meiden leer ik kennen altijd gezellig blablabababa. Maar verder als dat komt het niet (helaas)
En hoe het voor S_O werkt? Weet het niet maar denk een beetje hetzelfde als bij mij alleen dan in de vrouwelijke variant.

Aantrekkelijkheid straal je uit!!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben een onaantrekkelijke/geiddeld,wanhopige naieve vrouw zonder zelfrespect vandaar
ik ben al blij als iemand me wil,maar dan willen ze er alleen overheen,tja..

nou dan zou ik beginnen dat te veranderenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben een onaantrekkelijke/geiddeld,wanhopige naieve vrouw zonder zelfrespect vandaar
ik ben al blij als iemand me wil,maar dan willen ze er alleen overheen,tja..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |