Goed planquote:Op zondag 20 mei 2012 02:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het maar gevuld is
[ afbeelding ]
Maar wat me opviel was dat Dwade en LBJ gewoon niet echt samen kunnen spelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, het was een grote risico.. 3 toppers, met de kans op een blessure dat je het dan niet kan opvangen. Hoewel het wel goed ging zonder Dwade
beter praat je zo tegen die kneusjes hier .,quote:
post een link ofzo van het topicquote:Op zondag 20 mei 2012 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En mede door jou en je pisvee vriendjes heb ik sinds jaar en dag morpheus in me nek hijgen.,
InZanity met een Barca naam en UI?quote:
Als Isaac een moslim is is dat voor hem genoeg.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
InZanity met een Barca naam en UI?
Komt door de soas opgelopen door het neuken van je moeder.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij skitzo ofzo?
Wat ben jij raar zeg..
Dat gaat niet meer gebeuren, Orlando moet gewoon Howard traden voor DWadequote:Op zondag 20 mei 2012 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat me opviel was dat Dwade en LBJ gewoon niet echt samen kunnen spelen.
Natuurlijk ze maken mooie doelpunten samen met vaak Dwade die een mooie bal geeft, maar je ziet ook dat LBJ veel meer punten maakt zonder hem. Daarom is gewoon beter dat LBJ terug gaat naar Cleveland en gaat spelen met Rookie of the Year.
Ff serieus, ben jij 1 van josef mengele's experimenten zijn nakomelingen ?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt door de soas opgelopen door het neuken van je moeder.
Tasten mijn brein aan als narcotica
Ja ja
Doe het dan probeer het dan
Je hoofd ligt op de rails opengesplasht
Anus ogen dik vet vel ruikend naar kots en rottende mensengeur
Wat is dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt door de soas opgelopen door het neuken van je moeder.
Tasten mijn brein aan als narcotica
Ja ja
Doe het dan probeer het dan
Je hoofd ligt op de rails opengesplasht
Anus ogen dik vet vel ruikend naar kots en rottende mensengeur
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.quote:
Inzatity was tenminste tegen onrecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Isaac een moslim is is dat voor hem genoeg.,
verder ben ik de enige die Inzanity wel tof vond.,
Dwade zal nooit weg gaan bij Heat.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren, Orlando moet gewoon Howard traden voor DWade
Dan domineert HEAT alles!! Lebron is dan gewoon vrij in alles..
dusquote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |