Donder op kehbaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie is deze nolife. Reïncarnatie van de kromme Ofzo.
Voeg eens wat toe aan dit topic, ipv goede mods aan te spreken, randieus figuurquote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker inconsequent. "niemand mag moorden op straffe van een sanctie, behalve als me mattie mrstylo het doet dan zie ik het door de vingers"
ik zie paralellen met Bouterse.
Super Mario moest Heat redden, fucking Wade ging ruzie maken met zijn coach.. Gaat niet goed zo!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is morgen pas.
Maar tering wat valt Heat tegen.
Ik denk 422quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar goed... van wie ben je nou een kloon dan?
Niemand man, ik ben gewoon een chill persoonquote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar goed... van wie ben je nou een kloon dan?
Of Cole.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Super Mario moest Heat redden, fucking Wade ging ruzie maken met zijn coach.. Gaat niet goed zo!
Ik geloof jequote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niemand man, ik ben gewoon een chill persoon
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niemand man, ik ben gewoon een chill persoon
Ik vat helemaal niets verkeerd op. Leuk de nieuwe regel, geef gelijk het goede voorbeeld door in dit topic al postuum de wijziging te doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vat m'n post verkeerd op. Maakt niet uit, vanaf volgend topic heb je je zin
Mochten ze met een wonder nog langs de Pacers komen, dan worden ze toch hard gepakt door Celtics of daarna door de Spurs of Thunderquote:
422 wil zelf juist graag de OP hebben.quote:
Jouw bouterse referentie is plagiaat van derde ranks kfc voedsel diploma pathetisch doekosquote:Op zondag 20 mei 2012 02:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vat helemaal niets verkeerd op. Leuk de nieuwe regel, geef gelijk het goede voorbeeld door in dit topic al postuum de wijziging te doen.
Anders blijft mijn Bouterse referentie staan als een huis.
De kromme is een toffe gast vergeleken met Pisveers.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie is deze nolife. Reïncarnatie van de kromme Ofzo.
Heat heeft het weer verpest voor zichzelf. Ze waren goed bezig en na winst op de Bulls alleen maar slecht gegaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mochten ze met een wonder nog langs de Pacers komen, dan worden ze toch hard gepakt door Celtics of daarna door de Spurs of Thunder
Als Bosh er was, dan was het beter gegaan. Maar die bench is zo fucking slecht aka Battier, Miller etcquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heat heeft het weer verpest voor zichzelf. Ze waren goed bezig en na winst op de Bulls alleen maar slecht gegaan.
Post nou eens wat inhoudelijks .., mongooltje..,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil iets lekkers maken maar ik weet niet wat.
Ik heb ei, knoflooksaus, gehakt, kaas, ham, brood, melk.
Wat nu?
[ afbeelding ]
flikker op joh imbiciel. Wat weet jij nou van fok.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Voeg eens wat toe aan dit topic, ipv goede mods aan te spreken, randieus figuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |