Dat maakt voetbal juist mooi, dat zelfs clubs die bij voorbaat al afgeschreven zijn toch even de CL winnen. Dat maakt het extra mooi, zou doodsaai zijn als je van tevoren met 100% zekerheid kunt zeggen wie er gaat winnen. Bovendien; verdedigen kan net zo mooi zijn als aanvallend voetbal, alleen de meeste mensen zien het niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef tech4u het volgende:
Als die finale 100 keer gespeeld zou worden zou Bayern hem 80 keer winnen denk ik.
Zeker weten, ze hebben veel geluk gehad. Maar om alles aan geluk toe te schrijven dan ga je te ver. Het zijn ook skills door de juiste tactiek toe te passen en vergeet niet dat het vanaf de wedstrijd van Napoli al heel erg moeilijk werd voor Chelsea. Dus ook wilskracht, strijdlust en koelbloedig tijdens de penalties.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:31 schreef tech4u het volgende:
Als je vindt dat chelsea geen geluk heeft gehad ben je niet goed bij je hoofd.
Ja prima hoor, ik zeg alleen dat Chelsea ongelooflijk veel mazzel heeft gehad.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat maakt voetbal juist mooi, dat zelfs clubs die bij voorbaat al afgeschreven zijn toch even de CL winnen. Dat maakt het extra mooi, zou doodsaai zijn als je van tevoren met 100% zekerheid kunt zeggen wie er gaat winnen. Bovendien; verdedigen kan net zo mooi zijn als aanvallend voetbal, alleen de meeste mensen zien het niet.
quote:
die zat er goed in, die van Luiz.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Het was ook duidelijk aan de gezichten te zien of ze zouden scoren of niet.
Mata was bloednerveus en miste.
Luiz zag er koelbloedig uit (zoals altijd) en scoorde gewoon
Die van Cole ook. Die bleef nog in het net hangen ook!quote:
De kaarten waren anders in het voordeel van Bayern geschud door die voetbalgoden. In eigen stadion, meer eigen supporters, vlak voor tijd scoren, Penalty in de extra tijd, Het doel waar hun supporters zaten met de penaltyserie. Chelsea mist de eerste penalty.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef tech4u het volgende:
Chelsea, halve finale en finale. 4 kansen 4 doelpunten. En stoppen ook nog 2 cruciale penalties.
Hoe veel geluk kun je hebben. Het moest zo zijn. Abromovic heeft zelfs de voetbalgoden omgekocht.
Ah, je leest je eigen reactie's terug?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
Dus je kansen afmaken en penalty's tegenhouden is geluk?
Eigenlijk dus is heel het spelletje puur gebaseerd op geluk. Wat een hoop stront lees ik hier toch.
Aldus de man die met een 'het voetbal heeft verloren' huilpost aan kwamquote:Op zondag 20 mei 2012 16:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ah, je leest je eigen reactie's terug?
Verdedigen is net als aanvallen het belangrijkste deel aan het voetbal...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de man die met een 'het voetbal heeft verloren' huilpost aan kwam
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de omstandigheden voor een overwinning meer voor Bayern aanwezig waren dan voor Chelsea. Als je dan toch wint is het gewoon terecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
Dus je kansen afmaken en penalty's tegenhouden is geluk?
Eigenlijk dus is heel het spelletje puur gebaseerd op geluk. Wat een hoop stront lees ik hier toch.
Had het niet tegen jou, doelde op deze kansloze edoch lachwekkende post:quote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de omstandigheden voor een overwinning meer voor Bayern aanwezig waren dan voor Chelsea. Als je dan toch wint is het gewoon terecht.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef tech4u het volgende:
Chelsea, halve finale en finale. 4 kansen 4 doelpunten. En stoppen ook nog 2 cruciale penalties.
Hoe veel geluk kun je hebben. Het moest zo zijn. Abromovic heeft zelfs de voetbalgoden omgekocht.
Ah okay!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het niet tegen jou, doelde op deze kansloze edoch lachwekkende post:
[..]
Denken dat in voetbal geluk niet meespeeltquote:Op zondag 20 mei 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het niet tegen jou, doelde op deze kansloze edoch lachwekkende post:
[..]
Denken dat alles in het voetbal geluk is.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef tech4u het volgende:
[..]
Denken dat in voetbal geluk niet meespeelt
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Denken dat alles in het voetbal geluk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |