Bijles geven aan vrienden is geweldig. Gezellig en soms leer je ook nog watquote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef meneer_valk het volgende:
En ik ben weer terug van het bijles geven. Uiteindelijk meer champions league gekeken dan met natuurkunde bezig geweest maar dat maakt allemaal niet uit.
hallooquote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef meneer_valk het volgende:
En ik ben weer terug van het bijles geven. Uiteindelijk meer champions league gekeken dan met natuurkunde bezig geweest maar dat maakt allemaal niet uit.
hahah ik weet nog veel meer hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik leer echt veel van jou Summer! Banaan, appel... nice!
Dan moet je nog even door vanavondquote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mocht van mij wat algemener ja. maar boeieik steel de lapo wel volgende keer.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik leer echt veel van jou Summer! Banaan, appel... nice!
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef Renn het volgende:
[..]
Bijles geven aan vrienden is geweldig. Gezellig en soms leer je ook nog wat
Groeten, aangezien ik dacht dat je zou gaan slapenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik weet niet of je me groet... of dat je me weg wil hebben..
In brabant... xD maar nee heb ze er niet meer over gehoordquote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef meneer_valk het volgende:
Zijn er nog plannen gemaakt voor een meet trouwens?
dit dacht ik nou ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik weet niet of je me groet... of dat je me weg wil hebben..
in dat geval, heeeeyyy! maar ja ik moest nog ff wat nummers downloaden en FOK! afsluiten is best moeilijk hahaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef Renn het volgende:
[..]
Groeten, aangezien ik dacht dat je zou gaan slapen
Duurt toch nog wel even tot jullie allemaal OV hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
In brabant... xD maar nee heb ze er niet meer over gehoord
Ik probeer jullie hier al een uur lang allemaal te houden. Ik wil zeker niemand weghebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
dit dacht ik nou ook.
'wat doet hij..'
Ah oke. Lijkt me toch best leuk om een keer te meeten, ben wel benieuwd naar naar de figuren achter de users hierquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
In brabant... xD maar nee heb ze er niet meer over gehoord
Groeten uit het hoge noordenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ah oke. Lijkt me toch best leuk om een keer te meeten, ben wel benieuwd naar naar de figuren achter de users hier![]()
Utrecht/walibi zou voor mij ook prima zijn trouwens.
hahaha ik denk bij jou toch echt altijd aan cartman. kom je in een rode jas en dat mutsje aanzetten?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ah oke. Lijkt me toch best leuk om een keer te meeten, ben wel benieuwd naar naar de figuren achter de users hier![]()
Utrecht/walibi zou voor mij ook prima zijn trouwens. Maar jullie weten niet wat jullie missen in brabant..
Wat is jouw naam eigenlijk? Dat heb ik of even gemist of je hebt het nog niet gezegdquote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Utrecht/walibi zou voor mij ook prima zijn trouwens. Maar jullie weten niet wat jullie missen in brabant..
Ik ga dus NU mijn UI veranderenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahaha ik denk bij jou toch echt altijd aan cartman. kom je in een rode jas en dat mutsje aanzetten?
Wat is de naam van Summerquote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat is jouw naam eigenlijk? Dat heb ik of even gemist of je hebt het nog niet gezegd
Basquote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat is jouw naam eigenlijk? Dat heb ik of even gemist of je hebt het nog niet gezegd
Ik weet dat dramatic het weetquote:Op zondag 20 mei 2012 01:30 schreef Renn het volgende:
[..]
Nee. Als jij het ook niet weet, dan vast niet
Arjanquote:Op zondag 20 mei 2012 01:30 schreef meneer_valk het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met een namenrondje.. Hoe heten jullie?
hey Bas, ik ben Widiaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:30 schreef meneer_valk het volgende:
Emmaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:30 schreef meneer_valk het volgende:
We hebben het al een paar topics lang geprobeerd, maarja ze wil het niet zeggen..quote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef meneer_valk het volgende:
Hallo!![]()
Zie je Summer, zo eng is het niet om je naam te zeggen
Dat blijft me maar achtervolgenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Bij de naam bas moet ik altijd aan dit liedje denken![]()
Oh god, nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofdquote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Bij de naam bas moet ik altijd aan dit liedje denken![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef emzor1994 het volgende:
Hee maar Summer, als je nu je naam zegt, weten wij het alleen..
Al die anderen gaan echt niet alles teruglezen uit de nacht.
HIJ IS EEN KEI HIJ IS EEN KEI EN VOLGENSMIJJJ HEB IK EEN OOGJE OP HEMMMquote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef Renn het volgende:
[..]
Oh god, nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:34 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
HIJ IS EEN KEI HIJ IS EEN KEI EN VOLGENSMIJJJ HEB IK EEN OOGJE OP HEMMM
Ik zal je helpen, dit blijft ook wel hangen en heeft me ook tijden achtervolgd:quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef Renn het volgende:
[..]
Oh god, nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd
Wiet?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik werd ook gepest door mn naam hoor, probeer em maar af te korten
Hey wiet.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Hoe kwamen je ouders bij je naam dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik zal je helpen, dit blijft ook wel hangen en heeft me ook tijden achtervolgd:
betekent kennis in het hindiquote:Op zondag 20 mei 2012 01:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoe kwamen je ouders bij je naam dan?
tof!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
betekent kennis in het hindi
sorry was even weg xDquote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef meneer_valk het volgende:
Hallo!![]()
Zie je Summer, zo eng is het niet om je naam te zeggen
bwhahaha meissie je bent heel lief weetje datquote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef emzor1994 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef emzor1994 het volgende:
I guessquote:Op zondag 20 mei 2012 01:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahaha meissie je bent heel lief weetje dat
Dag, ik ben Summerquote:Op zondag 20 mei 2012 01:40 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we wachten geduldig
alleen schrijf je het eigenlijk zo: Vidya, maar omdat we in een dorpie woonden heeft mn moeder het maar aangepast XDquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
I guess
Bedankt voor de bevestiging iig
Beterquote:Op zondag 20 mei 2012 01:40 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
alleen schrijf je het eigenlijk zo: Vidya, maar omdat we in een dorpie woonden heeft mn moeder het maar aangepast XD
En dat is hoe laat?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga het laatste slapen van iedereen hier denk ik.
Je hebt nog steeds niet verteld hoe je me voor je wilt zien, en wat ik dus als nieuwe UI moet nemen..quote:
Doe maar... Wentworth Millerquote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet verteld hoe je me voor je wilt zien, en wat ik dus als nieuwe UI moet nemen..
Ik heb vandaag best veel gedaan aan wiskunde, ik ben trots op mezelf, dus morgen kan wel wat minder.quote:
Dan ben ik ook trots op jequote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb vandaag best veel gedaan aan wiskunde, ik ben trots op mezelf, dus morgen kan wel wat minder.
Die tattoo's.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vent.
te sexyyyy jammer dat zn tattoos niet echt zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vent.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:41 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
nou Summi ik ben ook heel benieuwd naar je naam
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zo ziet hij er gelukkig niet in real uit
oh sorry ik heb iets gemist blijkbaar xD ?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet verteld hoe je me voor je wilt zien, en wat ik dus als nieuwe UI moet nemen..
Ik kijk geen The Walking Deadquote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Super vervelend mens in The Walking Dead
In PB is ze nog wel oke.
Ik zag eerst niet eens dat zij dat was. Zij is een van de weinig personen in The Walking Dead waar ik een hekel aan heb.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
In PB is ze nog wel oke.
is The Walking Dead leuk?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
In PB is ze nog wel oke.
Bijna iedereen heeft dat volgens mijquote:Op zondag 20 mei 2012 01:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zag eerst niet eens dat zij dat was. Zij is een van de weinig personen in The Walking Dead waar ik een hekel aan heb.
Ja, debiel is dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft dat volgens mij
En aan dat kutkind Carl
2e seizoen was wel een beetje jammer dat het de hele tijd op die boerderij was ja, maar wel leuk opzich.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. 2e seizoen iets minder, maar eindigde weer super spannend.
hmm ga ik ook maar eens aan beginnen danquote:Op zondag 20 mei 2012 01:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. 2e seizoen iets minder, maar eindigde weer super spannend.
Dexter is ook mooi ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:49 schreef Renn het volgende:
Ik moet Dexter ook nog kijken
Hebben jullie een hekel aan het personage of de manier waarop het gespeeld wordt?
Ja, die jaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dexter is ook mooi ja.
Welk personage bedoel je? die chick van PB en walking dead?
Dan is het antwoord ja. Ze speelt in the walking dead een commanderend zeurwijf dat alleen maar een blok aan het been is van de stoere chicks en gozers. Dan raakt ze ook nog eens zwanger van de beste vriend van haar man en ze zeurt gewoon de hele tijd enzoquote:
Ik kijk eerst Dexter welquote:Op zondag 20 mei 2012 01:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan is het antwoord ja. Ze speelt in the walking dead een commanderend zeurwijf dat alleen maar een blok aan het been is van de stoere chicks en gozers. Dan raakt ze ook nog eens zwanger van de beste vriend van haar man en ze zeurt gewoon de hele tijd enzo
En ze voedt haar kind niet normaal op.
-Spartacusquote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef emzor1994 het volgende:
En vergeet niet:
- breaking bad
- true blood
- american horror story
- game of thrones
- lost
- prison break
- being human
enz
THANKS! nu heb ik weer series om mn leegte van desperate housewives te vullenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef emzor1994 het volgende:
En vergeet niet:
- breaking bad
- true blood
- american horror story
- game of thrones
- lost
- prison break
- being human
enz
Lost en PB afgelopen jaar gedaan.. Steeds in de tentamenweek en dat is... niet bevorderlijk. Ik wacht nu wel tot na mijn examens en dan begin ik met Game of Thrones en Dexterquote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef emzor1994 het volgende:
En vergeet niet:
- breaking bad
- true blood
- american horror story
- game of thrones
- lost
- prison break
- being human
enz
Have funquote:Op zondag 20 mei 2012 01:56 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
THANKS! nu heb ik weer series om mn leegte van desperate housewives te vullen
Goede keuze!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:56 schreef Renn het volgende:
[..]
Lost en PB afgelopen jaar gedaan.. Steeds in de tentamenweek en dat is... niet bevorderlijk. Ik wacht nu wel tot na mijn examens en dan begin ik met Game of Thrones en Dexter
Nee, dat is echt vervelend na een tijdje hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:58 schreef emzor1994 het volgende:
HIMYM tijdje geleden vanaf begin aan begonnen, nu seizoen 3
Daar komt denk ik geen eind aan
hey ik ben ook bij seizoen 3. ook helemaal aan begin begonnenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:58 schreef emzor1994 het volgende:
HIMYM tijdje geleden vanaf begin aan begonnen, nu seizoen 3
Daar komt denk ik geen eind aan
Ik vind het nu al eentonig wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, dat is echt vervelend na een tijdje hoor.
Ik ben na seizoen 6 maar gestopt.
Heb ik wel goede dingen over gehoord ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
2 broke girls is trouwens ook te grappig
ditquote:
Hoeveel heb je van Skins gezien?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hey ik ben ook bij seizoen 3. ook helemaal aan begin begonnen
allesquote:
cyaaaaquote:
Ah, ik heb seizoen 1-4 gezien en daarna zeiden mensen dat het kut werd dus die seizoenen erna heb ik niet gezien. Vond je die leuk?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
alles![]()
Laatste seizoen komt volgend jaar D:
ohh dus je hebt niet gezien dat Gracie dood ging?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, ik heb seizoen 1-4 gezien en daarna zeiden mensen dat het kut werd dus die seizoenen erna heb ik niet gezien. Vond je die leuk?
ahhh rot is dat he?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef Rezania het volgende:
En ik heb trouwens nog maar vijf afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Leuk dat je even spoilert.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ohh dus je hebt niet gezien dat Gracie dood ging?
het wordt meer fucked up. dat zeker
maar leuker.. ik vond het redelijk hetzelfde
SPOILERquote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ohh dus je hebt niet gezien dat Gracie dood ging?
het wordt meer fucked up. dat zeker
maar leuker.. ik vond het redelijk hetzelfde
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef Rezania het volgende:
Dus niemand volgt hier GTST?GTSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, behoorlijk, laatste seizoen ook.quote:
hahahaha alsjeblieftquote:
ik weet precies hoe je je voelt, vorige week was de laatste aflevering van desperate housewives =(quote:Op zondag 20 mei 2012 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk, laatste seizoen ook.En ik heb geen substitutie, naast Voyager vind ik de andere Star Trek series niet leuk.
Een van de beste series die ik gezien heb.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef Rezania het volgende:
Ik denk dat ik hierna maar Breaking Bad ga kijken.Alleen de pilot van gezien ooit.
Anders zou het een kort seizoen zijn ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahaha alsjeblieft![]()
er gebeurt wel meer hoor.
Dit weekend laatste aflevering van Spartacus gezien.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik weet precies hoe je je voelt, vorige week was de laatste aflevering van desperate housewives =(
ja maar ze zijn sowieso al kort D:quote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Anders zou het een kort seizoen zijn ja.
Pilot was goed te doen ja, belooft wat.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Een van de beste series die ik gezien heb.
Laatste seizoen komt eraan trouwens.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pilot was goed te doen ja, belooft wat.
Spartacus is ook zoooo leukquote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dit weekend laatste aflevering van Spartacus gezien.
dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Als ik aan een serie begin, moet en zal ik em af kijken... Zo'n slechte gewoonte, want ik heb zoveel tijd gestoken in bullshit series.. maar ik keek et gewoon omdat ik benieuwd was
Ik weet niet meer hoelang, maar wel iets van 50 minuten per aflevering toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja maar ze zijn sowieso al kort D:
10 afleveringen ofzo? 1 voor elke persoon en 1 eind voor iedereenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoelang, maar wel iets van 50 minuten per aflevering toch?
Hoeveel seizoenen dan? En dat hoeft helemaal niet erg te zijn, beter dat series stoppen op hun hoogtepunt dan op hun dieptepunt.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Laatste seizoen komt eraan trouwens.
Dat vind ik ook wel fijn dat het geen oneindig gedoe wordt zoals bij Lost bijvoorbeeld (dat duurde me allemaal iets te lang)
Lost had 6 seizoenen, maar het verhaal werd zo erg uitgerekt dat de magie voor mij er een beetje af was na seizoen 4 ongeveer.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen dan? En dat hoeft helemaal niet erg te zijn, beter dat series stoppen op hun hoogtepunt dan op hun dieptepunt.
4 seizoenen zijn goed te doen. Enterprise heeft er ook meer 4, dat keek wel lekker. Voyager had er 7, dan dacht je op een gegeven moment echt van 'Zijn jullie nou nog niet thuis?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lost had 6 seizoenen, maar het verhaal werd zo erg uitgerekt dat de magie voor mij er een beetje af was na seizoen 4 ongeveer.
Breaking bad eindigt dus binnenkort met seizoen 4.
Dit. LOST was leuk tot ongeveer seizoen 4quote:Op zondag 20 mei 2012 02:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lost had 6 seizoenen, maar het verhaal werd zo erg uitgerekt dat de magie voor mij er een beetje af was na seizoen 4 ongeveer.
en Lost had ook nog echt een roteinde, seriouslyquote:Op zondag 20 mei 2012 02:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mass Effect 3, dat had pas een roteinde.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
en Lost had ook nog echt een roteinde, seriously
Kateeee! We have to go back!!!!!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
en Lost had ook nog echt een roteinde, seriously
dit. was tijdverdrijf voor mijquote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef JApieman het volgende:
Ik vond Frasier wel leuk als het eens op TV was maar niet om een heel seizoen van te kijken.
Weltrusten!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
oke nu ga ik echt slapen. Slaaplekker dushi's
Ik heb alle afleveringen van Cheers en Frasier gezien, alle 535.quote:
byequote:Op zondag 20 mei 2012 02:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Trustequote:Op zondag 20 mei 2012 02:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen van Cheers en Frasier gezien, alle 535.
Deel het met ons!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:18 schreef SummerSunshine het volgende:
godsamme. dan posten ze op 9gag iets weirds en engs waardoor ik niet meer kan/wil slapen
Welterusten.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef meneer_valk het volgende:
Kap trouwens maar met praten over series, dan kan ik tenminste weer meepraten
Games dan? Dragon Age II zuigt hard.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef meneer_valk het volgende:
Kap trouwens maar met praten over series, dan kan ik tenminste weer meepraten
http://9gag.com/gag/4207182quote:
Ga eens naar boards.4chan.org/b/quote:Op zondag 20 mei 2012 02:18 schreef SummerSunshine het volgende:
godsamme. dan posten ze op 9gag iets weirds en engs waardoor ik niet meer kan/wil slapen
De enige game die ik af en toe speel is Fifa :p. Vroeger veel te veel shooters gespeeld maar daar doe ik tegenwoordig niet meer aan.quote:
weetje wat me trwns net opvalt. ik ken een jesse. en die had een vriendin die redelijk lijkt op jouw icon xDquote:
Geen series, geen games, wat dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:22 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
De enige game die ik af en toe speel is Fifa :p. Vroeger veel te veel shooters gespeeld maar daar doe ik tegenwoordig niet meer aan.
Dan had ie een mooie vriendin.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
weetje wat me trwns net opvalt. ik ken een jesse. en die had een vriendin die redelijk lijkt op jouw icon xD
ja best wel. neus was alleen een stuk groterquote:
Oke nevermind ik hou me wel stil, mijn muzieksmaak sluit toch niet aan bij het gemiddelde hierquote:
Hmm, dat maakt het wel wat minder.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja best wel. neus was alleen een stuk groter
Zeg het eens?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Oke nevermind ik hou me wel stil, mijn muzieksmaak sluit toch niet aan bij het gemiddelde hier
Goth-opera?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Oke nevermind ik hou me wel stil, mijn muzieksmaak sluit toch niet aan bij het gemiddelde hier
verteeelllquote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:25 schreef Rezania het volgende:
Ik neem je mee
Neem je mee op reis
Neem je mee
Naar Rome of Parijs![]()
_!
ik wil naar rome en parijs Öquote:Op zondag 20 mei 2012 02:25 schreef Rezania het volgende:
Ik neem je mee
Neem je mee op reis
Neem je mee
Naar Rome of Parijs![]()
_!
Ik wil naar Scandinaviëquote:
Nopequote:
Ja ook leuk Öquote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil naar ScandinaviëNatuur en weinig toeristen.
Dan hebben wij inderdaad weinig om over te praten ben ik bang.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:28 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik luister vrij veel, maar dat zijn genres die ik hier echt nog ontzettend weinig voorbij heb horen komen. Rauwe rockmuziek, funk en jazz vind ik wel heel tof. En nee, ik ben geen mainstreamhater want er zijn ook best mainstreamdingen die ik kan waarderen.
Het enige waar ik een hekel aan heb is electronische muziek![]()
Told you soquote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan hebben wij inderdaad weinig om over te praten ben ik bang.
met mij heb je wel lekker veel om over te pratenquote:
Zeg het eensquote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
met mij heb je wel lekker veel om over te praten
Beetje te sloom voor mij.quote:
KLAGENquote:Op zondag 20 mei 2012 02:34 schreef Rezania het volgende:
Zullen we het dan maar gewoon hebben over hoe slecht Nederlands wel niet was?
oh aub niet weerrrr!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:34 schreef Rezania het volgende:
Zullen we het dan maar gewoon hebben over hoe slecht Nederlands wel niet was?
Beter voorstel?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef SummerSunshine het volgende:
oke als we het echt over NL weer gaan hebben ga ik slapen
quote:
jij mag kiezenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]![]()
over leuke dingeeen.
wat vinden jullie leuk, mensjes?
tjah :p weglopen is moeilijkquote:Op zondag 20 mei 2012 02:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kan jij fokken terwijl je eten aan het halen bent?
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:39 schreef JApieman het volgende:
Ik post nooit op mobiel, alleen lezen in bed soms.
doet me denken aan de Tyra show. waar een vrouw zo verslaafd was aan smsen dat ze tijdens looove making ff stopte om terug te smsen roflquote:
Vooral handig als je de lijn en je mobiel in één hand hebt en de hond geeft een ruk.quote:
Picsquote:Op zondag 20 mei 2012 02:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral handig als je de lijn en je mobiel in één hand hebt en de hond geeft een ruk.
Binnenkort tijd voor een nieuwe mobiel, dus ach ja.quote:
Wat voor mobiel was het?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Binnenkort tijd voor een nieuwe mobiel, dus ach ja.
ik kan niet echt meer meepraten op sommige dingen xDquote:
Tja ik weet het :/quote:Op zondag 20 mei 2012 02:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik kan niet echt meer meepraten op sommige dingen xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |