Oh had je geen zin om te koken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef Mirjam het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
[ afbeelding ]
Ik aardbei thee met scheutje honing!
Vanavond gewoon brood, want moeders en ik hebben beiden geen zin om te koken. En mijn vader en broertje, daar laten we het maar niet aan over!
Erg he.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zozo, gezond op de zaterdagavond
Meid toch.quote:
Aardbei is vaak wel het laatste wat er doorheen zit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Meid toch.
Wat is er nou zo chemisch aan aardbeienthee?
Dat is met alles zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Aardbei is vaak wel het laatste wat er doorheen zit.
ohquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh had je geen zin om te koken?
hihi
De aardbeiensmaak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Meid toch.
Wat is er nou zo chemisch aan aardbeienthee?
Alcoholist.quote:
Nah, met een beetje pech sneuvelt er straks een zak chips.quote:
Mag op zaterdag. Ik heb hier chips voor me maar ga er niet meer aan beginnen want moet naar bed. 7.30u gaat de wekkerquote:Op zondag 20 mei 2012 00:11 schreef tomaat52 het volgende:
Nah, met een beetje pech sneuvelt er straks een zak chips.
Ik kan lekker uitslapen....quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mag op zaterdag. Ik heb hier chips voor me maar ga er niet meer aan beginnen want moet naar bed. 7.30u gaat de wekker
Wat een dag.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Net even een lekker kippensoepje gemaakt van scrach.
Straks een bak kwark met aardbeien en wat vla en suiker.
Over 2 uurtjes verse asperges met ei/ham/boter en gekookt krieltje. Als een soort lunch
Vanavond: sperziebonen, gebakken biefstuk met ui, komkommersalade, aardappelkroketten en een peperroomsausje.
Lekker zo'n zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |