quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer aan iemands posts kan zien dan aan zo'n in elkaar gezet profieltje. En op paiq weet je al helemaal niets vantevoren toch?
Ik heb het tot nu toe toch echt moeten hebben van paiq... wel goed gewerkt somehow
Oplettende HJ, gelukkige Eefje, goed bezig hoor.
Ha maar dat is toch altijd het spannende ervanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef m1st1g het volgende:
Het daten lukt wel maar nu nog een relatie eruit zien te slepen....
Daar doet niet iedereen het voor. Maar voor jou hopen dat 't lukt danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef m1st1g het volgende:
Nope, met de meesten hier heb ik geen contact verder. Gewoon - begrijpend - lezen wat er staat, al dan niet tussen de regels.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]Heb je ook weer gelijk in hoor.. Je merkt er veel in op, in die posts en via DM ook.
Ik vind het voor jou ook erg leuk![]()
En HJ heeft ninja skills of inside info gekregenha ha
Deed het zeer?quote:
Ik zou dat niet volhouden, als ik na een lange dag zie dat mensen weer 2 topics volgepropt hebben met spam ga ik dat écht niet allemaal (nauwkeurig) doorlezenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope, met de meesten hier heb ik geen contact verder. Gewoon - begrijpend - lezen wat er staat, al dan niet tussen de regels.
Ik wel. Maar ik heb dan ook sowieso geen leven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik zou dat niet volhouden, als ik na een lange dag zie dat mensen weer 2 topics volgepropt hebben met spam ga ik dat écht niet allemaal (nauwkeurig) doorlezen
dat is het lastige ervan he...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef m1st1g het volgende:
Ik ben nogal actief in seks...niet zozeer schaamte, maar wel dingen die collega's nou niet direct over mij hoeven te weten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Daar doet niet iedereen het voor. Maar voor jou hopen dat 't lukt dan![]()
Sekhmet, ik heb totaal geen idee van je posthistorie, maar snap best dat mensen anoniem willen blijven als je aparte dingen hebt gezegd. Maar dan maak je het wel moeilijker om via Fok! te hosselen, misschienverder ben ik natuurlijk ubernieuwsgierig
Dat weet ik na een aantal dates met mijn date nog steeds nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Mijn huidige date wist de bijnaam van m'n piemel stiekem. Kon er wel om lachen
Nou, vind het maar knapquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope, met de meesten hier heb ik geen contact verder. Gewoon - begrijpend - lezen wat er staat, al dan niet tussen de regels.
Sommige dingen kun je beter niet hardop verkondigen. Zoals dat je penis kennelijk een bijnaam heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb mijn vorige Fok date ontmoet in het topic over anale seks...zijn ook de nodige grapjes over gemaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Zullen wel banale grapjes zijn geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige Fok date ontmoet in het topic over anale seks...zijn ook de nodige grapjes over gemaakt
ha ha, ik heb echt nog nooit de bijnaam van een piemel geweten. Maar toch is het wel grappig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Maar daar houden de privé details die ik op fok heb gezet wel op geloof ik
Ja, dat was weer een ander date-duoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, vind het maar knapAl lag het er een topic geleden ook best dik bovenop
Het is alleen de laatste tijd sowieso hier één datefeest dus je ziet door de bomen het bos niet meer
Je komt ook nog uit een tijd dat begrijpend lezen een vak was op school, dat is duidelijk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:09 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zullen wel banale grapjes zijn geweest![]()
1!11!!11!!1!
*zucht*
Was dat geen pain in the ass, als date?quote:
Sekhmet en Eefje, beide daten met een S. Dat maakt de intrige nog weer groterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat was weer een ander date-duo![]()
Sekhmet en S. zijn vers.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat geen pain in the ass, als date?
*schiet zichzelf door het hoofd wegens verregaande gruizigheid*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |