quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
curvy!!ik ga per direct 10+ pizza's etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ergens bij een ijssalonquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is tof, zie je dan. waar spreken we af? ik zal mijn haartjes ook voor jou wassen dan
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yo Myr??? Heb ik wat gemist? Zit je bij Twi?
Ok cool!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben nu een grafisch vormgever bij een uitgeverij, doel je daarop?
doe ik toch altijd vond het alleen niet leuk meer nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude, neem een borrel en doe gewoon leuk mee!
Oh ja, dat soort toestanden zijn hier normaal. Ik moet nog integreren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke drama? Ik heb het niet over drama!!
Ik heb het over gezellig borrelen!
Ah je zit een beetje in dezelfde branche als ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben nu een grafisch vormgever bij een uitgeverij, doel je daarop?
Ik vind het ook niet leuk met jou, ik ga toch ook niet janken bij de modsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik toch altijd vond het alleen niet leuk meer nu
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
curvy!!Ik vind haar niet bepaald mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Val overigens sowieso niet op vollere vrouwen, maar je hebt er tussenzitten met een mooie uitstraling en een tof gezichtje, maar vind ik van har niet echt.
hmmmm ijsjes, dat zie ik wel zitten jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ergens bij een ijssalon
meisjes die ijsjes eten
geef kree een cursusje lezenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, doe's aardig tegen elkaar, daar leven we allemaal veel te kort voor
Nee, malle gekkie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yo Myr??? Heb ik wat gemist? Zit je bij Twi?
Boeken. Ik ben nu momenteel bezig met een historische reeks fotoboeken van België, ook Belgisch Congo en zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok cool!
Wat maak je precies voor dingen?
Weet je!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bepaald mooi.
Val overigens sowieso niet op vollere vrouwen, maar je hebt er tussenzitten met een mooie uitstraling en een tof gezichtje, maar vind ik van har niet echt.
Dat voelde ik altijd al een beetje aan, ik weet niet hoe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah je zit een beetje in dezelfde branche als ik.
strak kun je dus weer maken als ie er in zit door het aan te spannenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
vinden mannen strak niet leuk?
god doe ik dit ook fout
shit
ewwww neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
strak kun je dus weer maken als ie er in zit door het aan te spannen
en niet fout, niks met vagina's is fout
behalve als er vieze pus uit komt of zo
En van de voordelen aan stress.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je!
Met alle stress die ik de afgelopen maanden heb gehad vliegen de kilo's er af bij mij!!
je weet me wel op de kast te krijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk met jou, ik ga toch ook niet janken bij de mods
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Boeken. Ik ben nu momenteel bezig met een historische reeks fotoboeken van België, ook Belgisch Congo en zo.
Dat doe jij ook met ELKE post.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
je weet me wel op de kast te krijgen.
Doe ook eens lief joh.
waarom roep je ik ga weg en kom je meteen weer terug?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:03 schreef kree het volgende:
Beste topic vrienden.
Kunnen we weer gezellig doen?
Dat stenigen verhaal en bakstenen viel niet echt goed.
Ja ik ga er in mee, weet ik.
Maar wens jullie allemaal het beste toe en hoop het een gezellig topic te houden.
Gemeend ook nog. De modjes kijken mee duuuuus.
Het mag best een beetje pestend zijn maar dit ging te ver, mijn mening wel en ik vond het ook niet meer leuk.
Het maakt me geen reet uit wat jullie van me denken.
Maargoed vanaf hier weer lief doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |