Ghehehequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als het echt over jullie gaat, als je een beetje de kriebels krijgt, als het een piepklein beetje awkward is, en als je daarna zin hebt om te smssen voor een vervolg.
Of als je erna je broek aan moet doen.
High five on that.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook niet persé, maar als ze maar lekker smaken vind ik t prima hoor![]()
Ja.quote:
Dat kookboek met spermarecepten cadeau doen.quote:
tuurlijk niet, dat is mijn charmequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet lang boos op je blijven.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Insgelijks, tof dat iemand me dit ineens zo vraagt.
ow god die egel is echt te cutequote:
Gewoon dat topic van SuperwormJim uitprinten joh. Kostenbesparing!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kookboek met spermarecepten cadeau doen.
nee als een rups zonder pootjes maar met enge aders en maar een oogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van ons zien er tenminste niet uit als mislukte vleesbloemen.
Dat boek is leuker hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon dat topic van SuperwormJim uitprinten joh. Kostenbesparing!
ik ben bang voor cyclopen, echt verhaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee als een rups zonder pootjes maar met enge aders en maar een oog
Plus een lokale leverancier erbij. Meer kan ze niet wensen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kookboek met spermarecepten cadeau doen.
Ik vind hem alsnog mooier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee als een rups zonder pootjes maar met enge aders en maar een oog
Welk berichtjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
We waren aan het gamen, je reageerde niet op het berichtje.
Ah vandaar, aardig wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik zie je al posten vanaf het moment dat ik op FOK! zit, altijd in topics die mijn interesse wekken, en bijna altijd goede posts, dus vandaar.
ervaring?quote:
Okay, Jij hebt hem thuis in de boekenkast staan?quote:
Dat hebben Nigella en ik allang geregeld, geen zorgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Plus een lokale leverancier erbij. Meer kan ze niet wensen.
nee die zijn te lang in de zon bewaard of zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
te oud? nee toch? is die avn mij dat dan ook al bijna?*raakt in paniek*
Er zijn stukjes aan mij voorgelezen van iemand die het boek heeft.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben bang voor cyclopen, echt verhaal
ohhh die van mij ligt nooit te lang in de zon. vampierleven enzulksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die zijn te lang in de zon bewaard of zo
nee geen idee waarom die niet lekker zijn
En nu mag ik zeker nooit meer voor je koken hè? Misschien is er een leuk receptje met een aubergine.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay, Jij hebt hem thuis in de boekenkast staan?
En dan een Nigella krijgen die "Het is FOK!" zegt? Ik bedank vriendelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon dat topic van SuperwormJim uitprinten joh. Kostenbesparing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |