Maar het liefste zoveel mogelijk in bed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vrouw mag mij alles leren, in de keuken, in bed, aan tafel. Alles.
ze kan zo goed koken ze zit vast vol passiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vrouw mag mij alles leren, in de keuken, in bed, aan tafel. Alles.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]nice.
[..]Klinkt nice man.
Nog vacatures?
ze zien er wel mooier uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die smaken ook gewoon beter dan piemels
sorry heren, het is zo
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh ik had je post heul niet gezien kaneel
en ik kan het ook niet helpen, ik hou van gleufjes
Hehe, ik ben een eenmansafdeling, ik kan mijn eigen tijd en werk inplannen. Ik heb me nooit zo vrij gevoeld. Ik zou iedereen zo'n baan wel gunnen, maar helaas, geen vacatures.quote:
Die van ons zien er tenminste niet uit als mislukte vleesbloemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die smaken ook gewoon beter dan piemels
sorry heren, het is zo
heloef, wat zeg je nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van ons zien er tenminste niet uit als mislukte vleesbloemen.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het liefste zoveel mogelijk in bed.
Als ik in haar zit, zit ik ook vol passie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze kan zo goed koken ze zit vast vol passie
Jammer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, ik ben een eenmansafdeling, ik kan mijn eigen tijd en werk inplannen. Ik heb me nooit zo vrij gevoeld. Ik zou iedereen zo'n baan wel gunnen, maar helaas, geen vacatures.
Jouw post is niet het enige.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!!!!!!!! beetje mijn posts aanranden eh
One big hurray for vaginas, maar mooi vind ik ze niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heloef, wat zeg je nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
ik vind een vulva mooier dan een penis,eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van ons zien er tenminste niet uit als mislukte vleesbloemen.
die zijn gewoon niet meer goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true that. nou ja, de meeste dan. er zitten helaas uitzonderingen tussen
Als het echt over jullie gaat, als je een beetje de kriebels krijgt, als het een piepklein beetje awkward is, en als je daarna zin hebt om te smssen voor een vervolg.quote:
ik ook niet persé, maar als ze maar lekker smaken vind ik t prima hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
One big hurray for vaginas, maar mooi vind ik ze niet.
wel geil toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
One big hurray for vaginas, maar mooi vind ik ze niet.
te oud? nee toch? is die avn mij dat dan ook al bijna?quote:
GVDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook niet persé, maar als ze maar lekker smaken vind ik t prima hoor![]()
Insgelijks, tof dat iemand me dit ineens zo vraagt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jammer.
Nouja, heb niets te klagen.
Aangenaam kennis te maken!
Dat kan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik vind een vulva mooier dan een penis,eerlijk gezegd
en vrouwen het lichaam/gezicht ook een stuk mooier
toch wel? dat doet mij deugdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |