Ik ben er, om mijn ere woord..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wie trapt er deze keer in en reist 2,5 uur voor niks.
Voor mijn Turkse mattie 1 pollmakerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Gulmez het volgende:
Jongens ik ben net terug van Amsterdam, ik zou graag een poll willen openen, alleen kan iemand mij vertellen hoe dat moet? thanks!
Wat misschien ook leuk is om te weten, vanaf 21 juli is er zomercarnaval in Rotterdam Centrum ! Dat is ook wel leuk eerst daar heen te gaan, en dan Holly in!![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat er in juli veel mensen op vakantie zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Gulmez het volgende:
Het is inderdaad handig om eerst ergens in een rustig cafe/restaurantje of park/ centrale plaats elkaar te ontmoeten, want inderdaad gelijk Holly in lijkt me niet handig!
Ik hou er rekening mee dat je niet komt, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je kwam, maar ik las net deel 2 door, en zag dat je niet op de hoogte was, excuses maat, wel zou ik het echt tof gevonden hebben als je zou komen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:45 schreef Arcadia het volgende:
Gulmez, je denkt toch niet echt dat ik ga komen hè?
Als tig meetings van ONZ altijd zijn doorgegaan (waar je het eigenlijk niet van verwacht want trololol) dan moet een KLB meet toch helemaal kunnen. Het zou wel heel flauw zijn als niemand durft op te komen dagen.quote:
Ik had het over de t teveel, Ratel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als tig meetings van ONZ altijd zijn doorgegaan (waar je het eigenlijk niet van verwacht want trololol) dan moet een KLB meet toch helemaal kunnen. Het zou wel heel flauw zijn als niemand durft op te komen dagen.
Ik slaap het weekend van de KLB meet bij mn zusje in Rotterdam en mocht niemand komen dan ga ik gewoon zonder jullie uit.
Geen probleem hoor.
Jij komt voor 1 avondje van Zweden naar R'dam?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:58 schreef gogosweden het volgende:
Godverdomme zou me wel leuk lijken.
Niet toevallig iemand die een bed over heeft in Rotterdam voor 1 nacht ?
Dan doe je je naam zeker gelijk eer aan? "batsen nou"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:58 schreef gogosweden het volgende:
Godverdomme zou me wel leuk lijken.
Niet toevallig iemand die een bed over heeft in Rotterdam voor 1 nacht ?
als de trein me niet kapitalen gaat kosten waarom niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij komt voor 1 avondje van Zweden naar R'dam?
Wel lange reis dan, en vrij duur denk ik. en als dan niemand komt ben je echt de sjaak..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als de trein me niet kapitalen gaat kosten waarom niet?
Een enkele reis school --> ouderlijk huis van mijn ouders duurt langer lol
als er niemand komt ben ik goed de lulquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef sthomass het volgende:
[..]
Wel lange reis dan, en vrij duur denk ik. en als dan niemand komt ben je echt de sjaak..
Ik logeer dat weekend bij mn zus dus ik ben er sowieso.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als er niemand komt ben ik goed de lul_! kan ik een nachtje door de stad dwalen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik logeer dat weekend bij mn zus dus ik ben er sowieso.![]()
Hebben we al een datum trouwens? Zou wel handig zijn ivm vakantie etc.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef luckass het volgende:
gogosweden zou ik ook wel eens willen meeten
Ben jij niet veel te oud voor de Hollywood?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als tig meetings van ONZ altijd zijn doorgegaan (waar je het eigenlijk niet van verwacht want trololol) dan moet een KLB meet toch helemaal kunnen. Het zou wel heel flauw zijn als niemand durft op te komen dagen.
Ik slaap het weekend van de KLB meet bij mn zusje in Rotterdam en mocht niemand komen dan ga ik gewoon zonder jullie uit.
Geen probleem hoor.
Zolang er niet alleen maar kinders van 16 rondlopen vind ik het wel best. Mits goeie muziek.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te oud voor de Hollywood?
Schuren is een verplichting trouwensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zolang er niet alleen maar kinders van 16 rondlopen vind ik het wel best. Mits goeie muziek.![]()
Ik ben geen ouwe taart hoor.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schuren is een verplichting trouwens
Niet? Taarten die gerijpt zijn vind ik het lekkerst.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zolang er niet alleen maar kinders van 16 rondlopen vind ik het wel best. Mits goeie muziek.![]()
Ik ben geen ouwe taart hoor.
Close dansen is dat toch? Ik heb ruimte nodig, zweef over de dansvloer en wil geen obstakels aan me of om me heen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schuren is een verplichting trouwens
Jij komt niet eens. Of ga je nu wel?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Taarten die gerijpt zijn vind ik het lekkerst.
Wel eens bavianen in de apenheul gezien? Dat is schuren.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Close dansen is dat toch? Ik heb ruimte nodig, zweef over de dansvloer en wil geen obstakels aan me of om me heen.
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Wel eens bavianen in de apenheul gezien? Dat is schuren.
Met zo'n rode kont op de alpha rots. Als een baas.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zolang er niet alleen maar kinders van 16 rondlope
Kom je dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Kan het niet ergens anders dan in die kindertent?
Wtffquote:
Wil je dat ik kom?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij komt niet eens. Of ga je nu wel?
Doe dan een voorstel?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als het ergens anders is, in een andere setting wel..
wats mis met hollyquote:Op zondag 20 mei 2012 00:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als het ergens anders is, in een andere setting wel..
genoeg turke van 23 en heb zelfs 40 jarige gezien dus ze moet niet moeilijk doen ze is zelf vast nog maar 20 ofzoquote:
Pedal, pedal, pedal that bicycle.. Naked naked naked on that bicyclequote:
Afterparty bij jou thuis?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Drankjes op een terras op een zonnige zondagmiddag
Alsof wij een KLB meet willen om Turken van 23 te zien in een discotheek die belichaamt wat er mis is in het hedendaags Nederlandquote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
genoeg turke van 23 en heb zelfs 40 jarige gezien dus ze moet niet moeilijk doen ze is zelf vast nog maar 20 ofzo
wat is jou ping?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Sure, als het in juni, juli of augustus is zijn mijn ouders weg. En ik heb een zwembad
Welke stad dus?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Sure, als het in juni, juli of augustus is zijn mijn ouders weg. En ik heb een zwembad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |