Doe maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
als dat echt waar was dan duw ik nu een mes door mn strot.
ik heb gehoord dat besneden mannen het langer volhouden of dit echt zo is..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een baas.
Mijn laatste vriendin zei dat ze besneden maar niks leek, ook qua uiterlijk.
Mijn voorlaatste vriendin zei dat ze het juist veel mooier vond.
Ik snap het niet.
[..]
9 out of 10 people enjoy gangrape.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n handige uitspraak aangezien het volgens mij echt waar isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Bluffffffquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
wacht even, jij denkt echt dat ze je aardig vind?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet verpest dus.quote:
"Ik noem geen namen."quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het zal een uitkomst zijn voor een aantal mannen in dit topic.
JAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n handige uitspraak aangezien het volgens mij echt waar is
ik persoonlijk zie je ook liever niet posten
waarom geloof je dat niet? wil je dat ik je even op bel zodat je het echt van me kunt horen? want ik heb het er graag voor over
volgens mij zijn veel mensen hier me dan nog dankbaar ook
Chicken, pokpokpokpok.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Grappigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat ze morgenavond om 20.11 uit de lucht komt vallen.
Thanksquote:
Er moet gewoon een keer een meisje komen die inziet hoe leuk ik eigenlijk ben en hoeveel potentie ik heb om een goed vriendje te zijn. Het lijkt me dat dat wel moet lukken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet mensen geen valse hoop geven he.
Lean On Me, Hello, I'm So Excitedquote:
hoe kan je iemand haten ofzo?het is maar internetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht ik vraag het nog een keer:
waarom wil jij niet aan nemen dat mensen je echt niet mogen ook al zeggen ze dat?
als ik zeg ik hou van lasagne neem je dat dan van me aan?
waarom kun je dan niet aan nemen dat de meeste mensen hier je liever van fok zien verdwijnen?
durf je niet, pussy.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Sja, je bent wel minder gevoelig. Het lijkt me dan logisch dat je het dan langer volhoudt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat besneden mannen het langer volhouden of dit echt zo is..
tja
IK MEEN HET OOK KLAPJOSTI. TERING HEYquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou haast nog denken dat je het meent ook
Ik zou persoonlijk besneden mooier vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een baas.
Mijn laatste vriendin zei dat ze besneden maar niks leek, ook qua uiterlijk.
Mijn voorlaatste vriendin zei dat ze het juist veel mooier vond.
Ik snap het niet.
Juist andersom lijkt me?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, je bent wel minder gevoelig. Het lijkt me dan logisch dat je het dan langer volhoudt.
ik haat hem nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoe kan je iemand haten ofzo?het is maar internet
vind hetwel zielig voor hem mja hij doet het ook wel zelf af en toe
50 euro als je het durft.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
"Rising like a spire!quote:
een mens vergelijken met een treinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoezo niet, het is haar werk. Is het dan ook zielig als je met ze alle in een trein stapt?
[..]
het zal een uitkomst zijn voor een aantal mannen in dit topic.
Je eikel is dan al gewend aan wrijving, dus minder kan ik me ook voorstellen..quote:
Ik ookquote:
je hebt niks te bieden, je bent lief maar daar heb je geen kut aan. ZO lang je blijft leven zoals je nu doet heb je niks te bieden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef benzin het volgende:
Er moet gewoon een keer een meisje komen die inziet hoe leuk ik eigenlijk ben en hoeveel potentie ik heb om een goed vriendje te zijn. Het lijkt me dat dat wel moet lukken.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja? Hmm.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk besneden mooier vinden.
Waarom? Omdat je een stuk kwijt bent, wordt het daar ruwer (geen eelt, maar lijkt er wel een beetje op). Hierdoor ben je minder gevoelig.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Kutsorry.... Door mij hebben we het nu weer over kree en mfn
Wow ben trouwens echt verbrand op het voetbalveld. Misschien dat ik daarom best een beetje moe ben
nee hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Kutsorry.... Door mij hebben we het nu weer over kree en mfn
Wow ben trouwens echt verbrand op het voetbalveld. Misschien dat ik daarom best een beetje moe ben
Jullie hebben gelijk ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Hmm.
[..]
Waarom? Omdat je een stuk kwijt bent, wordt het daar ruwer (geen eelt, maar lijkt er wel een beetje op). Hierdoor ben je minder gevoelig.
ik vind je gezellig!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
OK wie vind me nog wel leuk hier?
Of moet ik maar gewoon wegblijven?
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
kree heeft iets ingesteld dat zodra zijn naam genoemd word ergens een lampje gaat branden zodat ie hier kan komen om afgezeken te worden
daar word zijn piemel hard van
ik zie hem al zitten, naakt achter de laptop met wasknijpers op zijn tepels "oh ja zeg dat ik een lul ben hmmmm"
Je heb toch niet gedronken hè? Je zat toch aan de wijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
heb me opgedrongen bij mn vriendinnetje, die ik uiteraard wel met auto moet halen 9anders aanranding en diarree enzo) maar heb t er voor over....
Hahaha, die aanranding en diarree.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
heb me opgedrongen bij mn vriendinnetje, die ik uiteraard wel met auto moet halen 9anders aanranding en diarree enzo) maar heb t er voor over....
Daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg, kunnen jullie niet gewoon minder snel posten als ik aan het werk ben? ik hou 't niet bij en snap 't niet meer
ik stem op wegblijvenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
het is dus waar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, je bent wel minder gevoelig. Het lijkt me dan logisch dat je het dan langer volhoudt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
Als je dat doet ben je wel echt een held.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
GA MAAR WEGquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
nog niet... dribk niet alleen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je heb toch niet gedronken hè? Je zat toch aan de wijn
Hang eens geen aandachtshoer uit man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
Hoe raar kun je denken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
kree heeft iets ingesteld dat zodra zijn naam genoemd word ergens een lampje gaat branden zodat ie hier kan komen om afgezeken te worden
daar word zijn piemel hard van
ik zie hem al zitten, naakt achter de laptop met wasknijpers op zijn tepels "oh ja zeg dat ik een lul ben hmmmm"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |