waarom kun je niet aansluiten? of kunnen jullie echt niet meer met elkaar door een deur? waarom dan niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ca is dus bbqen met mn ex.. 9en haar familie) en t geeft niets, maar vind t gewoon niet leuk dat hij niets te vieren heeft en toch een feestje en ik wel iets te vieren heb en gewoon alleen
Ahw heb het met je te doen echt hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ja t hoeft gene dm... maar heb gewoon gewonnen met een hond waarvan ik t nooit had verwacht (lag 1,5 jaar geleden op sterven) dus ben gewoon trots en wil dan vertellen en mn beker laten zien. en gezellig wijntje enzo
mmh kan ik wat doen om je op te fleuren?quote:
je zult er toch door heen moeten en actie ondernemen. Anders blijf je alleen op je bank zitten en blijf je afhankelijk van 1 a 2 personen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja probeer t wel, maar vertrouw geen onbekende mensen (door exen.. niet alleeen de vorige)
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:36 schreef Vaith het volgende:
[..]
Eenzaamheid kan worden ervaren zelfs als je veel vrienden hebt. Its a state of mind.
Ik kan het me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je geen familie en vrienden?
ik was even weg dus misschien ik alles al gemist
maar het klinkt naar voor je
maar ik kan me niet voorstellen dat het echt zo erg is
hier kom je over als een normale, gezellige spontane meid
daar is altijd 'vraag naar'
Waarom deze dramatiek?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ben al heel de dag de boeman! Dus kom maar op!
Mijn ouders boos omdat ik niet naar een verjaardag van mijn fokking oom kan.
Snarf boos omdat ik een etentje (wat al 3 weken gepland staat) bij mijn schoonouders heb!
Heb al mijn agressie al op het voetbalveld weggeschopt en nu dit weer!
Nog meer mensen commentaar op mij???
En keer lul niet zo dom! Ik geef wel om Snarf... Ik ben de enige die direct klaar hebt gestaan toen het uit was ! Echt hoor waar waren haar vriendinnen die ze al veel langer kent???
Krijg de tyfus... Hoe vaak heb ik niet gezegd hoe blij ik ben met Snarf als vriendin?!
En nu krijg ik al die shit over mij heen? Nee dank je.. Daar pas ik voor
adem in adem uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf boos omdat ik een etentje (wat al 3 weken gepland staat) bij mijn schoonouders heb!
En keer lul niet zo dom! Ik geef wel om Snarf... Ik ben de enige die direct klaar hebt gestaan toen het uit was ! Echt hoor waar waren haar vriendinnen die ze al veel langer kent???
Krijg de tyfus... Hoe vaak heb ik niet gezegd hoe blij ik ben met Snarf als vriendin?!
Ik heb nog commentaar!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
weinig mensen ja.. maak wel makkelijk contact, maar nodig niet grag mensen in mn huis uit (is mijn veilige plekje) en laat mensen ook niet dichtbij komen (= trauma troep met exen) .... wordt wel intensievere hulp voor geregeld, maar tis niet iets wak snel kan veranderenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je geen familie en vrienden?
ik was even weg dus misschien ik alles al gemist
maar het klinkt naar voor je
maar ik kan me niet voorstellen dat het echt zo erg is
hier kom je over als een normale, gezellige spontane meid
daar is altijd 'vraag naar'
jeetje rustigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb je een knuffel gegevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog commentaar!
Je bent niet naar mij toe gekomen om mijn billen te betasten. JE GEEFT NIET MEER OM MIJ HE!!!
dat was mijn punt niet kreequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen.
Familie zijn niet de altijd de mensen waar je echt je verhaal bij kwijt kunt (helaas).
je houd zelf afstand omdat je bang bent gekwetst te wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weinig mensen ja.. maak wel makkelijk contact, maar nodig niet grag mensen in mn huis uit (is mijn veilige plekje) en laat mensen ook niet dichtbij komen (= trauma troep met exen) .... wordt wel intensievere hulp voor geregeld, maar tis niet iets wak snel kan veranderen
nee snap ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weinig mensen ja.. maak wel makkelijk contact, maar nodig niet grag mensen in mn huis uit (is mijn veilige plekje) en laat mensen ook niet dichtbij komen (= trauma troep met exen) .... wordt wel intensievere hulp voor geregeld, maar tis niet iets wak snel kan veranderen
lieve ca , ik ben niet boos en tis niet jouw schuld. je bent mn vriendin en je kan dr niets aan doen. maar t snijd dak zijn afgetrapte schoenen zie terwijl ik weet dat daar bier en bbq en feest is en gezelligheid en ik vind dat hij niet elk weekend meer plezier verdient dan ik. en dat klintk egoistisch 9en dat is t ook) maar ik wil ook een keer fijner voelen dan dat hij t doet. hij wrijft in zn handjes als ik weer eens naast de pot pis en alleen en verdrietig ben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
En kree lul niet zo dom! Ik geef wel om Snarf... Ik ben de enige die direct klaar hebt gestaan toen het uit was ! Echt hoor waar waren haar vriendinnen die ze al veel langer kent???
ik vind het gewoon kut voor snarf is naar om te horenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat mensen mij nu een schuldgevoel aanpraten
uhm ging jij niet een biertje drinken? Dit schiet niet op gekkie dat weet je zelf ook. Iets met een bepaalde buiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
En kree lul niet zo dom! Ik geef wel om Snarf... Ik ben de enige die direct klaar hebt gestaan toen het uit was ! Echt hoor waar waren haar vriendinnen die ze al veel langer kent???
jaja ga zeuren anders, je snapt mijn bedoeling wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was mijn punt niet kree
serieus ga eens een cursus doen of zo want je begrijpend lezen is nog slechter dan dat van iemand in groep 5
Gaanjullie dit nou serieus hier doen..come onquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lieve ca , ik ben niet boos en tis niet jouw schuld. je bent mn vriendin en je kan dr niets aan doen. maar t snijd dak zijn afgetrapte schoenen zie terwijl ik weet dat daar bier en bbq en feest is en gezelligheid en ik vind dat hij niet elk weekend meer plezier verdient dan ik. en dat klintk egoistisch 9en dat is t ook) maar ik wil ook een keer fijner voelen dan dat hij t doet. hij wrijft in zn handjes als ik weer eens naast de pot pis en alleen en verdrietig ben.
ik zou ook willen dat ik op een feestje ben , met jou, en dat hij zich eenzaam en kut voelt
Ligt er ook maar aan hoe erg je dat jezelf aantrekt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat mensen mij nu een schuldgevoel aanpraten
miss is op jezelf focussen handiger dit is gewoon zelfkastijdingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lieve ca , ik ben niet boos en tis niet jouw schuld. je bent mn vriendin en je kan dr niets aan doen. maar t snijd dak zijn afgetrapte schoenen zie terwijl ik weet dat daar bier en bbq en feest is en gezelligheid en ik vind dat hij niet elk weekend meer plezier verdient dan ik. en dat klintk egoistisch 9en dat is t ook) maar ik wil ook een keer fijner voelen dan dat hij t doet. hij wrijft in zn handjes als ik weer eens naast de pot pis en alleen en verdrietig ben.
ik zou ook willen dat ik op een feestje ben , met jou, en dat hij zich eenzaam en kut voelt
Zullen wij het is hier doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gaanjullie dit nou serieus hier doen..come on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |