Ja maar als je naar buiten gaat en het regent is het ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lekker weer om uit te gaan? je bent toch alleen maar in een oververhitte club
Ach, als je plannen maakt om ergens anders heen te gaan ren je daar toch lekker heen. In Groningen is alles lekker dichtbij elkaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar als je naar buiten gaat en het regent is het ook niet echt lekker
Ja maar soms is het ook lekker om gewoon buiten op een terrasje gaan zitten in plaats van de hele avond in clubs/ cafe'squote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, als je plannen maakt om ergens anders heen te gaan ren je daar toch lekker heen. In Groningen is alles lekker dichtbij elkaar.
Ja oke, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar soms is het ook lekker om gewoon buiten op een terrasje gaan zitten in plaats van de hele avond in clubs/ cafe's
En soms staan er rijen, nouja meestal niet als het regent maargoed
Koptelefooningang nog steeds kapoetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
http://asot.crossmediaventures.com/default.aspx?live here ya go lads.
ik ben mijn nieuwe buurman aan het pestenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Koptelefooningang nog steeds kapoet
Kan iemand dit vertalenquote:O jaa dat is ook kloten. Kom met nog wel een x wat drinken en stad in?
O ja, dat is naar. Het komt nog wel, wil je anders een keer wat drinken en vervolgens de stad in?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
O ja, dat is naar. Het komt nog wel, wil je anders een keer wat drinken en vervolgens de stad in?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben mijn nieuwe buurman aan het pesten
Jij ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga eten en daarna voetbal kijken, dus fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |