Nog dunner.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Koop dan deze kekke iPhone
[ afbeelding ]
quote:
Niks emohandschoentjes, ik draag ze gewoon omdat ze fijn zittenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
FOK! jij altijd met die emohandschoentjes trouwens ?
Ja, maar niet op het gras, want dan kan de buren me zien als ze op de eerste etage staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Lig je daar wel eens naakt te zonnen?
DALANDOquote:
ik heb een onderkin om dat dat fijn zitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niks emohandschoentjes, ik draag ze gewoon omdat ze fijn zittenTevens nee, ik ben nu aan 't eten.
Ik heb een dikke kont omdat het fijn zitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een onderkin om dat dat fijn zit
Nee, je hebt een onderkin als je boven gewicht zit. Dat is ook de reden dat je niet stopt met roken, omdat je bang bent dat je nog dikker gaat worden omdat er ten eerste minder calorieën verbrandt worden en ten tweede omdat je als je geen nicotine meer binnen krijgt dat je vreetbuiën krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een onderkin om dat dat fijn zit
Gozerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, je hebt een onderkin als je boven gewicht zit. Dat is ook de reden dat je niet stopt met roken, omdat je bang bent dat je nog dikker gaat worden omdat er ten eerste minder calorieën verbrandt worden en ten tweede omdat je als je geen nicotine meer binnen krijgt dat je vreetbuiën krijgt.
Zit je weleens per ongeluk op je zak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb een piemel omdat dat lekker plast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |