Schuifdeur staat open als het goed is.quote:
Lekker luchten met dit lekkere weertjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Schuifdeur staat open als het goed is.
we hebben andere plannen waar we jou bij nodig hebben, maar zet maar alvast aanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
pim en blarg2012, zal ik de sauna voor jullie aanzetten, kunnen jullie elkaar beter "leren kennen".
Nah buiten in het zonnetje is het warm zat, kom er gezellig bij zitten met een kopje thee een een plakje cakequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
pim en blarg2012, zal ik de sauna voor jullie aanzetten, kunnen jullie elkaar beter "leren kennen".
Ondergaande zon? Het is 19:18quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef monkyyy het volgende:
Das een goed plan, ik ga in de tuin zitten met een kop thee, genieten van de ondergaande zon, tot zo.
pics van uitzicht van je tuinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef monkyyy het volgende:
Das een goed plan, ik ga in de tuin zitten met een kop thee, genieten van de ondergaande zon, tot zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |