ik ben meer van de kut grap topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Stel je nu eens voor dat je een kwaliteitstopic zou maken, ik bedoel; wie heeft dat nu nodig!!!
quote:
bedankt niemand zag het toen die tijdquote:
Dat is wel rot voor je.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
bedankt niemand zag het toen die tijd
dat is mijn kinbandje van mijn helmquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef DeSamenvatting het volgende:
Ben jij dat echt in die band? Rare snor heb je...
Ah zo.. Ook ben ik t niet helemaal eens met de keus van je sokken.quote:
sst waren de enige sokken die lang genoeg warenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:05 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Ah zo.. Ook ben ik t niet helemaal eens met de keus van je sokken.
Trui is ok, EK-proof...
Ok...verder alle respect, geen last van duizeligheid?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:06 schreef smitjew het volgende:
[..]
sst waren de enige sokken die lang genoeg waren
moest overgeven naar de tijd maar was het waardquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:29 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Ok...verder alle respect, geen last van duizeligheid?
Eninem schreef ook ooit een godskolere irritant nummer "my band"... Hoop dat dit geen afgeleide topic is daarvan, whigga Smithquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:58 schreef smitjew het volgende:
[..]
moest overgeven naar de tijd maar was het waard
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:22 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Eninem schreef ook ooit een godskolere irritant nummer "my band"... Hoop dat dit geen afgeleide topic is daarvan, whigga Smith
Fakk, door jou zit dat vreselijke refrein nu ook nog es in me kop!
Use the force: Googlequote:
Ik ben Limbo, dus ik mag legaal dom lijkenquote:
ik had hem wel een fan mail gestuurd dus kan maar zo , ik wil mijn geldquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:22 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Eninem schreef ook ooit een godskolere irritant nummer "my band"... Hoop dat dit geen afgeleide topic is daarvan, whigga Smith
Fakk, door jou zit dat vreselijke refrein nu ook nog es in me kop!
Fanmail met persoonlijke doodsbedreigingen werpt meestal wel zijn vruchten af... Nu maar hopen dat je toekomt wat je verdient.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:40 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik had hem wel een fan mail gestuurd dus kan maar zo , ik wil mijn geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |